Kazdy ma jakiegos bzikaquote:
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk één van de users waar men zich aan ergert.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt zitten wachten omdat in de andere een naam in de TT stond?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
ben gewoon ff druk geweest hier
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten hier op een forum van alle gezindtes. Niet iedereen is even geavanceerd. Natuurlijk zullen er users zijn die mij niet mogen, maar bovenal ben ik een liefhebber én kenner van het spelletje.
Ik volg alles. Ik voetbal zelf trouwens ook. Moet ontzettend vaak lachen om fijne Gijp.²
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)quote:
Dat zou wel heel flauw zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee man.ik vind naamtopics niet echt je van het, maar ik boycot ze ook weer niet he
Dat vind ik nou weer onaardig van jequote:
Dank je Remlof, dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dag iBenny, hoe is het met de room vandaag?²
Ah, die heb ik gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
Neuh laat maar, ik kijk geen filmsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Erg boeiende en voor min intrigerende film al zeg ik het zelf.(engelse titel is mercury rising)
Mercury rising
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gezien
Weet alleen niet meer of ie goed was of niet
toffe film iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
Mercury rising
Ola Pquote:
Jullie zeggen dat ik lief ben, ik heb het nooit beweerdquote:
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.quote:
quote:
Niet zomaar een filmquote:
Oh nou, crv vond mijn bordjesgeleuter boeiender anders hoorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik voel me door die uitdrukking nou juist wel weer aangesproken
Zit jij iedereen mijn topics in te jagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Op die gronden ben je meer dan welkom in WK.
quote:
Heet op z'n minstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
en verder wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou graag eens het net van Marokko afwerken bijvoorbeeld. Alle treinen in Marokko hebben vette airco dus dat is extreem relaxt. En daarna heb ik nog wel wat plannen maar dat is nog wat schimmiger.
je ziet me gewoon niet staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeey
Ik had je niet zien binnenkomen![]()
Geen angstquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij krijg ik een griepje,
Koortsig, rillerig..brrrr
Nee want ik zit niet met laptop op de wc en ik ben geen jonguh dus dat denk ik niet van mezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?²
Ik heb het al erg warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Heet op z'n minstMisschien kun je daar wat mee?
Ik nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
en verder weg![]()
Ik heb al eens getreind in Thailand en Vietnam
was je in slaap gevallen ?quote:
zo erg?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, als je weer eens met je laptop op de wc zit, dat je je afvraagt: jongens, kan dit eigenlijk wel?²
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, wacht, daarom ziet niemand me
EEN HELE GOEIE GEILE AVOND[ afbeelding ]
En die vriend van me heeft Zuid.Afrika gedaan schijnt erg leuk te zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nog nietMaar dat schijnt ook een belevenis te zijn
![]()
Ik ben weleens van 26 december tot 3 januari onderweg geweest voor een nieuwjaarsfeest in de rimboe van Roemenië
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik ben niemandquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm vandaag ook! vond 'm wel meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
Shiiit..
Ik krijg net een smsje dat mijn telefoonrekening erop staat, ik kijken... mijn bek viel toch wel open![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaDat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 guldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar door de drukte las ik er waarschijnlijk overheen... sorry
Ha bronstig copuleerzwijn van mequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een vriendje in Engeland had, toen waren het nog guldens maar de telefoonrekening was rond de 1400 gulden
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt (ook) op afstand een relatie gehad?
(normaal is het iets van 35 euro)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had rekeningen van 200 euro in de maand toen ik een vriendinnetje had in Alphen ad Rijn
Ja maar sowieso buitenland en we belden veel en langquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wow, ik heb ooit 900 gehad. en paar keer 800
maar nooit boven de 1000
Zwijg, infidel. Morgen is er geen wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Boel de Roes morgen ten faveure van megatron van der Wiel wordt opgesteld. Puur qua defending is Boel de Roes veel meer een winnaar.²
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Boel de Roes morgen ten faveure van megatron van der Wiel wordt opgesteld. Puur qua defending is Boel de Roes veel meer een winnaar.²
morgen mag t van mij. als hij vrijdag maar weer gewoon voor van der wiel kiestquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is nou iets dat is bij mij in Frankrijk goed geregeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt (ook) op afstand een relatie gehad?
(normaal is het iets van 35 euro)
jezus, wat een zinquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonen
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel eens een rekening gehad van 450 euro.. dat was mn 2de telefoonrekening ooit, daarna zakte het snel naar 300, 200, 100... en tegenwoordig schommel ik altijd tussen de 50 en 75
van mij ook buitenland, maar ik ben niet zo een bellerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja maar sowieso buitenland en we belden veel en lang
Jij ben tussen het Fok!ken door student?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
morgen mag t van mij. als hij vrijdag maar weer gewoon voor van der wiel kiest
Schat hij was echt lekkerquote:
call it a fuckin namequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij ben tussen het Fok!ken door student?²
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe normaal tussen de 25 en 30 per maand nu
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog ik had bijna in Engeland gaan wonen
Ja, ook bij deze bedragen heb ik dat gevoel OOKquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..
dat is standaardquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje et gevoel dat ik teveel dingen erop heb zitten die ik betaal, maar niet eens gebruik... over 2 maand nieuw abo'tje.. dan even wat beter instellen..
Ik skype helemaal niet. Misschien zou dat wel wat voor mij zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken doe ik ook veel via skype...
Veel handiger dan zo'n ding aan je oor, en ondertussen FOK!en
mobiel bellen doe ik vrijwel alleen als ik onderweg oid ben
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik skype helemaal niet. Misschien zou dat wel wat voor mij zijn eigenlijk.
Nee hij had een bedrijf daarquote:
Een ambachtelijke leerlooierij? Alle andere bedrijven kan je via internet doen.quote:
Nou ja lekker is niet alles hequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is 'm uiteindelijk toch niet geworden? hoezo?
Beidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |