abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83432248

VI Oranje

Vanaf 10 juni strijken Wilfred, Johan en René neer op het terras van het Kurhaus voor het dagelijkse WK programma VI Oranje. Naast de drie heren schuift er iedere dag een BN’er en een prominent persoon uit de voetbalwereld aan.

In een zomerse ambiance kan jij met je vrienden of relaties twee uitzendingen van het tv-programma VI Oranje bijwonen. Tussen de opnames kan je genieten van een Zuid-Afrikaanse barbecue en volg je samen met Johan, Wilfred en Rene de wedstrijd via grote schermen. Eveneens kan je de live uitzendingen van BNR en Radio 538 bijwonen aangezien ook zij hun WK kampement in het Kurhaus hebben opgezet.

Het dagelijkse programma ziet er als volgt uit:
1
2
3
4
5
6
7
15.30         uur  BNR WK Nieuws                       
16.00 – 19.00 uur  De 538 Middagshow                   
17.00 – 18.00 uur  Ontvangst voor VI Oranje            
18.00 – 19.00 uur  Live VI Oranje                      
19:00 – 20.30 uur  BBQ                                 
20.30 – 22.30 uur  Wedstrijd kijken                    
22.30 – 23.30 uur  Live VI Oranje met entertainment

De artiesten die komen optreden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dag      Artiest
10 juni: Jan Smit
11 juni: Jon Allen
12 juni: Alain Clark
13 juni: Vanessa Amorosi
14 juni: Di-rect
15 juni: Stevie-Ann
16 juni: Go Back To The Zoo
17 juni: A Silent Express

Bijwonen:
¤ 29,50 per persoon inclusief live BBQ met hamburgers, Zuid Afrikaanse boerenworst, sosaties (saté) geserveerd van een originele Zuid Afrikaanse Braai. Tevens serveren wij verschillende salades, garnituren en stokboord met boter.

Voor boekingen en meer informatie, ga naar www.kurhaus.nl/vioranje

Hoogtepunten:

Vorige topics:
01. VI Oranje (vanaf 10 juni 2 uur per dag op RTL7)
02. VI Oranje #2 - Live vanuit het Kurhaus Hotel
03. VI Oranje #3 - Met een irritante Prem
04. VI Oranje #4 - Met een irritante piep
05. VI Oranje #5
06. VI Oranje #7 Jup Holland Jup!
07. VI Oranje #8 Jup Holland Jup!
08. VI Oranje #9 Met Ali B!
09. VI Oranje #10 - Is toch heerlijk man
10. VI Oranje #11 - Genee is een dorpspastoor!
11. VI Oranje #12 - Derksen heeft een romige talkpoederbips.
12. VI Oranje # 13 Lik me reet
13. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
14. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
15. VI Oranje # 15 Waar we met z'n allen bingo gaan spelen!
16. VI Oranje # 16 Poedel Gijp aan de Paella!
17. VI Oranje # 17 | Soepele Gijp, de romige kastelijn.
18. VI Oranje # 18 | Waar gijp ons aangrijpt
19. VI Oranje # 19: Yolanthe blijft zich nadrukkelijk profileren
20. VI Oranje #20: Als je gaat klussen, bij de gamma.
21. VI Oranje #21: alle ogen gericht op Slowakije
22. VI Oranje #22: Met twee vingers in de neus naar de finale
23. VI Oranje #23: Johan Derksen op dreef!

Topic broncode vind je hier!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:11:30 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83432268
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef superjojo het volgende:
Vond Van Breukelen wel tof, eindelijk eens iemand die niet achter Johan aan loopt.
Ja, maar het was niet functioneel. Hij deed het puur van "kijk mij eens wel Derksen durven aanpakken".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83433577
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83433889
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

En wat zijn de cijfers voor Sportzomer? Zakken die?
Deze grafiek laat mooi zien hoe Sportzomer meelift op de late wedstrijd. Er blijft standaard zo'n 50% van de kijkers van die wedstrijd hangen, terwijl VI Oranje het op eigen kracht moet doen.

pi_83433947
Sportzomer pwnd VI
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83434236
quote:
Dus hij was vroeger ook al zo. Top.
pi_83434374
quote:
Wat een baas was het toen al
pi_83434407
quote:
Fantastische beweging trouwens van Gijp.
pi_83434424
quote:
Geniaal filmpje. Wat een koning.
pi_83434425
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Sportzomer pwnd VI
Kun je niet vergelijken commercieel met nederland 1. En iedereen heeft zijn eigen smaak. Die anderen weten gewoon niet wat ze missen. Of ze vinden Sportzomer een ideale manier om in slaap te vallen of ze nemen alles in het leven veel te serieus.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:23:18 #11
271762 Bestolene
tax is theft
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:26:44 #12
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83434779
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:29:55 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83434944
Op naar de miljoen kijkers !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83435124
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef Falco het volgende:
Op naar de miljoen kijkers !
Als Nederland het goed blijft doen dan lukt dat wel
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:00:10 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83436415
Trouwens wel weer leuk om te zien .
Derksen die aangaf een hekel aan v Gaal te hebben omdat "Hij een hekel heeft aan mensen die met stemverheffing spreken "

En dan zelf schreeuwend tegen v Breukelen in gaan
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:30 #16
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83436674
Gijp is ook bijna onherkenbaar met dat donkere haar en zonder bril.
Bedankt Hans.
pi_83436823
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Winner_Taco het volgende:
Trouwens wel weer leuk om te zien .
Derksen die aangaf een hekel aan v Gaal te hebben omdat "Hij een hekel heeft aan mensen die met stemverheffing spreken "

En dan zelf schreeuwend tegen v Breukelen in gaan
Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_83437665
quote:
pi_83437803
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.

Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
Ik vindt dat Hans ook gewoon aan het falen was, die probeerde gewoon Johan belachelijk te maken alleen lukte het niet. Daardoor kon Johan alleen maar sterker reageren, Hans oogt als een heel onzeker mannetje.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:57 #20
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83437974
Ik kijk even fragmenten terug op youtube. Ik mis de echte Hansie.
Bedankt Hans.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:47:14 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83438280
quote:

[..]

De valkuil van mensen met kritiek op VI Oranje is dat mensen denken dat omdat het vaak wat plats en volks is, het inhoudelijk ook niks voorstelt. Echter, inhoudelijk is VI Oranje minstens net zo goed/slecht als SSZ, maar enkel en alleen omdat Johan en René soms lollig doen denkt iedereen dat het qua inhoud meteen waardeloos is. Ik zal niet zeggen dat het journalistiek gezien top is, maar dat is SSZ ook zeker niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83438542
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik vindt dat Hans ook gewoon aan het falen was, die probeerde gewoon Johan belachelijk te maken alleen lukte het niet. Daardoor kon Johan alleen maar sterker reageren, Hans oogt als een heel onzeker mannetje.
Ik vind niet dat Hans aan 't falen was en misschien is hij wel een onzeker mannetje en dan komt het extra hard aan. Als je in die wereld zit moet je er in principe wel tegen kunnen, maar als Johan jou eenmaal als vast afzeikobject gebruikt (en hij heeft daar ook alle ruimte voor met zijn blad en tv-uitzendingen) kan ik in ieder geval best begrijpen dat het vervelend wordt. Petrovic, Jonker, v Breukelen (blijkbaar), Sneijder zijn regelmatig de lul en lang niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden. En als hij daarmee geconfronteerd wordt, schuift ie 't altijd af op Wilfred: "Ja jij vroeg ernaar".
pi_83438562
quote:

Gister was weer een dieptepuntje.

Na de beelden van de Fifa persco ontstond zowaar een meningsverschil aan tafel (!) over wanneer camera's gebruikt moeten worden. Jack greep meteen in en wilde van iedereen horen hoe belachelijk het was dat de Fifa geen vragen wilde beantwoorden.

Iedereen knikt eensgestemd en Jack kijkt tevreden rond.
pi_83438645
Ik moet zeggen dat dit programma het WK nog leuk maakt Zonder VI Oranje was het maar een matig kut toernooi
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:00:42 #25
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83438872
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik moet zeggen dat dit programma het WK nog leuk maakt Zonder VI Oranje was het maar een matig kut toernooi
Klopt. Ik kijk iedere dag uit naar VI Oranje, zal straks weer afkicken worden.
Bedankt Hans.
pi_83438908
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Symer het volgende:

[..]

Gister was weer een dieptepuntje.

Na de beelden van de Fifa persco ontstond zowaar een meningsverschil aan tafel (!) over wanneer camera's gebruikt moeten worden. Jack greep meteen in en wilde van iedereen horen hoe belachelijk het was dat de Fifa geen vragen wilde beantwoorden.

Iedereen knikt eensgestemd en Jack kijkt tevreden rond.
Juist, daarna begonnen ze ook door elkaar te schreeuwen over die camera's, terwijl Johan en Hansie-2 een harde discussie voerden zonder ingrijpen van Zjenee en elkaar daarbij wel uit lieten praten.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:15:28 #27
132191 -jos-
Money=Power
pi_83439501
Ja gister was Studio Sportzomer best bagger, maar alsnog kijk ik dat liever omdat ze daar de beste beelden hebben. Bijvoorbeeld wat er gebeurde op het scherm bij Arg-Mex en de FIFA persco
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:28:48 #28
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83440114
Ik hoop op een voetbalinhoudelijke discussie; Jan van Halst vs. Derksen / Gijp vanavond.
Jij ook?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:50:50 #29
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_83441120
Mooie actie van Gijp in die wedstrijd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_83442488
Denken jullie eigenlijk dat Gijp en Derksen oprecht denken dat Nederland wereldkampioen word? En dat Brazilie en Argentinie er niks van kunnen? En dat ze echt vinden dat van der Wiel gelijkwaardig is aan Maicon etc. etc.?

Of is het gewoon cynisme/ eigenbelang?
pi_83442580
Waarom is dat eigen belang?

Waarom zijn de uitzendingen van zaterdag en zondag niet meer terug te zien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83442651
Misschien verkoopt Johan meer bladen door een optimistische oranje-sfeer te creeeren?
pi_83442740
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Misschien verkoopt Johan meer bladen door een optimistische oranje-sfeer te creeeren?
En jij denkt dat iemand meer blaadjes verkoopt als hij zegt dat Nederland WK wordt?

Wat is het belang van Gijp?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83442759
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop op een voetbalinhoudelijke discussie; Jan van Halst vs. Derksen / Gijp vanavond.
Ik hoop dat Jan IJzeren Rinus mee mag nemen van de NOS, maar dat zal wel niet.
pi_83442872
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En jij denkt dat iemand meer blaadjes verkoopt als hij zegt dat Nederland WK wordt?

Wat is het belang van Gijp?
Weet ik veel.

Ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat mensen die al zolang in de voetballerij zitten echt zulke debiele dingen vinden. Vooral die van eergisteren(?)was mooi. Dat Hetinga en Mathijssen niks minder zijn dan Lucio en Juan....

Kom op, dan ben je toch totaal niet meer serieus te nemen?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:34:21 #36
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83442963
Komt Jan Mulder ook een keer? Lijkt me ook leuk
Jij ook?
pi_83443240
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Hans aan 't falen was en misschien is hij wel een onzeker mannetje en dan komt het extra hard aan. Als je in die wereld zit moet je er in principe wel tegen kunnen, maar als Johan jou eenmaal als vast afzeikobject gebruikt (en hij heeft daar ook alle ruimte voor met zijn blad en tv-uitzendingen) kan ik in ieder geval best begrijpen dat het vervelend wordt. Petrovic, Jonker, v Breukelen (blijkbaar), Sneijder zijn regelmatig de lul en lang niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden. En als hij daarmee geconfronteerd wordt, schuift ie 't altijd af op Wilfred: "Ja jij vroeg ernaar".
Het ging hier over een enquête uit begin jaren '90, je zou bijna denken: dat de man het nog weet! Het lijkt me overigens journalistiek prima te verantwoorden op het moment dat de keeper van Oranje een tijd minder presteert. Posities van spelers en staf komen zo vaak ter discussie te staan. Heel raar als een oud-voetballer boos blijft op één journalist van toen en dat speciaal 20 jaar later komt vertellen. Dat is toch apart? Had 't me nog kunnen voorstellen als hij had gezegd: "Jij hebt me de afgelopen jaren een paar keer een prekende dorpspastoor genoemd, waarom zeg je het nu niet?"

Trouwens, een paar jaar geleden stond er in de VI een heel stuk over oud-keepers die de nieuwe generatie keepers analyseerden. Ik weet niet meer of Van Breukelen er zelf aan meedeed, maar waarom trok hij toen niet aan de bel? Andere oud-keepers riepen namelijk dat Velthuizen een kort "nichtenshirtje" droeg en ook anderen werden aangepakt op dingen als uiterlijk en uitstraling. Heb toen geen enkele morele verontwaardiging gehoord.
pi_83443312
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:40 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het ging hier over een enquête uit begin jaren '90, je zou bijna denken: dat de man het nog weet! Het lijkt me overigens journalistiek prima te verantwoorden op het moment dat de keeper van Oranje een tijd minder presteert. Posities van spelers en staf komen zo vaak ter discussie te staan. Heel raar als een oud-voetballer boos blijft op één journalist van toen en dat speciaal 20 jaar later komt vertellen. Dat is toch apart? Had 't me nog kunnen voorstellen als hij had gezegd: "Jij hebt me de afgelopen jaren een paar keer een prekende dorpspastoor genoemd, waarom zeg je het nu niet?"

Trouwens, een paar jaar geleden stond er in de VI een heel stuk over oud-keepers die de nieuwe generatie keepers analyseerden. Ik weet niet meer of Van Breukelen er zelf aan meedeed, maar waarom trok hij toen niet aan de bel? Andere oud-keepers riepen namelijk dat Velthuizen een kort "nichtenshirtje" droeg en ook anderen werden aangepakt op dingen als uiterlijk en uitstraling. Heb toen geen enkele morele verontwaardiging gehoord.
Hans had best een punt. Zn voorbeeld was alleen een beetje sneu.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:55 #39
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83443742
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef marcodej het volgende:
Juist, daarna begonnen ze ook door elkaar te schreeuwen over die camera's, terwijl Johan en Hansie-2 een harde discussie voerden zonder ingrijpen van Zjenee en elkaar daarbij wel uit lieten praten.
Sportzomer had gister gewoon een verschil in beschavingsniveau. Met Keje Molenaar valt prima te praten, maar Ruud Krol praat om in Johans termen te blijven, in Swiebertjes taal en schreeuwde om het hardst.

Dieptepunt van niet-ingrijpen van van Gelder. Goede aan VI-Oranje is: ook met matige gasten, heb je Wilfred, Johan en Rene nog met gevatte opmerkingen. Vanavond moet ome popie Jack het doen met Reuser, Bogarde en Wennemars.

Gaan ze weer 12x herhalen hoe de nummers 18 t/m 23 van Oranje naar Bogarde toekwamen, waar Jack van volschiet. Ergerlijke televisie, valt nu alweer te voorspellen.
pi_83444868
Bogarde

Deze neger buigt voor niemand

Vroeger wilde hij niets van de media hebben, en nou denkt hij dat ie jezus is
Ik ga incognito door het leven..........
pi_83445674
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hans had best een punt. Zn voorbeeld was alleen een beetje sneu.
quote:

[..]

dinsdag 29 juni 2010 @ 16:02:25 #42
225540 Pugg
Friends forever
pi_83447059
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Krambo het volgende:
Komt Jan Mulder ook een keer? Lijkt me ook leuk
Weinig kans.
pi_83447345
Wel jammer dat Genee interessante discussies vaak afkapt. Toen het net begon te lopen tussen Derksen en Van Breukelen ("jij kunt niet luisteren met dat lange haar" "jij kijkt scheel en zegt domme dingen" "jij bent een muppet met je poppensnor" "jij bent een dorpspastoor") zat ik op het puntje van m'n stoel. Kapt Genee het af en begint over Luis Fabiano, who gives a fuck.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:12:45 #44
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83447513
Er wordt hier nu al een aantal topics geroepen om wie die McDonald's-meisjes zijn / dat meisje dat steeds achter Wilfred staat is, maar had iemand eigenlijk al gewoon eens de aftiteling bekeken? Mijn oog viel er nu toevallig op, even intypen in Google (ja, ik weet het, beetje sneu) et voila:

Die rechter is volgens mij trouwens gewoon de dochter van Will Moerer, de directeur van Eyeworks Sport (producent van VI Oranje). Leuk zomerbaantje geregeld door pa dus.

At your service.

-edit: oh, deze misschien ook nog (charmante foto):

[ Bericht 13% gewijzigd door Veerboot op 29-06-2010 16:19:45 ]
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:28:31 #45
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83448364
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nog eenmaal voor the fun

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperSenseo op 29-06-2010 16:44:17 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_83448688
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Veerboot het volgende:
Er wordt hier nu al een aantal topics geroepen om wie die McDonald's-meisjes zijn / dat meisje dat steeds achter Wilfred staat is, maar had iemand eigenlijk al gewoon eens de aftiteling bekeken? Mijn oog viel er nu toevallig op, even intypen in Google (ja, ik weet het, beetje sneu) et voila:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die rechter is volgens mij trouwens gewoon de dochter van Will Moerer, de directeur van Eyeworks Sport (producent van VI Oranje). Leuk zomerbaantje geregeld door pa dus.

At your service.

[ afbeelding ]
Knap en rijk, laat maar komen
pi_83449064
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Veerboot het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

At your service.

[ afbeelding ]
Will Moerer werkt niet meer bij Eyeworks, hij loopt nu hier rond
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:53:14 #48
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83452263
Nog even wachten tot de verlenging afgelopen is.
Bedankt Hans.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:00:06 #49
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_83452493
Gister bij VI Oranje, lieten ze op een gegeven moment opstelling zien van Brazlie en Nederland.
Met de op elke positie de spelers vergeleken, heeft iemand dat ding?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_83452758
Verdikkie, een half uur langer wachten op VI doordat die B-landen niet kunnen scoren.
pi_83452944
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:00 schreef GoodGawd het volgende:
Gister bij VI Oranje, lieten ze op een gegeven moment opstelling zien van Brazlie en Nederland.
Met de op elke positie de spelers vergeleken, heeft iemand dat ding?
Kan je zelf toch ook wel ?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:44:27 #52
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83454448
we beginnen weer
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_83454452
Begonnen!

EO'er
It Never Hurts To Help!
pi_83454454
Johan met die blonde verlepte kop naast hem.
pi_83454463
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef -Willempie- het volgende:
Begonnen!

EO'er
Vooringenomenheid
pi_83454479
jeej

blergh EO sukkels
pi_83454488
tering die bek, wat erg
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:45:39 #58
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83454497
Waarom kijkt die gast altijd alsof ie net iets heel smerigs heeft gegeten
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_83454511
Kan Johan nog even zeggen dat Jan die videoanalyses niet zelf maakt?
pi_83454512
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef henkde_j het volgende:
Waarom kijkt die gast altijd alsof iet net iets heel smerigs heeft gegeten
hij is volgens mij flink gepest
pi_83454520
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef Kwaliteit het volgende:
tering die bek, wat erg
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_83454645
11 robotten
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:49:27 #63
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83454664
Derksen weer met zijn racisme.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:49:35 #64
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83454674
Japan zijn 11 robots

Je wind ze op en ze gaan 90 minuten door het veld lopen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:49:53 #65
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83454691
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
11 robotten
die handjes erbij van Derksen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:51:14 #66
13462 BansheeBoy
pi_83454757
Derksen laxeert uit zijn mond. "Het is de schuld van Blatter dat er geen kwaliteit is." Wat een onzin.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_83454761
2 wk's geleden waren er nog 24 ploegen?
pi_83454797
Wat een gelul van Johan weer. Soms heb je er gewoon een WK tussen zitten waar minder gespeeld wordt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:52:34 #69
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_83454837
Op het EK komen dit keer ook 8 (?) teams meer
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:54:07 #70
13462 BansheeBoy
pi_83454901
Derksen is nog simpeler dan ik dacht.

²
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:55:01 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_83454937
quote:

[..]

Ze proberen beiden villa BvD na te apen en dat lukt ze beiden voor geen meter. Voor de rest is het niet meer een kwestie van smaak, zo kan ik Johan en Rene bijv niet waarderen en aangezien ik normaal gesproken het WK journaal niet kan kijken kan ik de reportages tenminste bij SSZ zien.
pi_83454961
Sjempions Lieg, die kun je aankruisen op de bingo kaart.
pi_83454962
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ze proberen beiden villa BvD na te apen en dat lukt ze beiden voor geen meter. Voor de rest is het niet meer een kwestie van smaak, zo kan ik Johan en Rene bijv niet waarderen en aangezien ik normaal gesproken het WK journaal niet kan kijken kan ik de reportages tenminste bij SSZ zien.
waarom zit je dan hier?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:57:08 #74
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83455030
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is nog simpeler dan ik dacht.

²
Ja, dit " ² " straalt intelligentie uit...
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:57:11 #75
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_83455034
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom zit je dan hier?
Omdat ik er zo nu en dan met een half oog naar kijk en ik er natuurlijk ook een mening over mag geven.
pi_83455062
Blatter omg
pi_83455107
Lekker hypocriet bezig. Dagenlang roepen dat Van Marwijk zo'n geweldige coach is en dat we als Nederland wel even naar de finale wandelen met 'ons' niet mooie, maar wel effectieve voetbal. Afgeven op mensen die roepen om mooi voetbal. En dan nu andere teams afslachten om hun bedroevende spel. Mja.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:59:32 #78
13462 BansheeBoy
pi_83455173
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ja, dit " ² " straalt intelligentie uit...
Ja, die Blatter is echt een dictator.

²
pi_83455175
dat filmpje
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:59:45 #80
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83455189
helaas staat ie elke keer weer op haha
pi_83455327
Derksen zonder weerwoord.. Gebeurd niet vaak..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83455578
Die kritiek op Blatter was wel erg zwak trouwens. Als de FIFA attractief voetbal zou moeten promoten, dan zou dat eerder door de regelgeving moeten gebeuren dan door 'coaches op te voeden'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:08:00 #83
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83455614
Ik denk dat er wel degelijk een rel is nu, maar het word binnens kamers gehouden.

Pas na het WK word duidelijk gemaakt wat die rel was en hoe groot.
pi_83455641
Hahahaha dat mailtje
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83455642
die mail
pi_83455686
Die mail is geniaal.

Johans antwoord is echt slecht
pi_83455704
Daar gaan we weer
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:10:14 #88
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83455718
Derksen kan echt niet tegen kritiek.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:11:52 #89
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_83455790
Kan Derksen meestal wel waarderen, maar dit slaat nergens op. Aan de ene kant maken al die conservatieve coaches het voetbal stuk door puur op het resultaat te spelen, aan de andere kant is Van Marwijk een held omdat hij met conservatief voetbal resultaat haalt.

Zowieso, verdedigend/georganiseerd voetbal is over het algemeen efficienter gebleken dan aanvallend/creatief en daar ga je met geen denktank een fuck aan veranderen. Enige manier zou zijn om voetbal een jurysport te maken i.p.v te scoren door doelpunten

Wat wel zou kunnen helpen is veel strenger straffen. Tis zo makkelijk om een creatieve speler uit de wedstrijd te halen door een constante stroom kleine overtredingen. Als je dat hard aanpakt komt er misschien wat meer ruimte om echt te voetballen
I hate it here
pi_83455821
Haha .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:15:18 #91
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83455936
By the way, zat net weer naar de wijfies te kijken achter Wilfred
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:16:12 #92
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83455979
Vd Gijp. Wat een gast
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:16:26 #93
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_83455987
Hansie2
pi_83456082
Foutje van het AD
pi_83456104
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:18 schreef Piles het volgende:
Foutje van het AD
pijnlijk
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:20:07 #96
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_83456153
Alleen jailbait is goed genoeg voor deze man
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:20:18 #97
13462 BansheeBoy
pi_83456159
Gijp.

²
pi_83456182
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:20 schreef gniffie het volgende:
Alleen jailbait is goed genoeg voor deze man
Idd

Maar wel even mensen bellen als ze jarig zijn, wat nou onsociaal en egoïstisch
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:22:11 #99
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83456227
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:18 schreef Piles het volgende:
Foutje van het AD
AD zit er wel vaker pijnlijk naast, alles voor de primeur

Kut krantje geworden...
pi_83456276
pi_83456281
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

AD zit er wel vaker pijnlijk naast, alles voor de primeur

Kut krantje geworden...
Ik zag pas de website idd, het is gewoon een 2e Telegraaf geworden
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:23:32 #102
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83456290
Jij begrijpt _O_
pi_83456422
Is Gijp z'n waterbak aan het bijvullen?
pi_83456442
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik zag pas de website idd, het is gewoon een 2e Telegraaf geworden
ze hadden echt een nette website, tot ze door http://www.hln.be werden overgenomen

vreselijk!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:29:04 #105
13462 BansheeBoy
pi_83456508
Toch vertrouw ik Fabiano wel toe aan Mathijssen.

²
pi_83456705
die tanden
pi_83456714
CHRISTENDOM
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:34:54 #108
13462 BansheeBoy
pi_83456726
Wesley de Kabouter.

²
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:35:54 #109
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83456774
Ik zie Johan al denken
pi_83456790
haha gaan we weer
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_83456838
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:35 schreef wolferl het volgende:
Ik zie Johan al denken
ik ook
pi_83456868
een sterk verhaal
pi_83456891
Genee houdt de bingokaart in de gaten
pi_83456900
Christenen bashen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:39:51 #115
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83456961
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Christenen bashen
Waarom ??

Ik ben ook Christen.
Maar loop er absoluut niet mee te koop.

Laat iedereen in zijn waarde man.
pi_83456983
Dat zeg ik !
pi_83457026
Die reactie van die wijven zat ik al op te wachten
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83457029
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:

[..]

Waarom ??

Ik ben ook Christen.
Maar loop er absoluut niet mee te koop.

Laat iedereen in zijn waarde man.
Vind het irritant walgelijk volk.
Ze denken alleen maar aan hun eigen.

wilt niet zeggen dat iedereen zo is, maar die ik tot nu toe heb leren kennen zijn vreselijke mensen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:42:19 #119
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83457075
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Die reactie van die wijven zat ik al op te wachten
ik denk dat ie nog uit de kast moet komen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:44:29 #120
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83457160
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Vind het irritant walgelijk volk.
Ze denken alleen maar aan hun eigen.

wilt niet zeggen dat iedereen zo is, maar die ik tot nu toe heb leren kennen zijn vreselijke mensen
Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.
Iedereen die bij me komt met een probleem zal ik altijd helpen.
En dat komt mede doordat ik vind, wie goed doet, goed ontmoet.
pi_83457163
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef frensje het volgende:

[..]

ik denk dat ie nog uit de kast moet komen
Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op hol .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83457312
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.
Iedereen die bij me komt met een probleem zal ik altijd helpen.
En dat komt mede doordat ik vind, wie goed doet, goed ontmoet.
Wat een slap gelul zeg.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:50:02 #123
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83457403
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op hol .
haha ken niet warm of koud van hem worden , brrrr vind het een gladjakker
pi_83458235
Vanavond zelfde gasten ofniet? Heb er ff niet op gelet..

Ben benieuwd hoe Gijp reageert als Spanje verliest .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:15:19 #125
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83458546
Gijp was geniaal tijdens de kranten. Bal stijf in de kruising: ''die had je kunnen hebben''.
Bedankt Hans.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:19:22 #126
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83458740
Was deze hier eigenlijk al eens gepost?

pi_83459114
weet iemand hoe ik de link naar het vorige topic van VI kan vinden?! in de openingspost staat deze er niet meer bij....................as usual
pi_83459177
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
weet iemand hoe ik de link naar het vorige topic van VI kan vinden?! in de openingspost staat deze er niet meer bij....................as usual
WK 2010 en dan naar helemaal onderaan scrollen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:27:49 #129
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83459214
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
Onderaan, bij de gesloten topics
Wie dit leest is gek
pi_83459703
Hoogtepunten moet ook uitgebreid worden. Met: Gijp over die speler van Algerije en Zidane die er naar kijkt, Johan vs. Hans van Breukelen, uuhhh
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:32:10 #131
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83462599
In dit interview in 2008 noemt Hans van Beukelen JD al een poppensnor
http://www.voetbaloutsite.nl/sites.php?fb=fb_news_showitem&sid=299
Wie dit leest is gek
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:43:23 #132
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83463280
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Sjempions Lieg, die kun je aankruisen op de bingo kaart.
pi_83463605
Staat nog steeds niet online

Maar al teruglezend heb ik volgens mij niet veel gemist.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:53:42 #134
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83464028
Vanmiddag voor ongeveer de eerste keer gemist, vanavond toch maar weer kijken.
sig verwijderd door FA
pi_83464085
's Middags is toch eigenlijk gewoon het zelfde als 's avonds?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:25:07 #136
299173 Albertoooo
Dat dit kan in Nederland
pi_83466424
en we zijn begonnen!
Niemand houdt mij tegen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:25:24 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83466447
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
's Middags is toch eigenlijk gewoon het zelfde als 's avonds?
Dan heb je nog nooit gekeken. Andere gast regelmatig en een andere wedstrijd om over te praten.
sig verwijderd door FA
pi_83466496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
In dit interview in 2008 noemt Hans van Beukelen JD al een poppensnor
http://www.voetbaloutsite.nl/sites.php?fb=fb_news_showitem&sid=299
In dat interview staat een hoop waardoor ik me kan voorstellen dat veel mensen die man irritant vinden. En dan nog niet eens zozeer om zijn kritiek op Derksen, daar valt nog wel wat voor te zeggen. Maar eerder omdat hij Van Marwijk een schop geeft omdat die niet "open staat" voor zweverig geouwehoer, het gebruik van dat soort argumenten over Boulahrouz en het EK, het kortzichtige prijzen van allerlei trainers die lang niet allemaal even goed bleken, maar die zijn goedkeuring kunnen wegdragen omdat ze mental coaching gebruiken, het al even kortzichtige idee dat Stekelenburg maar de tering kan krijgen als Gomes Nederlander wil worden, enzovoort. Nee, niet echt een interview om vrolijk van te worden.

Overigens wel grappig dat mensen toen al zeiden dat Voetbal Insite poppenkast was. Misschien is het programma de laatste tijd minder sterk veranderd dan het leek. Wellicht maakte Van Hanegem of Kraay jr. wel veel verschil uit. In ieder geval denk ik dat mensen als Van Breukelen nooit tevreden zullen zijn over het niveau van VI; ze hebben er eerder een probleem mee dat iemand als Derksen zijn mening zomaar mag geven.
pi_83466526
Die chick is lelijkkkkkkkkkkkkkkk
pi_83466537
Zij heeft echt een enorme mond.
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:26:59 #141
15600 BB-King
Long live the King!
pi_83466579
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die chick is lelijkkkkkkkkkkkkkkk
Valt wel mee toch... what's wrong with a piece of chocolate.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_83466604
Kekke blousjes hoor Rene en Erik
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:27:21 #143
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83466609
'Dat hemd, is dat de bedoeling? '
pi_83466616
Vreselijk, die kutjakhals.
pi_83466618
Gijp
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:28:24 #146
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83466693
spugende Ronaldo nog gezien , echt een crybaby
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:28:42 #147
299173 Albertoooo
Dat dit kan in Nederland
pi_83466727
Mooi bloemetjesgordijn van Gijp
Niemand houdt mij tegen
pi_83466759
Dat shirt is echt te ver open
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:19 #149
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83466779
Dijkstra .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:22 #150
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83466785
toch buitenspelgoal , dachten wij hier ook al, ben benieuwd naar de beelden straks
pi_83466788
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef -Willempie- het volgende:
Dat shirt is echt te ver open
Echt hè, waarom
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:25 #152
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83466789
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef sjorsvdg het volgende:
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:34 #153
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83466798
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef sjorsvdg het volgende:
Vooral deze jakhals is een nare kwal.
pi_83466816
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Het is te horen ja
pi_83466820
Wat zijn ze weer achterlijk laat met het online plaatsen van de 1e uitzending.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:30:08 #156
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_83466834
nou is het mooie geweest
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:30:21 #157
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83466848
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Die dikke is wel tof
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:30:32 #158
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83466869
Mooie vent die Jakhals
Jij begrijpt _O_
pi_83466907
Niet waar de eerste helft was Portugal zonder grote kansen toch ietsje beter. De 2e helft zijn ze er inderdaad niet aangekomen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:31:14 #160
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83466923
Oh, johan begint al terug te krabbelen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:31:16 #161
133369 Jivis
Critikut
pi_83466926
Johan zei "you are gay" .
Amen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:32:00 #162
299173 Albertoooo
Dat dit kan in Nederland
pi_83466979
tudududududu
Niemand houdt mij tegen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:32:00 #163
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83466980
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:31 schreef Jivis het volgende:
Johan zei "you are gay" .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:32:12 #164
13462 BansheeBoy
pi_83466993
Ik heb last van mijn rug. Ik ben pas 29 en ik voel me al een oude man worden.

²
pi_83467008
Erik is duidelijk homo dus, Ronaldo adoreren en houden van mannelijk spel en shirt zo ver open
pi_83467026
dat shirt jezus christus, net was t nog per ongeluk zei die?
pi_83467033
Die vent
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:02 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83467047
Wat is dit voor een loser.. .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:09 #169
299173 Albertoooo
Dat dit kan in Nederland
pi_83467054
wat een mongool
Niemand houdt mij tegen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:12 #170
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83467060
Wat een homo
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83467079
HAHAHHAAHAHHAHA
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:23 #172
238141 SevD
Boventitel
pi_83467080
Die duif
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:25 #173
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83467081
Jij begrijpt _O_
pi_83467083
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:29 #175
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83467092
Haha, hoe hij die vogel weggooit.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:35 #176
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83467096
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:36 #177
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83467097
.

5000 km is het niet echt trouwens, ietsje meer.
sig verwijderd door FA
pi_83467098
wahaha duifje gooien
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:37 #179
133369 Jivis
Critikut
pi_83467101
Wtf .
Amen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:37 #180
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83467102
dierenmishandeling en dat publiek lachen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:39 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_83467104
Hahahahahaha
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_83467108
Die Erik
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_83467118
wie is hij in godsnaam?
pi_83467127
Whahahahaha
pi_83467129
pi_83467132
Dit moest een keer gebeuren.

Als een soort discuswerper gooit 'ie hem weg.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:13 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_83467138
Hoe strak staat die vent?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:18 #188
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83467146
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef daandaandaandaan het volgende:
wie is hij in godsnaam?
Kijk je ooit tv?
sig verwijderd door FA
pi_83467149
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:33 schreef frensje het volgende:
dierenmishandeling en dat publiek lachen
Sodemieter op, tis een duif die 1 meter naar beneden valt...in het zand! Dat is gewoon humor hoor
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:22 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83467151
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:35 #191
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_83467164
Bowling
Jij begrijpt _O_
pi_83467169
Omg die duif
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:41 #193
299173 Albertoooo
Dat dit kan in Nederland
pi_83467171
quote:
wie is hij in godsnaam?
hoezo? heb je interesse in hem
Niemand houdt mij tegen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 juni 2010 @ 22:34:42 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83467173
quote:
wie is hij in godsnaam?
Nieuwe aanwinst van FC Utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_83467180
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kijk je ooit tv?
Ik zou willen dat ik hem niet kende.

Hoewel dit, natuurlijk niet politiek correct, wel erg grappig was.
Cato! You imbecile, not now, Cato!
pi_83467202
Het blijft zo zielig hoe deze gozer geforceerd zijn voorganger Frank bij de jakhalzen probeert te evenaren. Die gozer zou echt een moord doen om de nieuwe `rutger van geenstijl` te worden.Zooooooo geforceerd.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:35:02 #197
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83467204
quote:
wie is hij in godsnaam?
Heb je wel eens DWDD gekeken?

Hij is de knuppel die altijd quasi-intelligent leuk probeert te zijn.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:35:02 #198
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83467206
Kaartrel met de wolf
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_83467208
1 knoopje hoger dicht Nu nog tot bovenaan, lekker strak dat ie stikt
It Never Hurts To Help!
pi_83467212
Ik had al zo`n gevoel voordat ie ging smijten.. Hij stond er echt bij of ie m op de slof wou nemen of met 1 hand weg ging smijten.. .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')