nee, gewoon opletten.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben er een maand mee bezig geweest he
padoem tsssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon opletten.
en Remco even laten zien hoe 't wel moet
Indd, padoem tssjquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etcquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vorig jaar maximaal een half uur volgens mij
[..]
padoem tsssj
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moest van mn RM steeds verbeteren etc. Hij wilde niet dat ik m ging afraffelen, etc
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het stukje zelf nooit gelezen, dus weet niet of het een beetje acceptabel was
lang genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een half uur een essay schrijven zegt genoeg denk ik
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoegquote:
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hij heeft hem wel gewonnen, dat zegt ook genoeg
volgens mij is hij uitgekozen, dus dat betekent dat er meer mensen meededen dan dat er prijzen warenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Mja, als er geen anderen zijn, dan wordt het natuurlijk wel makkelijker
Ik vind ze niet zo, ik heb de Gizeh, in goud bruin (beetje bronzig achtig )quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook Birkenstocks en ik vind ze geweldigIk draag m'n madridjes dag in dag uit
En no thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |