Heersch, maar wel absurd warmquote:
joah, dat zal welquote:
Mijn top was: Immortal, Bloodbath, KISS, Amon Amarth, Alestorm en Slash. De rest van de bands heb ik op een redelijke afstand liggend in de schaduw bekekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat zal wel
welke bands vond je meevallen en welke tegenvallen?
Immortal komt ook op WOA \m/quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn top was: Immortal, Bloodbath, KISS, Amon Amarth, Alestorm en Slash. De rest van de bands heb ik op een redelijke afstand liggend in de schaduw bekeken
Echte tegenvallers zag ik niet, of ik moet bands noemen die me toch al niks doen (Soulfly, Sepultura, KSE, etc. Daar vind ik gewoon geen zak aan)
Hoe is het er mee?quote:
Nog steeds ziek, maar al wel wat beter!quote:
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker aan genieten van het mooie weer?of ook gedwongen binnen zitten?
dat heb ik dan gemist denk ik, waar heb je last van?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Ik lig ziek in bed, en zweet hier mn bed uit.
hmm. beterschapquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds ziek, maar al wel wat beter!
En met jou?
Keelontsteking en bijholteontsteking.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist denk ik, waar heb je last van?![]()
en heel veel beterschap dan maar
quote:
hmmquote:
ah, niet voor mij dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
ATTENTION!!!!!!!!!AANDACHT A U B
![]()
Wie van de dames heeft volle wenkbrauwen die getemd moeten worden en die licht van kleur zijn??
Ik ga een workshop volgen bij een Salon in Enschede
en ik moet een eigen model mee nemen.
Ik ga leren epileren met draad (oosterse manier)
(Haren in het gezicht gaan weg, o.a. wenkbrauwen)
Mocht iemand hier van de dames zich geroepen voelen en willen..
Graag even foto showen van de wenkbrauwen AUB.
Het kan op een ochtend of middagdeel ..
vertalenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
* rulerofdeath Hen een knuffel geeft.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef norich het volgende:
[..]
vertalen![]()
in eerdere periodes ook al herkansingen moeten maken voor dat vak en elke keer gehaald dus komt deze keer vast ook wel goed met de herkansing
dat is ieder geval iets van een positieve instellingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef norich het volgende:
[..]
vertalen![]()
in eerdere periodes ook al herkansingen moeten maken voor dat vak en elke keer gehaald dus komt deze keer vast ook wel goed met de herkansing
Heb je wenkbrauwen die geepileerd moeten / mogen worden ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel lichte wenkbrauwen, maar absoluut geen volle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |