Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
ik neem aan dat je het sarcasme herkent in mijn post?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en dan alleen maar tv oranje op je tv hebben en op je radio alleen maar radio nl???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:
wat een knallen in die early-tent toenquote:
Het is idd Boh Foi Toch. Maar het bestaan van zoas durf ik te betwijfelen.quote:
zoalsquote:
ja, daarom zei ik dit er ook achter aan om het nog iets te versterkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ff kleine herhaling:
[..]
ik neem aan dat je het sarcasme herkent in mijn post?
[..]
gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ja, daarom zei ik dit er ook achter aan om het nog iets te versterken
Danku, kijk er na het weekend wel na ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
die site woelmuis.nl is van Martijn ofniet?
even een wijziging voor je:
topic nummer 401 is dit:
Tukkers op Fok! #401; 't kuierheukske
# 402 is Tukkers op Fok! #402; Weekend zonder echt weekend te hebben
en # 403 is Tukkers op fok #402: het blijft koud
al een ingeving gehad?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku, kijk er na het weekend wel na ofzo, echt geen zin/tijd voor nu.
Samen met een hele code van een buur moet het wel lukken, hopelijk komt mijn planning uit en ben ik vrijdag vrijquote:
moet je er nog veel aan doen dan? en vrijdag vrij, dat is pas planningquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Samen met een hele code van een buur moet het wel lukken, hopelijk komt mijn planning uit en ben ik vrijdag vrij!
prima hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku, kijk er na het weekend wel na ofzo, echt geen zin/tijd voor nu.
Hoe was graspop dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ben alweer een stuk bijgekomen van Graspop, al sliep ik afgelopen nacht nog wel volgens Graspopritme: 3 uurtjes, daarna even aankloten en vervolgens nog een paar uurtjes
hoe is het er mee?quote:
Heersch, maar wel absurd warmquote:
joah, dat zal welquote:
Mijn top was: Immortal, Bloodbath, KISS, Amon Amarth, Alestorm en Slash. De rest van de bands heb ik op een redelijke afstand liggend in de schaduw bekekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat zal wel
welke bands vond je meevallen en welke tegenvallen?
Immortal komt ook op WOA \m/quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn top was: Immortal, Bloodbath, KISS, Amon Amarth, Alestorm en Slash. De rest van de bands heb ik op een redelijke afstand liggend in de schaduw bekeken
Echte tegenvallers zag ik niet, of ik moet bands noemen die me toch al niks doen (Soulfly, Sepultura, KSE, etc. Daar vind ik gewoon geen zak aan)
Hoe is het er mee?quote:
Nog steeds ziek, maar al wel wat beter!quote:
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker aan genieten van het mooie weer?of ook gedwongen binnen zitten?
dat heb ik dan gemist denk ik, waar heb je last van?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Ik lig ziek in bed, en zweet hier mn bed uit.
hmm. beterschapquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds ziek, maar al wel wat beter!
En met jou?
Keelontsteking en bijholteontsteking.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist denk ik, waar heb je last van?![]()
en heel veel beterschap dan maar
quote:
hmmquote:
ah, niet voor mij dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
ATTENTION!!!!!!!!!AANDACHT A U B
![]()
Wie van de dames heeft volle wenkbrauwen die getemd moeten worden en die licht van kleur zijn??
Ik ga een workshop volgen bij een Salon in Enschede
en ik moet een eigen model mee nemen.
Ik ga leren epileren met draad (oosterse manier)
(Haren in het gezicht gaan weg, o.a. wenkbrauwen)
Mocht iemand hier van de dames zich geroepen voelen en willen..
Graag even foto showen van de wenkbrauwen AUB.
Het kan op een ochtend of middagdeel ..
vertalenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
* rulerofdeath Hen een knuffel geeft.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef norich het volgende:
[..]
vertalen![]()
in eerdere periodes ook al herkansingen moeten maken voor dat vak en elke keer gehaald dus komt deze keer vast ook wel goed met de herkansing
dat is ieder geval iets van een positieve instellingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef norich het volgende:
[..]
vertalen![]()
in eerdere periodes ook al herkansingen moeten maken voor dat vak en elke keer gehaald dus komt deze keer vast ook wel goed met de herkansing
Heb je wenkbrauwen die geepileerd moeten / mogen worden ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel lichte wenkbrauwen, maar absoluut geen volle
Tenzij jij graag geverfde en straks geepileerde wenkbrauwen wiltquote:
ik ook, maar moet na deze week nog 3 weken doorquote:
misluktquote:
ik ook. ik moet nog 1 vak en heb kats geen zin om te lerenquote:
Heb geen duidelijke foto van mn wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je wenkbrauwen die geepileerd moeten / mogen worden ?
Fototje aub?
dit soort?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Tenzij jij graag geverfde en straks geepileerde wenkbrauwen wilt![]()
b.v. wenkbrauwen van turkse dames
leren met dit weer is gewoon kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook. ik moet nog 1 vak en heb kats geen zin om te leren
-even fobo bekeken-quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen duidelijke foto van mn wenkbrauwen.
In mn fobo staan wel foto's, daar heb ik (behalve op de laatste) mn wenkbrauwen zelf iets donkerder gemaakt.
Ze moeten niet geëpileerd worden, want heb echt heel erg dunne wenkbrauwen. Maar als jij denkt dat je er wat mee kan..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
de hitte vertraagt mijn ninja-skillz
joah, en het is ook altijd wel heel typisch dat ik de vakken van het laatste kwartiel altijd een stuk slechter doequote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, en het is ook altijd wel heel typisch dat ik de vakken van het laatste kwartiel altijd een stuk slechter doe
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
-even fobo bekeken-
Je hebt indd te dunne wenkbrauwen, laat je ze wel eens helemaal uitgroeien of heb je sowieso weinig wenkbrauw haar?
Je bent iig niet geschikt voor mij want aan die wenkbrauwen wil ik niet zitten want dan kan ik het alleen maar verpesten dan veel goeds doen
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel makkelijk, de hitte de schuld geven
Wel lief dat je je geroepen voeldequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik epileer alleen tussen mn wenkbrauwen, de rest heb ik sowieso nog nooit gedaan.
Weinig wenkbrauw haar dus
Jup! Dat is op de manier met Draad gedaan wat ik ook ga lerenquote:
zolang de leraren ook maar trager zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het leren
vooral het lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het leren
het is nou niet gelijk 'quote:
Haha, je krijgt er super strakke wenkbrauwen meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is nou niet gelijk '' wat ik er bij denk
ah, dat moet je nog leren?quote:
ik heb al bewezen dat ik ze hebquote:
inmiddels weer wakker?quote:
Een verlaagde kever nog wel...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
zo naar huis
vanavond met 2 kameraden in een verlaagde Kever richting Enschede, ff naar de Media Markt![]()
Vind het echt een zaadpot, gebeurt niksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een wedstrijd, Paraguay - Japan. Beide verdedigingen zijn echt heel sterk
Mja, true. Dat komt dus doordat beide verdedigingen heel erg sterk zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het echt een zaadpot, gebeurt niks
wat is er aan de hand?quote:
Mwa code sowieso naar mijn standaards aanpassen en dan implementeren in de bestaande code, hopelijk een kleine dag bezig , en dan natuurlijk nog mogelijke errors verhelpenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
moet je er nog veel aan doen dan? en vrijdag vrij, dat is pas planning
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Terug. Die gast uit Fleringen is trouwens overleden, had aardig wat personeel onder zich.
Ja klopt en bestuurder trekke 23 jaar uit Albergen, geen idee nog maar heb zo wel een ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Terug. Die gast uit Fleringen is trouwens overleden, had aardig wat personeel onder zich.
Heb hem wel gezien gisteren, had het er wel moeilijk mee. (kun je mij foto laten zien van wie denkt? PM oid, dan kan ik het zeggen)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt en bestuurder trekke 23 jaar uit Albergen, geen idee nog maar heb zo wel een idee.
Heb zo geen foto van hem en volgens mij heeft hij ook geen hyves/msn enz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
Heb hem wel gezien gisteren, had het er wel moeilijk mee. (kun je mij foto laten zien van wie denkt? PM oid, dan kan ik het zeggen)
Quad te hard gereden, maar had wel voorrang..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Wiens schuld was het eigenlijk? Of was het echt een ongeluk?
Ik meende iets te hebben gelezen over te hard rijden.
Tja wat gaat dan nog op, volgens mij ben je al snel de lul als je te hard rijd toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
Quad te hard gereden, maar had wel voorrang..
Trekker heeft zo'n kleine quad gewoon telaat gezien, lag denk ik nog niet eens aan de snelheid/voorrang of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja wat gaat dan nog op, volgens mij ben je al snel de lul als je te hard rijd toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een quad ook helemaal geen geschikt vervoersmiddel vind op openbare wegen... Die dingen zijn echt levensgevaarlijk...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Trekker heeft zo'n kleine quad gewoon telaat gezien, lag denk ik nog niet eens aan de snelheid/voorrang of iets dergelijks.
waaromquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid weer aan de bril
M'n linkeroog is lui (zie er ook maar 40% mee ofzo, niet eens diepte), en omdat m'n rechter dus eigenlijk voor twee werkt wil dat nogal eens koppijn opleveren als ik te lang achter de computer zit, of teveel leesquote:
dan zit er maar één ding op, bier enquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JoaZit nu bij mn oale leu in Hulst, beetje te niksen en me kapot te vervelen... kan ook nog niet terug naar Amersfoort omdat mn auto bij de garage staat
Morgen naar de kapper en een hans anders ofzo binnenlopen voor een oogtest, ik moet weer aan de bril. Baardje gaat er zo ook weer af zodat ik als een totaal nieuw hoofd weer in A'foort aankom
joah, van half 7 tot ongeveer half 10 gewerkt.quote:
Ronaldo is een latente homo.quote:
ie wa, onniequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Robinhoo het volgende:
mooi dikke
Nog steeds last van je nek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slecht, heel slecht.
Cute en rijk. Dat is al een ding meer dan jij kan zeggenquote:
Ze zeggen toch ook dat alle knappe mannen homo zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cute en rijk. Dat is al een ding meer dan jij kan zeggen
Op de camera spugen cute?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homoquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homo
Zeg dat dan meteen even tegen Brad Pitt, Johnny Depp, Christian Bale, Matthew McCougnahy en de rest van dat kaliber knapperdsquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat alle knappe mannen homo zijn
Zijn uiterlijk. Die vent is echt mega knap en heeft een geweldig lijfquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op de camera spugen cute?
Paar jaar geleden moest hij nog huilen.![]()
Hij is een grote vent geworden.
Als jij me even het e-mailadres van de beste mannen doet, mail ik ze welquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen even tegen Brad Pitt, Johnny Depp, Christian Bale, Matthew McCougnahy en de rest van dat kaliber knapperds
En homo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk. Die vent is echt mega knap en heeft een geweldig lijf
Waar in mijn post zie jij latente homo staan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homo
Omgquote:
Dat beweer ik niet, dat zegt men toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgWat jij wilt joh, alle knappe mannen zijn homo.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef ACT-F het volgende:
Truste mijn lieve latente homo's en travestieten![]()
![]()
Nooit gehoord van het gezegde dat echte mannen weten hoe te huilen?quote:
Jij komt er toch mee? Dat doe je niet zonder reden. En men zegt wel meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, dat zegt men toch?
Ik beweer niet dat hij homo is of dat hij lelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gehoord van het gezegde dat echte mannen weten hoe te huilen?
Het kan me verder ook geen reet schelen wat jullie van Ronaldo vinden, ik vind hem cute. Laat me en doe niet zo jaloers
[..]
Jij komt er toch mee? Dat doe je niet zonder reden. En men zegt wel meer.
Ja. Hij naaide een andere speler.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind Kaká trouwens ook hotOok zin om hem af te zeiken?
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind Kaká trouwens ook hotOok zin om hem af te zeiken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneuquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat hij homo is of dat hij lelijk is.
Ook niet dat ik nooit huil, dat doe ik ook wel eens.
Ik moet gewoon altijd lachen als ik die foto zie.
Geen lelijke vent om te zien. "Mits hij zich normaal kleed".
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere ventquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Hij naaide een andere speler.
Elia moet wat aan z'n haar doen, hij loopt erbij als een mongool. En Elia is niet cute. Dan nog eerder Affelay.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.
Wij lieten alleen blijken dat we hem niet cute vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneu
[..]
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere vent
Afellay is baasquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elia moet wat aan z'n haar doen, hij loopt erbij als een mongool. En Elia is niet cute. Dan nog eerder Affelay.
Dat hij huilt is ook wel cute. Maar komop... Die kop is toch lachwekkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneu
[..]
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere vent
Heb ik daar om gevraagd dan? Ik ga toch ook niet de meiden die jullie lekker vinden af lopen zeiken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij lieten alleen blijken dat we hem niet cute vinden
Nehh, da's waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik daar om gevraagd dan? Ik ga toch ook niet de meiden die jullie lekker vinden af lopen zeiken?
3-2quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Samzz het volgende:
Die kans is wel heel klein he... Vrijdag tegen Brazilië, zelfs iemand zonder enig verstand van voetbal weet dat er een geringe kans is dat Nederland dat wint.
Heb Brazilië nog niet écht zien vlammenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Samzz het volgende:
Die kans is wel heel klein he... Vrijdag tegen Brazilië, zelfs iemand zonder enig verstand van voetbal weet dat er een geringe kans is dat Nederland dat wint.
Ik heb Nederland ook alleen maar met meer geluk dan wijsheid weg zien komen, dus dat zegt ook niks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb Brazilië nog niet écht zien vlammen
Ik sluit ons nog niet uit
Ze is wel lekker maar zo'n domme doos. Die moet je gewoon belachelijk maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Als jij haar lekker vindt, moet je dat zelf weten.
Kan me er alleen maar op aansluitenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar zo'n domme doos. Die moet je gewoon belachelijk maken.
Net zoals Jessica simpson. Ergens wel mooi maar zo dom als haverstro![]()
![]()
Nu wil ik niet zeggen dat ik slim ben ofzo hoor. Maar ik ben ook niet lekker dus dat scheelt
Welke wedstrijd was met de hakken over de sloot dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Nederland ook alleen maar met meer geluk dan wijsheid weg zien komen, dus dat zegt ook niks.
Daarbij heeft Brazilië weinig echte tegenstand gehad he.
Daarom. Enige tegendoelpunten waren 2 onterechte penalty's..quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ze waren niet om aan te zien. Maar toch wel gewoon verdiend gewonnen.
Verdediging is beter dan het heel lang was hoor. Ik zie alleen maar schoten uit de tweede lijn van tegenstanders, nauwelijks uitgespeelde kansen. Het voetbal is niet mooi, maar zoals we hebben gezien is Twente ook met effectief maar lelijk voetbal kampioen geworden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:45 schreef Samzz het volgende:
Heb jij Nederland mooi voetbal zien spelen? Verdediging is bagger, als Stekelenburg er niet had gestaan hadden we er al lang en breed uit gelegen.
Nee, het is dat het aantal doelpunten telt, maar op kwaliteit hebben ze niet gewonnen.
Dat is het nu toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Het hoeft ook niet met mooi voetbal.
Als het maar met doeltreffend (letterlijk & figuurlijk) voetbal gaat.
Het was echt dramatisch ja. Maar ik denk dat we tegen Brazilië nog wel een kans makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Nu ja, ik vind dat Nederland slecht voetbalt en daar komen ze tegen Brazilie niet mee weg. En als dit al een verbetering in verdedigen is, wil ik niet weten hoe lame het daarvoor was
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Ik niet
Het is echt geen weer om met pyjama aan te slapenHet scheelt dat ik dat sowieso nooi doe
zeker, dat ding staat er echt gruwelijk bijquote:
klinkt alsof je het gaat halenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa code sowieso naar mijn standaards aanpassen en dan implementeren in de bestaande code, hopelijk een kleine dag bezig , en dan natuurlijk nog mogelijke errors verhelpen.
Avond!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar werk, laatste dingen voor de McStudiebeurs regelen, en dan heb ik m binnen!
wat houdt dat precies in dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar werk, laatste dingen voor de McStudiebeurs regelen, en dan heb ik m binnen!
Jep!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje gratis naar schoolToch?
Ja, datquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat houdt dat precies in dan?
mijn broertje heeft een tijdje terug een jaar collegegeld gewonnen bij de Mac (aantonen dat je termijnen betaald aan school, wordt hetzelfde bedrag door de Mac op je rekening gestort), door een stukje te schrijven
EDIT: volgens de site van Mac is het dit: "In 2007 heeft McDonald’s de McStudiebeurs in het leven geroepen. Deze beurs is bedoeld om talentvolle medewerkers te stimuleren het beste uit zichzelf te halen. De McStudiebeurs wordt jaarlijks uitgereikt. Je komt ervoor in aanmerking als je studeert en een goed voorstel voor een onderzoek schrijft. McDonald’s betaalt dan een jaar lang je lesgeld of collegegeld."
lijkt op wat mijn broertje toen gewonnen heeft
Nouja, nog niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij hebt het nu ook gewonnen?nice
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, nog niet.
Ik regel vandaag alle laatste dingen met mn Restaurant Manager en dan wordt alles opgestuurd.
Maar ik ben de enige die meedoet dit jaar, haha
ja, want er zijn er 3 te verdelen ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus David, Marko; Als jullie gewoon een flut essay schrijven, hebben jullie m ook binnen
Je krijgt wel een onderwerp voorgedragen waar je een coachingsprogramma over moet schrijven. Maar dat is heel makkelijk te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?(zoiets was het bij mijn broertje volgens mij, stukje schrijven over wat er intern beter kon...) en dat is wel makkelijk winnen dan
Nee,.. 15quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?(zoiets was het bij mijn broertje volgens mij, stukje schrijven over wat er intern beter kon...) en dat is wel makkelijk winnen dan
[..]
ja, want er zijn er 3 te verdelen ofzo?
dat had ik ook al vernomen, dat je geen hoogstaand stukje hoefde te schrijvenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je krijgt wel een onderwerp voorgedragen waar je een coachingsprogramma over moet schrijven. Maar dat is heel makkelijk te doen
en jij bent de enige medewerk(st)er in heel Nederland die een stukje heeft geschreven?quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ook al vernomen, dat je geen hoogstaand stukje hoefde te schrijven
[..]
en jij bent de enige medewerk(st)er in heel Nederland die een stukje heeft geschreven?
ik hoop goed genoegquote:
Moet ie snel zijn, moet voor 10 juliquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal mijn broertje eens ff informeren![]()
hard?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt niet voor niks zo hard geleerd gisteren
aangezien het niet zo moeilijk is volgens jou, moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ie snel zijn, moet voor 10 juli
behoorlijkquote:
Ik ben er een maand mee bezig geweest hequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aangezien het niet zo moeilijk is volgens jou, moet dat wel lukkenals hij tenminste mee mag doen
nee, gewoon opletten.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er een maand mee bezig geweest he
padoem tsssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
Indd, padoem tssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etcquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etc
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het stukje zelf nooit gelezen, dus weet niet of het een beetje acceptabel was
lang genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoegquote:
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoeg
volgens mij is hij uitgekozen, dus dat betekent dat er meer mensen meededen dan dat er prijzen warenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijker
Ik vind ze niet zo, ik heb de Gizeh, in goud bruin (beetje bronzig achtig )quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook Birkenstocks en ik vind ze geweldigIk draag m'n madridjes dag in dag uit
En no thanks
de nieuwe Lancer, mooi modelletjequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, ik heb daarnet naar een andere auto staan kijken, een mitsubishi lancerIk werd net door de garage gebeld dat er vanalles gerepareerd zou moeten worden, en dat het beestje die kosten niet meer waard zou zijn...
vast geen evo ofwel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, ik heb daarnet naar een andere auto staan kijken, een mitsubishi lancerIk werd net door de garage gebeld dat er vanalles gerepareerd zou moeten worden, en dat het beestje die kosten niet meer waard zou zijn...
zo'n enorme boot jaquote:
Ik vind het wel funkyquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n enorme boot ja
wil je niet kleiner?
op het werk is het prima, bijna klaar voor vandaagquote:
Ja wel goed. Net klaar met schoonmakenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op het werk is het prima, bijna klaar voor vandaaghalf 6 uit eten met ons 'team', tevens afscheid van onze stagiair die vandaag voor het laatst is... en temperatuur is aangenaam, klimaatbeheersing hè
en hoe is het daar?
zijn er nog leuke partijen bezig dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel goed. Net klaar met schoonmakenNou Wimbledon aan het kijken. Het is hier alleen wel redelijk warm
geen antwoord op je vraag, maar ik heb denk ik wel een idee wie het is... echt hard, zo'n situatiequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Fems het volgende:
Wat zet ik op een kaartje naar iemand die ik lang niet gesproken hem en waarvan de moeder overleden is?
Federer-Berdych.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er nog leuke partijen bezig dan?
en hoe!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef norich het volgende:
[..]
Federer-Berdych.2-1 in sets voor de laatstgenoemde.
Truequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |