Omgquote:
Dat beweer ik niet, dat zegt men toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
OmgWat jij wilt joh, alle knappe mannen zijn homo.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef ACT-F het volgende:
Truste mijn lieve latente homo's en travestieten![]()
![]()
Nooit gehoord van het gezegde dat echte mannen weten hoe te huilen?quote:
Jij komt er toch mee? Dat doe je niet zonder reden. En men zegt wel meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, dat zegt men toch?
Ik beweer niet dat hij homo is of dat hij lelijk is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gehoord van het gezegde dat echte mannen weten hoe te huilen?
Het kan me verder ook geen reet schelen wat jullie van Ronaldo vinden, ik vind hem cute. Laat me en doe niet zo jaloers
[..]
Jij komt er toch mee? Dat doe je niet zonder reden. En men zegt wel meer.
Ja. Hij naaide een andere speler.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind Kaká trouwens ook hotOok zin om hem af te zeiken?
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind Kaká trouwens ook hotOok zin om hem af te zeiken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneuquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat hij homo is of dat hij lelijk is.
Ook niet dat ik nooit huil, dat doe ik ook wel eens.
Ik moet gewoon altijd lachen als ik die foto zie.
Geen lelijke vent om te zien. "Mits hij zich normaal kleed".
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere ventquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Hij naaide een andere speler.
Elia moet wat aan z'n haar doen, hij loopt erbij als een mongool. En Elia is niet cute. Dan nog eerder Affelay.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Elia dan? Aangezien Ronaldo ook wel een babyface is.
Wij lieten alleen blijken dat we hem niet cute vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneu
[..]
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere vent
Afellay is baasquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elia moet wat aan z'n haar doen, hij loopt erbij als een mongool. En Elia is niet cute. Dan nog eerder Affelay.
Dat hij huilt is ook wel cute. Maar komop... Die kop is toch lachwekkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is met iedere man zo. Het is alleen zo typisch dat ik zeg dat ik Ronaldo cute vind en meteen iedereen hier het tegendeel probeert te bewijzen door slechte foto's te posten. Zo sneu
[..]
Oh, hij is een naaibal, dat zeker. Maar nog steeds een lekkere vent
Heb ik daar om gevraagd dan? Ik ga toch ook niet de meiden die jullie lekker vinden af lopen zeiken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij lieten alleen blijken dat we hem niet cute vinden
Nehh, da's waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik daar om gevraagd dan? Ik ga toch ook niet de meiden die jullie lekker vinden af lopen zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |