Ik dacht dat je een grap maakte met dat MT management team betekent... Haha.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee? Bij ons is het brigade->district->landelijk (meende ik)
En de laatste 2 minuten. Dat ze niet weten wat ze met een bal aanmoeten als ze in het strafschopgebied van Brazilië staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Eindelijk de eerste WK wedstrijd die het waard was om te kijken, 1ste helft niet meegerekend dan.
Ja... Dat was echt een héél vreemd moment haha... 1 keeper plus een rennende verdediger versus 3 hollanders, en dan nog niet scoren, niet eens op doel kunnen schieten..... Het commentaar was op dat moment ook helemaal stil. Echt vaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de laatste 2 minuten. Dat ze niet weten wat ze met een bal aanmoeten als ze in het strafschopgebied van Brazilië staan.
Mnee dat betekend het in deze context toch ook ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte met dat MT management team betekent... Haha.
Ik woon dicht genoeg bij Gilze-Rijen om af en toe wat leuks in de lucht te zienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar woon je dan ongeveer? Gisteren vloog ik niet, maar komende tijd wel weer volop.
De teringquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef cw2cu het volgende:
Vanmiddag nog even in DT in het centrum van Ermelo een beëdiging moeten bijwonen. En ja, de thermometer bij de kerk gaf 37 graden aan en dan sta je daar 1,5 uur lang in de eerste rust, houding en af en toe een eregroetje.
Van 2 compagnies zijn er toch 15 uitgeklokt en het scheelde niet veel of ik lag ernaast.
Ik zag een paar minuten lang niks meer, 1 zwarte waas, wankelend en koud zweet en mijn lichaam leek meer op een rust dan 1e rust. Maar wonder boven wonder bleef ik staan.
Waarom ze dat dan niet in de schaduw doen of op een ander tijdstip dan een kwartier voor het wk snap ik niet :p.
Ik kan wel eens een keer voor je over komen vliegen, mocht je dat leuk vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik woon dicht genoeg bij Gilze-Rijen om af en toe wat leuks in de lucht te zien.
Gast! Je zag gewoon niks meer? Serieus? Wat belachelijk dat je commandant gewoon iedereen liet staan. Ik zou dat nooit mijn personeel aan doen. Ik denk dat ik ook gewoon weggelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef cw2cu het volgende:
Vanmiddag nog even in DT in het centrum van Ermelo een beëdiging moeten bijwonen. En ja, de thermometer bij de kerk gaf 37 graden aan en dan sta je daar 1,5 uur lang in de eerste rust, houding en af en toe een eregroetje.
Van 2 compagnies zijn er toch 15 uitgeklokt en het scheelde niet veel of ik lag ernaast.
Ik zag een paar minuten lang niks meer, 1 zwarte waas, wankelend en koud zweet en mijn lichaam leek meer op een rust dan 1e rust. Maar wonder boven wonder bleef ik staan.
Waarom ze dat dan niet in de schaduw doen of op een ander tijdstip dan een kwartier voor het wk snap ik niet :p.
De tip die ik altijd meekreeg was dat als het je begon te duizelen danwel zwart voor de ogen wordt, je gewoon uit de linie stapt en achter het geheel gaat zitten. Het uitplokken is niet zo erg, echter het neerkomen kan hard aankomen. Je kunt pokhouterig blijven staan maar neer ga je toch op den duur.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Gast! Je zag gewoon niks meer? Serieus? Wat belachelijk dat je commandant gewoon iedereen liet staan. Ik zou dat nooit mijn personeel aan doen. Ik denk dat ik ook gewoon weggelopen zou zijn.
Leuk cermonieel en 30+ graden. Wil je wat drinken heeft je commandant een paar pullen koffie meegenomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Gast! Je zag gewoon niks meer? Serieus? Wat belachelijk dat je commandant gewoon iedereen liet staan. Ik zou dat nooit mijn personeel aan doen. Ik denk dat ik ook gewoon weggelopen zou zijn.
Net als geloofsbrieven met deze hitte in CT. Net zo erg. Uitvallers? 10 ofzo... alleen niet op de ambassadeurs momenten. Verder boeide het niet echt. als t warm is begrijpen mensen dat echt wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik zei het niet voor nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Nederlanders in Brazilië bestookt met vuurwerk
Erwin?
Die zit atm in Nederland als het goed is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Nederlanders in Brazilië bestookt met vuurwerk
Erwin?
Nope zit niet meer in opleiding, maar toch hebben we nog wel eens MT's. Alleen zijn ze meestal niet echt spannend, in februarie hebben we n hele dag met NBC masker waarvan de ogen afgeplakt waren rondgelopen. Beetje onder een brug door wandelen, de klimtoren op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zit jij nog in opleiding? Zo nee, waarom krijg je dan in godsnaam nog MT's?
Lekker dan! Ben je toevallig ook bij de commando overdracht OOCL geweest? Dat was ook zo'n feest... welliswaar geen 37 graden maar rond de 30 geloof ik en idd ook lekker 1e rust, houding, groeten enz enz.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef cw2cu het volgende:
dat was in Ermelo? Ik was er niet bij maar wel zoiets gezien ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nope zit niet meer in opleiding, maar toch hebben we nog wel eens MT's. Alleen zijn ze meestal niet echt spannend, in februarie hebben we n hele dag met NBC masker waarvan de ogen afgeplakt waren rondgelopen. Beetje onder een brug door wandelen, de klimtoren op.
En waarom? Omdat wij nog wel eens groene dingen doen enzo
[..]
Lekker dan! Ben je toevallig ook bij de commando overdracht OOCL geweest? Dat was ook zo'n feest... welliswaar geen 37 graden maar rond de 30 geloof ik en idd ook lekker 1e rust, houding, groeten enz enz.
Wees maar blij dat je dr niet was, je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:33 schreef cw2cu het volgende:
[..]
dat was in Ermelo? Ik was er niet bij maar wel zoiets gezien ja.
Uiteraardquote:
Ik zou wel willen maar ik heb een strak dieet voor komende 2 wekenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
nu heb ik ook trek in spareribs, wat jij Erasmus?
Ola, werkzaam bij defensie of van plan oid ?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:52 schreef Vronsky het volgende:
Dacht van, laat ik maar eens registreren na maanden lurken, dus: goedemorgen.
ZEER verstandig!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Vronsky het volgende:
Van plan, ben al goedgekeurd, maar dankzij herkeuring was het bij de pantsergenie vol : (, dus eerst even m'n havo diploma halen en dan weer solliciteren over anderhalf jaar.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:08 schreef jester_ali18 het volgende:
Lekker dan! Ben je toevallig ook bij de commando overdracht OOCL geweest? Dat was ook zo'n feest... welliswaar geen 37 graden maar rond de 30 geloof ik en idd ook lekker 1e rust, houding, groeten enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |