Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
De feiten zijn dat er een aantal (6 geverifieerd maar waarschijnlijk meer) tankers naartoe gevaren zijn en olie geloosd hebben.
Daar kun je niet omheen.
Hm, toch lastig om dat te bewerkstelligen. Het enige wat ik raar vind aan heel dit wereldwijde probleem, is dat BP het alleen moet oplossen. Ik bedoel het is wereldwijde catastrofe en iedereen houd zn handen ervan af, heel raar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen dus uit de Golf wegblijven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die tankers hebben de projectoren aan boord die de olievlek holografisch tevoorschijn toveren.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.
Als dit al zo op internet staat, dan kun je wel nagaan wat het Amerikaanse leger allemaal kan...quote:Generating and Projecting Black Light
You wouldn't think that there is so much to say about black light lamps. But we decided that the subject deserves a page of its own.
Duidelijk dus dat ze geen pottekijkers willen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hm, toch lastig om dat te bewerkstelligen. Het enige wat ik raar vind aan heel dit wereldwijde probleem, is dat BP het alleen moet oplossen. Ik bedoel het is wereldwijde catastrofe en iedereen houd zn handen ervan af, heel raar.
Op het nieuws was een bedrijf in Nederland die zei, ja wij hebben boten met filtermachines die die vlek zo weg kunnen werken.
Je weet dat de term "blacklight" gebruikt wordt om UV-lampen aan te duiden, en dat die niet daadwerkelijk "donker" uitsturen he ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als dit al zo op internet staat, dan kun je wel nagaan wat het Amerikaanse leger allemaal kan...
Boot en cloaking. Dat er vervolgens iets niet helemaal goed ging was inderdaad de tijdmachine.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Killaht het volgende:
[..]
Phillie experiment, was toch die boot met tijdmachine?
een mini-zwartgatquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Projecteren op water werkt niet goed; je kunt immers enkel licht uitsturen en geen 'donker'.
Cosmicbowlenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet dat de term "blacklight" gebruikt wordt om UV-lampen aan te duiden, en dat die niet daadwerkelijk "donker" uitsturen he ?
Je bent toch wel eens naar een club geweest met blacklights hoop ik ?
Een mini-zwart gat is gecreëerd in CERN. Maar dat is een openlijk onderzoeks team.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef arie_bc het volgende:
Lol wat?
Heb je daar bronnen van, die tijdmachines en mini-zwarte gaten?
yep.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Heb ik ook weleens gedaan. Kreeg je ook zo'n ketting met van die 'Ledjes'?
Ow crap, ze hebben ons door!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden, terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Zijn er meer mensen die hier iets over gehoord hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |