Ola Pquote:
Jullie zeggen dat ik lief ben, ik heb het nooit beweerdquote:
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.quote:
quote:
Niet zomaar een filmquote:
Oh nou, crv vond mijn bordjesgeleuter boeiender anders hoorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik voel me door die uitdrukking nou juist wel weer aangesproken
Zit jij iedereen mijn topics in te jagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:
Heet op z'n minstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
en verder wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
je ziet me gewoon niet staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeey
Ik had je niet zien binnenkomen![]()
Geen angstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
Nee want ik zit niet met laptop op de wc en ik ben geen jonguh dus dat denk ik niet van mezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?˛
Ik heb het al erg warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Heet op z'n minstMisschien kun je daar wat mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |