Aah vervelendquote:
Ik hoop dat ik ook kan kijken. Ik moet vanmiddag om de praktijk werken en weet niet hoe laat ik klaar benquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ben klaar met mn grafmodule, nu nog een evaluatie er door heen jassen en 140km asfalt intimideren en dan kan ik voetbal gaan kijken!
Ik ook niet, moet werken in de dierenkliniek...quote:
Langs de lijn, radio 1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet werken in de dierenkliniek...of er een hond zo gek is om tussen 4 en 6 langs te komen
.
Weet iemand trouwens op welke radio zender ik Jack van Gelder kan luisteren? Misschien dat ik namelijk kan fixen dat de radio aan mag
Oke.. dan zal ik die is gaan opzoeken.. danku!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:45 schreef drivehome het volgende:
[..]
Langs de lijn, radio 1 waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef EllaN het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik niet zelf loop te diagnosticeren.
Ja, je hebt gelijk. Ik ga elke maand een keer een rotje op hem gooien en kijken wat hij doet :p. Kom op.. ALS hij A.S.S had gehad toen, dan had ik dan iets gezien. En goed, er kan ook iets gebeurd zijn in het begin of halverwege zijn termijn zijn gebeurd, dan was er sprake geweest van PTSS en dan had ik ook iets kunnen zien.
Het gaat er niet om dat ik zo op het oog ga lopen diagnosticeren of hij ASS of PTSS heeft. Het gaat er om dat ik zijn reactie zie. Als die heel overtrokken of heel raar was geweest, dan zou ik nóg beter hem gaan letten en uit kijken voor symptomen voor de komende tijd.
Het is niet dat ik de deur dicht smijt en of denk: OK je bent in orde of OK je hebt PTSS.
Jeez, zwart-wit denken is fijn zeg.
Men moet zich eens te raden gaan waarom men eigen spul aanschaft...ohnee.....uiterlijk is belangrijker...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:29 schreef cw2cu het volgende:
[..]
tja, dan moet je ergens bij een hoge pief zijn, geen idee wie dat is maar uitstraling is belangrijker dan functionaliteit blijkbaar.
Echt hè.. Ben even op mijn baas aan het wachten om toestemming voor iets, maar ze is aan de telefoon. Yay mobiel fok!quote:
Nu zou ik willen dat ik mijn kinderzwembadje van vroeger nog had!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Echt hè.. Ben even op mijn baas aan het wachten om toestemming voor iets, maar ze is aan de telefoon. Yay mobiel fok!
Mnee, die neem ik mee ;p Heb niet voor niets een laptopkussen (Y)quote:
Wij hebben om 12:00 vrij gekregenquote:
Waar woon je dan ongeveer? Gisteren vloog ik niet, maar komende tijd wel weer volop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah vervelend. Ik was gisteren in de tuin en hoorde een helikopter, maar kon hem niet zien en dacht nog: ' hehhhh misschien hangt Lightning hier in de lucht
.'
Zit jij nog in opleiding? Zo nee, waarom krijg je dan in godsnaam nog MT's?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Wij hebben om 12:00 vrij gekregenAfgelopen week weer ns MT gehad, ff baan Arnhem doen Roosendaal. Ik vond t dit keer, vooral gezien de temperaturen, ff minder erg dat ik een gekneusde schouder heb en dus niet mee mocht doen.
Een managment team heb je op alle lagen, tot op brigadeniveau sowieso.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zit jij nog in opleiding? Zo nee, waarom krijg je dan in godsnaam nog MT's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |