39% van BP is amerikaans. Raad eens welke afdelingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef WiXX het volgende:
Uhm, trek je juist geen mensen aan om het op te ruimen?
En BP vind dat allemaal prima dat het hun de kop kost?
Beetje wazig niet?
En je bron komt uit de US marinequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden, terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Zijn er meer mensen die hier iets over gehoord hebben ?
39% is geen meerderheid makker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
39% van BP is amerikaans. Raad eens welke afdelingen.
Door deze olieramp zijn hun aandelen gekelderd en kan het hele bedrijf voor een prikkie opgekocht worden. Raad eens welke bedrijven dat zouden willen doen.
Nou, 'Mexico' lijkt verdacht veel op 'Texaco'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
Door deze olieramp zijn hun aandelen gekelderd en kan het hele bedrijf voor een prikkie opgekocht worden. Raad eens welke bedrijven dat zouden willen doen.
Haha, dus de andere 61% laat dat zo maar gebeuren dat hun aandelen naar de klote gaan en het hun miljarden en miljarden kost?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je bij de juiste afdelingen 100% mensen hebt zitten maakt dat weinig uit.
Wat laat dat filmpje in godsnaam zien wat te maken heeft met deze spill van olie?quote:
Mooi... Heeft die man ook wat te doen in het weekend!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef _Led_ het volgende:
BP CEO Tony Hayward is actief lid van de Bilderberg Group.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, 'Mexico' lijkt verdacht veel op 'Texaco'.
Meer zeg ik niet, maar het verband lijkt me duidelijk.
Dat zeg ik toch, eentje is er zelfs neergestort.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef WiXX het volgende:
boven de nevada desert zijn gedaald met 90%
Ik weet dat je 'jouw had moeten schrijven - bezittelijk voornaamwoord 2e persoon enkelvoud he !quote:dit:
Uit jou profiel.
Beroep Uit noodzaak.
Studierichting Amper.
Ziet er naar uit dat je al niet lekker in je vel zit.
Leuk bedacht fantast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden, terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Ik heb feiten en youtubeclips en links laten zien die het bewijzen. Jij zit blijkbaar vast in wat de mainstream media je aan probeert te praten.quote:
Lambiekje Conspiracies Incl. ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat het iets met Texas te maken heeft!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, 'Mexico' lijkt verdacht veel op 'Texaco'.
Meer zeg ik niet, maar het verband lijkt me duidelijk.
Leuk die link. Alle plaatjes van dat spel bij elkaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef _Led_ het volgende:
Illuminati card game shows the BP oil spill was planned
Wat is dit voor compleet nutteloze filmpje?quote:
Is geen fantasie man, als je je gewoon even verdiept in die linkjes en voor jezelf denkt dan weet je gewoon dat de TS gelijk heeft. Dit is een dikke coverup en de MSM loopt er zo blind inquote:
Waarom zou dit niet waar zijn? ik hoor meer geluiden dat dit waar is.quote:
Ehm, nou als je gewoon bekijkt wat er aan de hand is lijkt het me logischer dat jij met bewijs komt dat het wel zo zijn... Het is een feit dat je overal wel een ontzettend complot achter kan gaan zoeken, maar dat betekend niet dat het niet gewoon de waarheid kan zijn. Het lijkt me niet dat ze een compleet natuurgebied, meerdere bedrijven en zichzelf naar de klote helpen om een UFO uit het water te tillen terwijl ze dat op veel subtielere manieren kunnen verbergen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef _Led_ het volgende:
Och ik maak me niet zo druk, ze doen lacherig maar ondertussen hebben ze helemaal geen bewijs dat het niet zo is
Onzin natuurlijk, er is geen bewijs omdat ze het Joran-style weten achter te houden. Ze doen net alsof het een spill is maar das natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ehm, nou als je gewoon bekijkt wat er aan de hand is lijkt het me logischer dat jij met bewijs komt dat het wel zo zijn... Het is een feit dat je overal wel een ontzettend complot achter kan gaan zoeken, maar dat betekend niet dat het niet gewoon de waarheid kan zijn. Het lijkt me niet dat ze een compleet natuurgebied, meerdere bedrijven en zichzelf naar de klote helpen om een UFO uit het water te tillen terwijl ze dat op veel subtielere manieren kunnen verbergen.
Klinkt plausibel. Als je een UFO naar boven haalt, wil je geen nieuwsgierige pelikanen in de buurt hebben. De een klept het door aan de ander en voor je er erg in hebt, weet elke pelikaan dat daar een UFO is gevonden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Maar waar bewijs jij dan dat het wel waar is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef _Led_ het volgende:
^- wat hij zegt, jullie zijn slaven van de US, BigPharma en de media.
Als je dit topic goed doorleest is er dus niemand die bewijst dat het niet zo is. Het is alleen maar nahinniken van wat de media je voert in plaats van zelf eens je verstand te gebruiken.
Het feit dat er geen echte beelden zijn + dat er een live webcam op staat is bewijs genoeg dat er iets anders aan de hand is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:![]()
[..]
Maar waar bewijs jij dan dat het wel waar is?
Alles staat in het youtube filmpje. Als je dat niet wilt zien ben je blind. Een sheeple.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:![]()
[..]
H a l l i b u r t o n ? (<- Anti-google)quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes en links gegeven ondertussen als bewijs, leer maar lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
![]()
[..]
Deze toon van discussieren staat mij niet aan. Ik ben je getroll helemaal zat. Assistentie vereist!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Westsidee het volgende:
Het lastige aan BNW topics is altijd het onderscheid zien tussen trolls en de echte believers. Wat op zich al iets zegt over de believers.
Je legt de bewijslast bij de verkeerde partij. Jíj doet hier een bewering, jij zult deze dus ook moeten zien te bewijzen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef _Led_ het volgende:
Och ik maak me niet zo druk, ze doen lacherig maar ondertussen hebben ze helemaal geen bewijs dat het niet zo is
Ik kan de smiley niet vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:10 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Deze toon van discussieren staat mij niet aan. Ik ben je getroll helemaal zat. Assistentie vereist!!
Klacht ingediend hierrrrrrrrrrr.....
Als je de postgeschiedenis van Led gaat bekijken, zul je zien dat hij een notoire oogklepdrager is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Westsidee het volgende:
Het lastigste aan BNW topics is altijd het onderscheid zien tussen trolls en de echte believers. Wat op zich al iets zegt over de believers.
Wordt jij betaald door de overheid of zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je de postgeschiedenis van Led gaat bekijken, zul je zien dat hij een notoire oogklepdrager is.
Waarschijnlijk begint hij in te zien wat voor infantiele insteek hij heeft op dit forum, en probeert hij dat te compenseren door complete bullshit te posten.
Dat heeft nou een spiegel voorhouden.quote:
Stel oe nig an joh, dwaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wordt jij betaald door de overheid of zo
LAAT JE GEEN OOGKLEPPN OPZETTEN OF DIE BEDRIEGERS JE INDOCTRINEREN!!!!!!!!!!!!!!!
als je zoveel moeite doet om het te ontkennen moet er wel meer achter zitten....quote:
Idd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je zoveel moeite doet om het te ontkennen moet er wel meer achter zitten....
altijd weer hetzelfde als ze geen argumenten hebben gaan ze maar net doen of je dom bent of zo, NOU HET IS WEL WEER DUIDELIJK WIE ER ECHT DOM ZIJN
Waar achter?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Idd!Al die aandacht die er in wordt gestoken door de Ongelovers geeft toch duidelijk aan dat er echt meer achter zit!
HET COMPLOT NATUURLIJK!!11!!onequote:
PFFF ik vindt dat echt belachelijk da mensen dan in BNW posten en niet eens van het zionistiche greys complot afweten. lees je een beetje in vordat je je mening gaat spuwenquote:
Wat een onzin, als mensen beweren dat het niet waar is zullen ze dat toch met argumenten aan moeten tonen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je legt de bewijslast bij de verkeerde partij. Jíj doet hier een bewering, jij zult deze dus ook moeten zien te bewijzen.
Sommige belangen zijn 'iets' groter dan het imago van een bedrijfje.quote:Overigens geloof ik er ook niets van, lijkt me sterk dat BP er mee in zou stemmen om zo'n enorme imago- en financiele schade te lijden.
De insteek van meneer _Led_ is gewoon stangen en de draak steken met esoterie. Mijn insteek is nooit geweest om de klootviool uit te hangen of om onwaarheden te verkondigen. Ik probeer bewijzen te vinden voor zaken waarvan de officiële stellingen geen klap van klopt. Mijn stellingen zijn altijd maar dan ook altijd gestaafd met een nieuwsbericht, wetenschappelijk stelling of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft nou een spiegel voorhouden.
Stierepoep. Ik vermoed idd dat _Led_ het ook doet om te stangen, maar hij heeft wel degelijk een punt. Bijna alle 'argumenten' zijn sterk gelijk aan vormen van argumentatie die jij en anderen ook zo gebruiken, maar dan in een gemeende context. Hulde voor de intentie om onwaarheden te verkopen, maar doe dat dan ook! Het komt nog zo vaak voor dat je echt beter zou moeten weten dat je toch bij de leugens blijft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De insteek van meneer _Led_ is gewoon stangen en de draak steken met esoterie. Mijn insteek is nooit geweest om de klootviool uit te hangen of om onwaarheden te verkondigen. Ik probeer bewijzen te vinden voor zaken waarvan de officiële stellingen geen klap van klopt. Mijn stellingen zijn altijd maar dan ook altijd gestaafd met een nieuwsbericht, wetenschappelijk stelling of iets dergelijks.
Dus spiegel voorhouden is hier geen sprake.
hahaha mister oogklep.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stierepoep. Ik vermoed idd dat _Led_ het ook doet om te stangen, maar hij heeft wel degelijk een punt. Bijna alle 'argumenten' zijn sterk gelijk aan vormen van argumentatie die jij en anderen ook zo gebruiken, maar dan in een gemeende context. Hulde voor de intentie om onwaarheden te verkopen, maar doe dat dan ook! Het komt nog zo vaak voor dat je echt beter zou moeten weten dat je toch bij de leugens blijft.
Verder denk ik dat je veel te rooskleurig over je eigen stellingen spreekt dan te rechtvaardigen is. Wat je een 'wetenschappelijke stelling' vind klopt bijv over het altgemeen geen ene donder van
Dus ja, het is echt wel een spiegel ophouden. Denk daar maar eens rustig over na en leer er wat van
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
LAAT JE GEEN OOGKLEPPN OPZETTEN OF DIE BEDRIEGERS JE INDOCTRINEREN!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
En weer een trieste reactie. Hoe voorspelbaar.... en hoe jammer.quote:
ik wilde eigenlijk digital-insert zeggen ....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En weer een trieste reactie. Hoe voorspelbaar.... en hoe jammer.
Dewattes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk digital-insert zeggen ....
Lady in red in the Matrix?quote:
Ah die. Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Lees Icke's werk maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ah die. Wat heeft dat er mee te maken?
...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes en links gegeven ondertussen als bewijs, leer maar lezen
quote:
En weer een mooie spiegelquote:
Hé, je hebt wat zitten googlen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Volgens wiki is een 'red dress' iemand zonder bewustzijn en een holografisch lichaamBedoel je dat Lambiekje?
Nou fijne belediging danquote:
Terry Pratchett is zo goed. Gewoon leuke fantasy verhaaltjes en tegelijkertijd zo'n aanklacht tegen de maatschappij. Wat een held.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:
Nog 1 om over na te denken:
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Terry Pratchett
Wat staat er dan in het youtube filmpje? Een vliegveld waar al een paar jaar lang een paar auto's staan. Wat heeft het er mee te maken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Alles staat in het youtube filmpje. Als je dat niet wilt zien ben je blind. Een sheeple.
wat heeft dit filmpje te maken met BP-spill, naast dat het in de titel vermeldt staat.quote:
Zet nou eerst eens die oogkleppen af en ga alles maar eens onbevooroordeld lezen en bekijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat heeft dit filmpje te maken met BP-spill, naast dat het in de titel vermeldt staat.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zet nou eerst eens die oogkleppen af en ga alles maar eens onbevooroordeld lezen en bekijken.
En weer zo iemand die geen argumenten heeft en blind achter de MSM aanlooptquote:
Heb je weer een spiegelquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat heeft dit filmpje te maken met BP-spill, naast dat het in de titel vermeldt staat.
Staat op de link wat jij aan haalde....quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En weer zo iemand die geen argumenten heeft en blind achter de MSM aanloopt
Als je niet zelf je hersens wilt gebruiken, wat doe je hier dan ? Ga dan lekker in een ander subforum lopen trollen ofzo.
Een spiegel zeker zoals in Mirrorsquote:
Met iemand die enkel komt om lollig te zijn en de pias uit te hangen hoef ik niet in discussie te gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Staat op de link wat jij aan haalde....
oh en wat is de strekking van deze topic dan he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met iemand die enkel komt om lollig te zijn en de pias uit te hangen hoef ik niet in discussie te gaan
neequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een spiegel zeker zoals in Mirrors
De coverup is dat BP doelbewust heeft geboord in een asfaltvulkaan. Dat BP mensen laat arresteren die in de buurt komen. Dat Obama weigert internationale hulp te accepteren. Dat de werkelijk omvang gedownplayed wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel serieus op het onderwerp durven in te gaan !
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel serieus op het onderwerp durven in te gaan !
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op ???? Van een mod had ik wel beter gedrag verwacht
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Jungpionier het volgende:
Ik had eerst een WTF moment maar toen zag ik dat de vakantietijd begonnen was
Waarom, er een werelditem van maken, waar alle media van de wereld bij betrokken is? Als het om een UFO crash zou gaan, zijn er dan zoveel mensen bij betrokken dat je binnen een uur een leak hebt. Daarnaast moeten ze de hele zuidkust van Amerika afkopen en een platform vernietigen en BP de schuld geven?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef _Led_ het volgende:
^- wat hij zegt, jullie zijn slaven van de US, BigPharma en de media.
Als je dit topic goed doorleest is er dus niemand die bewijst dat het niet zo is. Het is alleen maar nahinniken van wat de media je voert in plaats van zelf eens je verstand te gebruiken.
Ik lees nu dat het juist dus het tegen overgestelde gaande is. Obama wil het juist erger hebben..quote:Obama Wants The Oil Spill Crisis To Get Worse
Why has President Obama waited over two months into the BP oil spill crisis before accepting offers of international assistance that were there from the very start, seemingly waiting for hurricanes to hit the region which will only make the crisis worse?
bron
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experimentquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom, er een werelditem van maken, waar alle media van de wereld bij betrokken is? Als het om een UFO crash zou gaan, zijn er dan zoveel mensen bij betrokken dat je binnen een uur een leak hebt. Daarnaast moeten ze de hele zuidkust van Amerika afkopen en een platform vernietigen en BP de schuld geven?!
Ik bedoel als ik US army was of wat dan ook. Had ik een fregat ernaartoe gestuurd met wat takelboten en een tanker voor de opslag in de nacht. Niemand die erachter komt. Maar dat ben ik... Je zou toch zeggen dat ze dan geleerd hebben van Rosswell?
Met welk doel dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het juist dus het tegen overgestelde gaande is. Obama wil het juist erger hebben..
Ze doen het juist zo omdat dat is wat je niet verwacht !quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experiment
"The bigger the lie the easier it is to belief" Churchillquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:
Ze doen het juist zo omdat dat is wat je niet verwacht !
De beste truc gebeurt niet in het geheim maar recht voor je neus.
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experiment
Daarom moet iedereen dus uit de Golf wegblijven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?
Ja, maar trek je dan niet ongeloofelijk veel media naar je toe, heli's etc en vastbijtende journalisten naar de "scene". Waardoor het erg moeilijk wordt om te werk te gaan?
De feiten zijn dat er een aantal (6 geverifieerd maar waarschijnlijk meer) tankers naartoe gevaren zijn en olie geloosd hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al die tv-beelden van met olie besmeurde stranden zijn natuurlijk ook gewoon realtime gerenderde beelden. Alles om iedereen weg te houden uit de Golf van Mexico.
Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
De feiten zijn dat er een aantal (6 geverifieerd maar waarschijnlijk meer) tankers naartoe gevaren zijn en olie geloosd hebben.
Daar kun je niet omheen.
Hm, toch lastig om dat te bewerkstelligen. Het enige wat ik raar vind aan heel dit wereldwijde probleem, is dat BP het alleen moet oplossen. Ik bedoel het is wereldwijde catastrofe en iedereen houd zn handen ervan af, heel raar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen dus uit de Golf wegblijven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.
Als dit al zo op internet staat, dan kun je wel nagaan wat het Amerikaanse leger allemaal kan...quote:Generating and Projecting Black Light
You wouldn't think that there is so much to say about black light lamps. But we decided that the subject deserves a page of its own.
Duidelijk dus dat ze geen pottekijkers willen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hm, toch lastig om dat te bewerkstelligen. Het enige wat ik raar vind aan heel dit wereldwijde probleem, is dat BP het alleen moet oplossen. Ik bedoel het is wereldwijde catastrofe en iedereen houd zn handen ervan af, heel raar.
Op het nieuws was een bedrijf in Nederland die zei, ja wij hebben boten met filtermachines die die vlek zo weg kunnen werken.
Je weet dat de term "blacklight" gebruikt wordt om UV-lampen aan te duiden, en dat die niet daadwerkelijk "donker" uitsturen he ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als dit al zo op internet staat, dan kun je wel nagaan wat het Amerikaanse leger allemaal kan...
Boot en cloaking. Dat er vervolgens iets niet helemaal goed ging was inderdaad de tijdmachine.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
[..]
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?
een mini-zwartgatquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.
Cosmicbowlenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet dat de term "blacklight" gebruikt wordt om UV-lampen aan te duiden, en dat die niet daadwerkelijk "donker" uitsturen he ?
Je bent toch wel eens naar een club geweest met blacklights hoop ik ?
Een mini-zwart gat is gecreëerd in CERN. Maar dat is een openlijk onderzoeks team.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef arie_bc het volgende:
Lol wat?
Heb je daar bronnen van, die tijdmachines en mini-zwarte gaten?
yep.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Heb ik ook weleens gedaan. Kreeg je ook zo'n ketting met van die 'Ledjes'?
Ow crap, ze hebben ons door!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |