Staat op de link wat jij aan haalde....quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En weer zo iemand die geen argumenten heeft en blind achter de MSM aanloopt
Als je niet zelf je hersens wilt gebruiken, wat doe je hier dan ? Ga dan lekker in een ander subforum lopen trollen ofzo.
Een spiegel zeker zoals in Mirrorsquote:
Met iemand die enkel komt om lollig te zijn en de pias uit te hangen hoef ik niet in discussie te gaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Staat op de link wat jij aan haalde....
oh en wat is de strekking van deze topic dan he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met iemand die enkel komt om lollig te zijn en de pias uit te hangen hoef ik niet in discussie te gaan
neequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een spiegel zeker zoals in Mirrors
De coverup is dat BP doelbewust heeft geboord in een asfaltvulkaan. Dat BP mensen laat arresteren die in de buurt komen. Dat Obama weigert internationale hulp te accepteren. Dat de werkelijk omvang gedownplayed wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel serieus op het onderwerp durven in te gaan !
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop dat er nog mensen zijn die wel serieus op het onderwerp durven in te gaan !
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op ???? Van een mod had ik wel beter gedrag verwacht
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Jungpionier het volgende:
Ik had eerst een WTF moment maar toen zag ik dat de vakantietijd begonnen was
Waarom, er een werelditem van maken, waar alle media van de wereld bij betrokken is? Als het om een UFO crash zou gaan, zijn er dan zoveel mensen bij betrokken dat je binnen een uur een leak hebt. Daarnaast moeten ze de hele zuidkust van Amerika afkopen en een platform vernietigen en BP de schuld geven?!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef _Led_ het volgende:
^- wat hij zegt, jullie zijn slaven van de US, BigPharma en de media.
Als je dit topic goed doorleest is er dus niemand die bewijst dat het niet zo is. Het is alleen maar nahinniken van wat de media je voert in plaats van zelf eens je verstand te gebruiken.
Ik lees nu dat het juist dus het tegen overgestelde gaande is. Obama wil het juist erger hebben..quote:Obama Wants The Oil Spill Crisis To Get Worse
Why has President Obama waited over two months into the BP oil spill crisis before accepting offers of international assistance that were there from the very start, seemingly waiting for hurricanes to hit the region which will only make the crisis worse?
bron
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experimentquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom, er een werelditem van maken, waar alle media van de wereld bij betrokken is? Als het om een UFO crash zou gaan, zijn er dan zoveel mensen bij betrokken dat je binnen een uur een leak hebt. Daarnaast moeten ze de hele zuidkust van Amerika afkopen en een platform vernietigen en BP de schuld geven?!
Ik bedoel als ik US army was of wat dan ook. Had ik een fregat ernaartoe gestuurd met wat takelboten en een tanker voor de opslag in de nacht. Niemand die erachter komt. Maar dat ben ik... Je zou toch zeggen dat ze dan geleerd hebben van Rosswell?
Met welk doel dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het juist dus het tegen overgestelde gaande is. Obama wil het juist erger hebben..
Ze doen het juist zo omdat dat is wat je niet verwacht !quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experiment
"The bigger the lie the easier it is to belief" Churchillquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:
Ze doen het juist zo omdat dat is wat je niet verwacht !
De beste truc gebeurt niet in het geheim maar recht voor je neus.
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
precies of ze doen het cloakend zoals met het Philadelphia Experiment
Daarom moet iedereen dus uit de Golf wegblijven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?
Ja, maar trek je dan niet ongeloofelijk veel media naar je toe, heli's etc en vastbijtende journalisten naar de "scene". Waardoor het erg moeilijk wordt om te werk te gaan?
De feiten zijn dat er een aantal (6 geverifieerd maar waarschijnlijk meer) tankers naartoe gevaren zijn en olie geloosd hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al die tv-beelden van met olie besmeurde stranden zijn natuurlijk ook gewoon realtime gerenderde beelden. Alles om iedereen weg te houden uit de Golf van Mexico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |