ze hadden echt een nette website, tot ze door http://www.hln.be werden overgenomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag pas de website idd, het is gewoon een 2e Telegraaf geworden
Waaromquote:
Vind het irritant walgelijk volk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom??
Ik ben ook Christen.
Maar loop er absoluut niet mee te koop.
Laat iedereen in zijn waarde man.
ik denk dat ie nog uit de kast moet komenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Die reactie van die wijven zat ik al op te wachten
Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Vind het irritant walgelijk volk.
Ze denken alleen maar aan hun eigen.
wilt niet zeggen dat iedereen zo is, maar die ik tot nu toe heb leren kennen zijn vreselijke mensen
Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op holquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef frensje het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog uit de kast moet komen
Wat een slap gelul zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik denk absoluut niet veel aan mezelf.
Iedereen die bij me komt met een probleem zal ik altijd helpen.
En dat komt mede doordat ik vind, wie goed doet, goed ontmoet.
haha ken niet warm of koud van hem worden , brrrr vind het een gladjakkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan is ie al helemaal onbereikbaar, slaan ze nog verder op hol.
WK 2010 en dan naar helemaal onderaan scrollen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
weet iemand hoe ik de link naar het vorige topic van VI kan vinden?! in de openingspost staat deze er niet meer bij....................as usual
Onderaan, bij de gesloten topicsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
weet iemand hoe ik de link naar het vorige topic van VI kan vinden?! in de openingspost staat deze er niet meer bij....................as usual
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef venomsnake het volgende:
Sjempions Lieg, die kun je aankruisen op de bingo kaart.
Dan heb je nog nooit gekeken. Andere gast regelmatig en een andere wedstrijd om over te praten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
's Middags is toch eigenlijk gewoon het zelfde als 's avonds?
In dat interview staat een hoop waardoor ik me kan voorstellen dat veel mensen die man irritant vinden. En dan nog niet eens zozeer om zijn kritiek op Derksen, daar valt nog wel wat voor te zeggen. Maar eerder omdat hij Van Marwijk een schop geeft omdat die niet "open staat" voor zweverig geouwehoer, het gebruik van dat soort argumenten over Boulahrouz en het EK, het kortzichtige prijzen van allerlei trainers die lang niet allemaal even goed bleken, maar die zijn goedkeuring kunnen wegdragen omdat ze mental coaching gebruiken, het al even kortzichtige idee dat Stekelenburg maar de tering kan krijgen als Gomes Nederlander wil worden, enzovoort. Nee, niet echt een interview om vrolijk van te worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
In dit interview in 2008 noemt Hans van Beukelen JD al een poppensnor
http://www.voetbaloutsite.nl/sites.php?fb=fb_news_showitem&sid=299
Valt wel mee toch... what's wrong with a piece of chocolate.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die chick is lelijkkkkkkkkkkkkkkk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |