3-2quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Samzz het volgende:
Die kans is wel heel klein he... Vrijdag tegen Brazilië, zelfs iemand zonder enig verstand van voetbal weet dat er een geringe kans is dat Nederland dat wint.
Heb Brazilië nog niet écht zien vlammenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Samzz het volgende:
Die kans is wel heel klein he... Vrijdag tegen Brazilië, zelfs iemand zonder enig verstand van voetbal weet dat er een geringe kans is dat Nederland dat wint.
Ik heb Nederland ook alleen maar met meer geluk dan wijsheid weg zien komen, dus dat zegt ook niks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb Brazilië nog niet écht zien vlammen
Ik sluit ons nog niet uit
Ze is wel lekker maar zo'n domme doos. Die moet je gewoon belachelijk maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Als jij haar lekker vindt, moet je dat zelf weten.
Kan me er alleen maar op aansluitenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar zo'n domme doos. Die moet je gewoon belachelijk maken.
Net zoals Jessica simpson. Ergens wel mooi maar zo dom als haverstro![]()
![]()
Nu wil ik niet zeggen dat ik slim ben ofzo hoor. Maar ik ben ook niet lekker dus dat scheelt
Welke wedstrijd was met de hakken over de sloot dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Nederland ook alleen maar met meer geluk dan wijsheid weg zien komen, dus dat zegt ook niks.
Daarbij heeft Brazilië weinig echte tegenstand gehad he.
Daarom. Enige tegendoelpunten waren 2 onterechte penalty's..quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ze waren niet om aan te zien. Maar toch wel gewoon verdiend gewonnen.
Verdediging is beter dan het heel lang was hoor. Ik zie alleen maar schoten uit de tweede lijn van tegenstanders, nauwelijks uitgespeelde kansen. Het voetbal is niet mooi, maar zoals we hebben gezien is Twente ook met effectief maar lelijk voetbal kampioen geworden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:45 schreef Samzz het volgende:
Heb jij Nederland mooi voetbal zien spelen? Verdediging is bagger, als Stekelenburg er niet had gestaan hadden we er al lang en breed uit gelegen.
Nee, het is dat het aantal doelpunten telt, maar op kwaliteit hebben ze niet gewonnen.
Dat is het nu toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Het hoeft ook niet met mooi voetbal.
Als het maar met doeltreffend (letterlijk & figuurlijk) voetbal gaat.
Het was echt dramatisch ja. Maar ik denk dat we tegen Brazilië nog wel een kans makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Nu ja, ik vind dat Nederland slecht voetbalt en daar komen ze tegen Brazilie niet mee weg. En als dit al een verbetering in verdedigen is, wil ik niet weten hoe lame het daarvoor was
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Samzz het volgende:
Ik niet
Het is echt geen weer om met pyjama aan te slapenHet scheelt dat ik dat sowieso nooi doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |