Ik zag pas de website idd, het is gewoon een 2e Telegraaf gewordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
AD zit er wel vaker pijnlijk naast, alles voor de primeur![]()
Kut krantje geworden...
ze hadden echt een nette website, tot ze door http://www.hln.be werden overgenomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag pas de website idd, het is gewoon een 2e Telegraaf geworden
Waaromquote:
Vind het irritant walgelijk volk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom??
Ik ben ook Christen.
Maar loop er absoluut niet mee te koop.
Laat iedereen in zijn waarde man.
ik denk dat ie nog uit de kast moet komenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Die reactie van die wijven zat ik al op te wachten
Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Vind het irritant walgelijk volk.
Ze denken alleen maar aan hun eigen.
wilt niet zeggen dat iedereen zo is, maar die ik tot nu toe heb leren kennen zijn vreselijke mensen
Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op holquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef frensje het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog uit de kast moet komen
Wat een slap gelul zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.
Iedereen die bij me komt met een probleem zal ik altijd helpen.
En dat komt mede doordat ik vind, wie goed doet, goed ontmoet.
haha ken niet warm of koud van hem worden , brrrr vind het een gladjakkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |