39% van BP is amerikaans. Raad eens welke afdelingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef WiXX het volgende:
Uhm, trek je juist geen mensen aan om het op te ruimen?
En BP vind dat allemaal prima dat het hun de kop kost?
Beetje wazig niet?
En je bron komt uit de US marinequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden, terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Zijn er meer mensen die hier iets over gehoord hebben ?
39% is geen meerderheid makker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
39% van BP is amerikaans. Raad eens welke afdelingen.
Door deze olieramp zijn hun aandelen gekelderd en kan het hele bedrijf voor een prikkie opgekocht worden. Raad eens welke bedrijven dat zouden willen doen.
Nou, 'Mexico' lijkt verdacht veel op 'Texaco'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
Door deze olieramp zijn hun aandelen gekelderd en kan het hele bedrijf voor een prikkie opgekocht worden. Raad eens welke bedrijven dat zouden willen doen.
Haha, dus de andere 61% laat dat zo maar gebeuren dat hun aandelen naar de klote gaan en het hun miljarden en miljarden kost?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je bij de juiste afdelingen 100% mensen hebt zitten maakt dat weinig uit.
Wat laat dat filmpje in godsnaam zien wat te maken heeft met deze spill van olie?quote:
Mooi... Heeft die man ook wat te doen in het weekend!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef _Led_ het volgende:
BP CEO Tony Hayward is actief lid van de Bilderberg Group.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, 'Mexico' lijkt verdacht veel op 'Texaco'.
Meer zeg ik niet, maar het verband lijkt me duidelijk.
Dat zeg ik toch, eentje is er zelfs neergestort.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef WiXX het volgende:
boven de nevada desert zijn gedaald met 90%
Ik weet dat je 'jouw had moeten schrijven - bezittelijk voornaamwoord 2e persoon enkelvoud he !quote:dit:
Uit jou profiel.
Beroep Uit noodzaak.
Studierichting Amper.
Ziet er naar uit dat je al niet lekker in je vel zit.
Leuk bedacht fantast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden, terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Zijn er meer mensen die hier iets over gehoord hebben ?
Ik heb feiten en youtubeclips en links laten zien die het bewijzen. Jij zit blijkbaar vast in wat de mainstream media je aan probeert te praten.quote:
Lambiekje Conspiracies Incl. ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |