Mwa, steeds beter wel!quote:
zeker, dat ding staat er echt gruwelijk bijquote:
klinkt alsof je het gaat halenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa code sowieso naar mijn standaards aanpassen en dan implementeren in de bestaande code, hopelijk een kleine dag bezig , en dan natuurlijk nog mogelijke errors verhelpen.
Avond!
Mooi dan!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar werk, laatste dingen voor de McStudiebeurs regelen, en dan heb ik m binnen!
It sure is!quote:
wat houdt dat precies in dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo naar werk, laatste dingen voor de McStudiebeurs regelen, en dan heb ik m binnen!
Jep!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje gratis naar schoolToch?
Ja, datquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat houdt dat precies in dan?
mijn broertje heeft een tijdje terug een jaar collegegeld gewonnen bij de Mac (aantonen dat je termijnen betaald aan school, wordt hetzelfde bedrag door de Mac op je rekening gestort), door een stukje te schrijven
EDIT: volgens de site van Mac is het dit: "In 2007 heeft McDonald’s de McStudiebeurs in het leven geroepen. Deze beurs is bedoeld om talentvolle medewerkers te stimuleren het beste uit zichzelf te halen. De McStudiebeurs wordt jaarlijks uitgereikt. Je komt ervoor in aanmerking als je studeert en een goed voorstel voor een onderzoek schrijft. McDonald’s betaalt dan een jaar lang je lesgeld of collegegeld."
lijkt op wat mijn broertje toen gewonnen heeft
Nouja, nog niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij hebt het nu ook gewonnen?nice
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, nog niet.
Ik regel vandaag alle laatste dingen met mn Restaurant Manager en dan wordt alles opgestuurd.
Maar ik ben de enige die meedoet dit jaar, haha
ja, want er zijn er 3 te verdelen ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus David, Marko; Als jullie gewoon een flut essay schrijven, hebben jullie m ook binnen
Je krijgt wel een onderwerp voorgedragen waar je een coachingsprogramma over moet schrijven. Maar dat is heel makkelijk te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?(zoiets was het bij mijn broertje volgens mij, stukje schrijven over wat er intern beter kon...) en dat is wel makkelijk winnen dan
Nee,.. 15quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de enige die een stukje opstuurt over 'interne verbetering'?(zoiets was het bij mijn broertje volgens mij, stukje schrijven over wat er intern beter kon...) en dat is wel makkelijk winnen dan
[..]
ja, want er zijn er 3 te verdelen ofzo?
dat had ik ook al vernomen, dat je geen hoogstaand stukje hoefde te schrijvenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je krijgt wel een onderwerp voorgedragen waar je een coachingsprogramma over moet schrijven. Maar dat is heel makkelijk te doen
en jij bent de enige medewerk(st)er in heel Nederland die een stukje heeft geschreven?quote:
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ook al vernomen, dat je geen hoogstaand stukje hoefde te schrijven
[..]
en jij bent de enige medewerk(st)er in heel Nederland die een stukje heeft geschreven?
ik hoop goed genoegquote:
Moet ie snel zijn, moet voor 10 juliquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal mijn broertje eens ff informeren![]()
Zeker!quote:
hard?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt niet voor niks zo hard geleerd gisteren
aangezien het niet zo moeilijk is volgens jou, moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ie snel zijn, moet voor 10 juli
behoorlijkquote:
Ik ben er een maand mee bezig geweest hequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aangezien het niet zo moeilijk is volgens jou, moet dat wel lukkenals hij tenminste mee mag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |