abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:55:14 #151
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83580858
2-1!!!!!!!!!!!!!!!1
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_83581197
Eindelijk de eerste WK wedstrijd die het waard was om te kijken, 1ste helft niet meegerekend dan.
pi_83581236
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:44 schreef Esses het volgende:

[..]

Mnee? Bij ons is het brigade->district->landelijk (meende ik)
Ik dacht dat je een grap maakte met dat MT management team betekent... Haha.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:03:44 #154
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_83581373
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Eindelijk de eerste WK wedstrijd die het waard was om te kijken, 1ste helft niet meegerekend dan.
En de laatste 2 minuten. Dat ze niet weten wat ze met een bal aanmoeten als ze in het strafschopgebied van Brazilië staan.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_83581494
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En de laatste 2 minuten. Dat ze niet weten wat ze met een bal aanmoeten als ze in het strafschopgebied van Brazilië staan.
Ja... Dat was echt een héél vreemd moment haha... 1 keeper plus een rennende verdediger versus 3 hollanders, en dan nog niet scoren, niet eens op doel kunnen schieten..... Het commentaar was op dat moment ook helemaal stil. Echt vaag.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:12:25 #156
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83581823
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een grap maakte met dat MT management team betekent... Haha.
Mnee dat betekend het in deze context toch ook ? maar je mag niet meer in afko's praten las ik ergens.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_83582085
Ik volg je niet helemaal meer... Je hebt het over management teams en alles.... Maar wat is daar zo bijzonder aan. Zo'n beetje elke officier doet aan management, toch? Maar MT in de context van Bouke_P was volgens mij gewoon Mentale Training hoor.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:08:12 #158
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_83587429
Er was eens....
pi_83589424
WAT een middag woah .

Ik was de bob dus alcohol bleef achterwege vandaag, maar ik heb me geweldig vermaakt en ben nu goed dood .
pi_83589672
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Waar woon je dan ongeveer? Gisteren vloog ik niet, maar komende tijd wel weer volop.
Ik woon dicht genoeg bij Gilze-Rijen om af en toe wat leuks in de lucht te zien .
pi_83589921
Vanmiddag nog even in DT in het centrum van Ermelo een beëdiging moeten bijwonen. En ja, de thermometer bij de kerk gaf 37 graden aan en dan sta je daar 1,5 uur lang in de eerste rust, houding en af en toe een eregroetje.
Van 2 compagnies zijn er toch 15 uitgeklokt en het scheelde niet veel of ik lag ernaast.
Ik zag een paar minuten lang niks meer, 1 zwarte waas, wankelend en koud zweet en mijn lichaam leek meer op een rust dan 1e rust. Maar wonder boven wonder bleef ik staan.
Waarom ze dat dan niet in de schaduw doen of op een ander tijdstip dan een kwartier voor het wk snap ik niet :p.
pi_83591018
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef cw2cu het volgende:
Vanmiddag nog even in DT in het centrum van Ermelo een beëdiging moeten bijwonen. En ja, de thermometer bij de kerk gaf 37 graden aan en dan sta je daar 1,5 uur lang in de eerste rust, houding en af en toe een eregroetje.
Van 2 compagnies zijn er toch 15 uitgeklokt en het scheelde niet veel of ik lag ernaast.
Ik zag een paar minuten lang niks meer, 1 zwarte waas, wankelend en koud zweet en mijn lichaam leek meer op een rust dan 1e rust. Maar wonder boven wonder bleef ik staan.
Waarom ze dat dan niet in de schaduw doen of op een ander tijdstip dan een kwartier voor het wk snap ik niet :p.
De tering
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:48:08 #163
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83591088
Uruzgan tegen Ghanistan is in de verlenging!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_83591907
Zeer begrijpelijke hands een actie waarmee je in die situatie slechts voordeel van kan hebben...
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:09:57 #165
168777 Rave_NL
pi_83592269
Ook al is er geen voetballer die ik zo hard een nekschot wil geven als Suarez, ik had hetzelfde gedaan...
Jezelf wegcijferen voor het team is een van de beste karaktereigenschappen die je kunt bezitten, laat staan jezelf opofferen...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:22:43 #166
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_83593187
Jammer.. Ghana had moeten winnen.. Suarez... hand van God..

Belachelijk!
Er was eens....
pi_83593209
Ik had hem ook echt wel weg geslagen (als ik dat kon ).

Suarez heeft Uruguay echt gered haha. En Nederland tegen een Uruguay zonder Suarez? Hihi we staan in de finaaaalleeeeee.
pi_83599383
Gisteren teruggekomen van anderhalve week Elite in Duitsland. Veel gezien, weinig gedaan. Onze radar mocht maar tussen bepaalde blokken zenden en vanuit een Fennek is het verdomde lastig om visueel een doel op te sporen.

Het mooiste blijft toch de toch de Tornado's die zo laag overkomen dat je met de piloot nog net niet met handen en voeten kan communiceren
Ook de Duitse Stallions blijft een mooi gezicht.
pi_83600303
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik woon dicht genoeg bij Gilze-Rijen om af en toe wat leuks in de lucht te zien .
Ik kan wel eens een keer voor je over komen vliegen, mocht je dat leuk vinden Mits je niet midden in een grote stad woont. Als enige eis stel ik dan dat je foto's maakt.
pi_83600328
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef cw2cu het volgende:
Gast! Je zag gewoon niks meer? Serieus? Wat belachelijk dat je commandant gewoon iedereen liet staan. Ik zou dat nooit mijn personeel aan doen. Ik denk dat ik ook gewoon weggelopen zou zijn.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:33:16 #171
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_83601999
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:14 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Gast! Je zag gewoon niks meer? Serieus? Wat belachelijk dat je commandant gewoon iedereen liet staan. Ik zou dat nooit mijn personeel aan doen. Ik denk dat ik ook gewoon weggelopen zou zijn.
De tip die ik altijd meekreeg was dat als het je begon te duizelen danwel zwart voor de ogen wordt, je gewoon uit de linie stapt en achter het geheel gaat zitten. Het uitplokken is niet zo erg, echter het neerkomen kan hard aankomen. Je kunt pokhouterig blijven staan maar neer ga je toch op den duur.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:54:33 #172
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_83602541
quote:

[..]

Leuk cermonieel en 30+ graden. Wil je wat drinken heeft je commandant een paar pullen koffie meegenomen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_83604295
Weekend . Erwin al gelynched ?
Lekker chillen, vanavond bbq met lekker koud bier
Bah !
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:05:23 #174
168777 Rave_NL
pi_83604670
Ik ben dat Erwin nu ergens in een greppel ligt met een bos tulpen in z'n reet...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:06:14 #175
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83604694
quote:

[..]

Net als geloofsbrieven met deze hitte in CT. Net zo erg. Uitvallers? 10 ofzo... alleen niet op de ambassadeurs momenten. Verder boeide het niet echt. als t warm is begrijpen mensen dat echt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')