Tenzij jij graag geverfde en straks geepileerde wenkbrauwen wiltquote:
ik ook, maar moet na deze week nog 3 weken doorquote:
misluktquote:
ik ook. ik moet nog 1 vak en heb kats geen zin om te lerenquote:
Heb geen duidelijke foto van mn wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je wenkbrauwen die geepileerd moeten / mogen worden ?
Fototje aub?
dit soort?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Tenzij jij graag geverfde en straks geepileerde wenkbrauwen wilt![]()
b.v. wenkbrauwen van turkse dames
leren met dit weer is gewoon kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook. ik moet nog 1 vak en heb kats geen zin om te leren
-even fobo bekeken-quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen duidelijke foto van mn wenkbrauwen.
In mn fobo staan wel foto's, daar heb ik (behalve op de laatste) mn wenkbrauwen zelf iets donkerder gemaakt.
Ze moeten niet geëpileerd worden, want heb echt heel erg dunne wenkbrauwen. Maar als jij denkt dat je er wat mee kan..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
de hitte vertraagt mijn ninja-skillz
joah, en het is ook altijd wel heel typisch dat ik de vakken van het laatste kwartiel altijd een stuk slechter doequote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, en het is ook altijd wel heel typisch dat ik de vakken van het laatste kwartiel altijd een stuk slechter doe
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
-even fobo bekeken-
Je hebt indd te dunne wenkbrauwen, laat je ze wel eens helemaal uitgroeien of heb je sowieso weinig wenkbrauw haar?
Je bent iig niet geschikt voor mij want aan die wenkbrauwen wil ik niet zitten want dan kan ik het alleen maar verpesten dan veel goeds doen
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel makkelijk, de hitte de schuld geven
Wel lief dat je je geroepen voeldequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik epileer alleen tussen mn wenkbrauwen, de rest heb ik sowieso nog nooit gedaan.
Weinig wenkbrauw haar dus
Jup! Dat is op de manier met Draad gedaan wat ik ook ga lerenquote:
zolang de leraren ook maar trager zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het leren
vooral het lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, alles gaat trager met dit weer... zelfs het leren
het is nou niet gelijk 'quote:
Haha, je krijgt er super strakke wenkbrauwen meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is nou niet gelijk '' wat ik er bij denk
ah, dat moet je nog leren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |