Ja klopt en bestuurder trekke 23 jaar uit Albergen, geen idee nog maar heb zo wel een ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Terug. Die gast uit Fleringen is trouwens overleden, had aardig wat personeel onder zich.
Heb hem wel gezien gisteren, had het er wel moeilijk mee. (kun je mij foto laten zien van wie denkt? PM oid, dan kan ik het zeggen)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja klopt en bestuurder trekke 23 jaar uit Albergen, geen idee nog maar heb zo wel een idee.
Heb zo geen foto van hem en volgens mij heeft hij ook geen hyves/msn enz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
Heb hem wel gezien gisteren, had het er wel moeilijk mee. (kun je mij foto laten zien van wie denkt? PM oid, dan kan ik het zeggen)
Quad te hard gereden, maar had wel voorrang..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Wiens schuld was het eigenlijk? Of was het echt een ongeluk?
Ik meende iets te hebben gelezen over te hard rijden.
Tja wat gaat dan nog op, volgens mij ben je al snel de lul als je te hard rijd toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
Quad te hard gereden, maar had wel voorrang..
Trekker heeft zo'n kleine quad gewoon telaat gezien, lag denk ik nog niet eens aan de snelheid/voorrang of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja wat gaat dan nog op, volgens mij ben je al snel de lul als je te hard rijd toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een quad ook helemaal geen geschikt vervoersmiddel vind op openbare wegen... Die dingen zijn echt levensgevaarlijk...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Trekker heeft zo'n kleine quad gewoon telaat gezien, lag denk ik nog niet eens aan de snelheid/voorrang of iets dergelijks.
waaromquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid weer aan de bril
M'n linkeroog is lui (zie er ook maar 40% mee ofzo, niet eens diepte), en omdat m'n rechter dus eigenlijk voor twee werkt wil dat nogal eens koppijn opleveren als ik te lang achter de computer zit, of teveel leesquote:
dan zit er maar één ding op, bier enquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JoaZit nu bij mn oale leu in Hulst, beetje te niksen en me kapot te vervelen... kan ook nog niet terug naar Amersfoort omdat mn auto bij de garage staat
Morgen naar de kapper en een hans anders ofzo binnenlopen voor een oogtest, ik moet weer aan de bril. Baardje gaat er zo ook weer af zodat ik als een totaal nieuw hoofd weer in A'foort aankom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |