joah, van half 7 tot ongeveer half 10 gewerkt.quote:
Ronaldo is een latente homo.quote:
ie wa, onniequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Robinhoo het volgende:
mooi dikke
Nog steeds last van je nek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slecht, heel slecht.
Cute en rijk. Dat is al een ding meer dan jij kan zeggenquote:
Ze zeggen toch ook dat alle knappe mannen homo zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cute en rijk. Dat is al een ding meer dan jij kan zeggen
Op de camera spugen cute?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homoquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homo
Zeg dat dan meteen even tegen Brad Pitt, Johnny Depp, Christian Bale, Matthew McCougnahy en de rest van dat kaliber knapperdsquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat alle knappe mannen homo zijn
Zijn uiterlijk. Die vent is echt mega knap en heeft een geweldig lijfquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op de camera spugen cute?
Paar jaar geleden moest hij nog huilen.![]()
Hij is een grote vent geworden.
Als jij me even het e-mailadres van de beste mannen doet, mail ik ze welquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen even tegen Brad Pitt, Johnny Depp, Christian Bale, Matthew McCougnahy en de rest van dat kaliber knapperds
En homo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk. Die vent is echt mega knap en heeft een geweldig lijf
Waar in mijn post zie jij latente homo staan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is dat gedeelte van die latente homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |