Ja, ik snap je punt wel. Maar als iemand niet praat, dan praat hij niet en dan kun je hem niet dwingen. En iemand kan ook aan de buitenkant helemaal prima lijken en dat het van binnen toch goed borrelt. Dan kan een zo'n snelle reactie op een "extreme" situatie misschien meer laten zien van wat er binnen gebeurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef sp3c het volgende:
nou dat geloof ik ook wel maar dit is echt niet de goede manier
Wie heeft dit verzonnen dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef cw2cu het volgende:
- Elastieken mogen niet meer over de schachten maar over je been. Zo moet het ook in het veld zijn of een AMV-er heeft geadviseerd de elastieken eruit te halen.
- Chestrigs mogen mits ze de nederlandse camouflage hebben. Dus olijfgroene mogen niet meer. Kut voor mij want ik heb een olijfgroene van defensie zelf verstrekt. Maar ik kan mijn opsvest weer gaan afstoffen..
- Afghanistanshirtjes mogen niet meer aan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
-edit- En oja, het reacties laten peilen door mensen die er verstand van hebben.. Meestal komen die pas vrij laat in beeld, niet? Ik bedoel, die paar daagjes op Griekenland en de verplichte gesprekjes zijn hardly genoeg om ergens achter te komen. Daarna ook nog een paar gesprekjes waar je makkelijk de schijn op kunt houden.
No offence, maar ik denk dat qua inhoud van PTSS wat meer kennis erover bezit dan henquote:
Fair enoughquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef sp3c het volgende:
ik denk sowieso niet meer of minder over je
ik vind dat je dit niet goed hebt aangepakt, maja no harm no foul
Yep, nu mij vanavond zo ongeschikt voor de dienst zuipen dat ik de dag van morgen niet meer bewust mee zal maken en dan kan ik naar huis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef EllaN het volgende:
+ Rave, je hebt je weer een dag weerhouden van een potlood of passer in je linkerslaap te steken
.
A man with a plan, succes ermeequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, nu mij vanavond zo ongeschikt voor de dienst zuipen dat ik de dag van morgen niet meer bewust mee zal maken en dan kan ik naar huis.
Die ga ik onthouden..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
Warrior by day,
Lover by night,
Drunkard by choice,
Marine by God.
Qua Patet Orbis.
Die is redelijk erg hoor haha.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
Warrior by day,
Lover by night,
Drunkard by choice,
Marine by God.
Qua Patet Orbis.
Zo en nu denk je dus te weten dat hyij geen PTSD heeft en/of kan krijgen? Lijkt mij er meer op dat jij en je vriend nogal weinig over het gehelen PTSD deel weten. Wat is jou/jullie volgende plan, genoeg vuurwerk kopen komende December, zodat je hem elke maand een rotje voor de poten kan flikkeren? Mischien doe(n) jij/jullie er beter aan om litratuur over PTSD te raadplegen, zodat jullie weten wat eventueel op je toe kan komen. Een goede boek is bv. "After the War Zone: A Practical Guide for Returning Troops and Their Families". Voor diegene die al problemen met PTSD hebben is "Tears of a Warrior: A Family's Story of Combat and Living with PTSD" aan te raden.quote:[b]Op donderdag 1 juli 2010 21:56
Dus.. Fine, het is een kutstreek, maar als zijn reactie buitensporig was geweest, wist ik dat ik verder moest opletten en had hij eventueel gelijk hulp kunnen zoeken in plaats van het verder te verdringen tot het tot psychosomatische klachten zou komen en andere nare dingen zouden gebeuren. Dan ben ik maar een naaierd in jullie wereld. In mijn wereld ben ik de vriendin van iemand die me had gevraagd om hem te monitoren wanneer hij terugkwam.
Precies in de laatste statestieken hebben "enkel" rond 7% van de (U.S.) bevolking last van PTSD. En in de telling zitten ook niet combat vets/militairen, waarvan de oorzaken van hun PTSD door een andere traumatische inwerking komt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Hallo.... Niet iedereen heeft er last van. Slechts een klein gedeelte dat terug komt.
tja, dan moet je ergens bij een hoge pief zijn, geen idee wie dat is maar uitstraling is belangrijker dan functionaliteit blijkbaar.quote:
- Alleen Nederlandse camouflage mag, andere camouflages zijn niet toegestaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Over je schachten?
Werd dat uberhaupt getolereerd dan?
[..]
Hoeveel nederlandse camo-rigs zijn er eigenlijk beschikbaar? Of is Engels ook gedoogd?
[..]
In de zin van die underarmor-shirtjes?
[..]
Als ik zou mogen gokken zou de gemiddelde reactie van een KCT'er eerstzijn gevolgd door
Aah vervelendquote:
Ik hoop dat ik ook kan kijken. Ik moet vanmiddag om de praktijk werken en weet niet hoe laat ik klaar benquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ben klaar met mn grafmodule, nu nog een evaluatie er door heen jassen en 140km asfalt intimideren en dan kan ik voetbal gaan kijken!
Ik ook niet, moet werken in de dierenkliniek...quote:
Langs de lijn, radio 1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet werken in de dierenkliniek...of er een hond zo gek is om tussen 4 en 6 langs te komen
.
Weet iemand trouwens op welke radio zender ik Jack van Gelder kan luisteren? Misschien dat ik namelijk kan fixen dat de radio aan mag
Oke.. dan zal ik die is gaan opzoeken.. danku!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:45 schreef drivehome het volgende:
[..]
Langs de lijn, radio 1 waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef EllaN het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik niet zelf loop te diagnosticeren.
Ja, je hebt gelijk. Ik ga elke maand een keer een rotje op hem gooien en kijken wat hij doet :p. Kom op.. ALS hij A.S.S had gehad toen, dan had ik dan iets gezien. En goed, er kan ook iets gebeurd zijn in het begin of halverwege zijn termijn zijn gebeurd, dan was er sprake geweest van PTSS en dan had ik ook iets kunnen zien.
Het gaat er niet om dat ik zo op het oog ga lopen diagnosticeren of hij ASS of PTSS heeft. Het gaat er om dat ik zijn reactie zie. Als die heel overtrokken of heel raar was geweest, dan zou ik nóg beter hem gaan letten en uit kijken voor symptomen voor de komende tijd.
Het is niet dat ik de deur dicht smijt en of denk: OK je bent in orde of OK je hebt PTSS.
Jeez, zwart-wit denken is fijn zeg.
Men moet zich eens te raden gaan waarom men eigen spul aanschaft...ohnee.....uiterlijk is belangrijker...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:29 schreef cw2cu het volgende:
[..]
tja, dan moet je ergens bij een hoge pief zijn, geen idee wie dat is maar uitstraling is belangrijker dan functionaliteit blijkbaar.
Echt hè.. Ben even op mijn baas aan het wachten om toestemming voor iets, maar ze is aan de telefoon. Yay mobiel fok!quote:
Nu zou ik willen dat ik mijn kinderzwembadje van vroeger nog had!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Echt hè.. Ben even op mijn baas aan het wachten om toestemming voor iets, maar ze is aan de telefoon. Yay mobiel fok!
Mnee, die neem ik mee ;p Heb niet voor niets een laptopkussen (Y)quote:
Wij hebben om 12:00 vrij gekregenquote:
Waar woon je dan ongeveer? Gisteren vloog ik niet, maar komende tijd wel weer volop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah vervelend. Ik was gisteren in de tuin en hoorde een helikopter, maar kon hem niet zien en dacht nog: ' hehhhh misschien hangt Lightning hier in de lucht
.'
Zit jij nog in opleiding? Zo nee, waarom krijg je dan in godsnaam nog MT's?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Wij hebben om 12:00 vrij gekregenAfgelopen week weer ns MT gehad, ff baan Arnhem doen Roosendaal. Ik vond t dit keer, vooral gezien de temperaturen, ff minder erg dat ik een gekneusde schouder heb en dus niet mee mocht doen.
Een managment team heb je op alle lagen, tot op brigadeniveau sowieso.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zit jij nog in opleiding? Zo nee, waarom krijg je dan in godsnaam nog MT's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |