nee, gewoon opletten.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er een maand mee bezig geweest he
padoem tsssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
Indd, padoem tssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etcquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etc
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het stukje zelf nooit gelezen, dus weet niet of het een beetje acceptabel was
lang genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoegquote:
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoeg
volgens mij is hij uitgekozen, dus dat betekent dat er meer mensen meededen dan dat er prijzen warenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijker
Ik vind ze niet zo, ik heb de Gizeh, in goud bruin (beetje bronzig achtig )quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook Birkenstocks en ik vind ze geweldigIk draag m'n madridjes dag in dag uit
En no thanks
de nieuwe Lancer, mooi modelletjequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, ik heb daarnet naar een andere auto staan kijken, een mitsubishi lancerIk werd net door de garage gebeld dat er vanalles gerepareerd zou moeten worden, en dat het beestje die kosten niet meer waard zou zijn...
vast geen evo ofwel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, ik heb daarnet naar een andere auto staan kijken, een mitsubishi lancerIk werd net door de garage gebeld dat er vanalles gerepareerd zou moeten worden, en dat het beestje die kosten niet meer waard zou zijn...
zo'n enorme boot jaquote:
Ik vind het wel funkyquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n enorme boot ja
wil je niet kleiner?
op het werk is het prima, bijna klaar voor vandaagquote:
Ja wel goed. Net klaar met schoonmakenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op het werk is het prima, bijna klaar voor vandaaghalf 6 uit eten met ons 'team', tevens afscheid van onze stagiair die vandaag voor het laatst is... en temperatuur is aangenaam, klimaatbeheersing hč
en hoe is het daar?
zijn er nog leuke partijen bezig dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel goed. Net klaar met schoonmakenNou Wimbledon aan het kijken. Het is hier alleen wel redelijk warm
geen antwoord op je vraag, maar ik heb denk ik wel een idee wie het is... echt hard, zo'n situatiequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Fems het volgende:
Wat zet ik op een kaartje naar iemand die ik lang niet gesproken hem en waarvan de moeder overleden is?
Federer-Berdych.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er nog leuke partijen bezig dan?
en hoe!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef norich het volgende:
[..]
Federer-Berdych.2-1 in sets voor de laatstgenoemde.
Truequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |