abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83438908
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Symer het volgende:

[..]

Gister was weer een dieptepuntje.

Na de beelden van de Fifa persco ontstond zowaar een meningsverschil aan tafel (!) over wanneer camera's gebruikt moeten worden. Jack greep meteen in en wilde van iedereen horen hoe belachelijk het was dat de Fifa geen vragen wilde beantwoorden.

Iedereen knikt eensgestemd en Jack kijkt tevreden rond.
Juist, daarna begonnen ze ook door elkaar te schreeuwen over die camera's, terwijl Johan en Hansie-2 een harde discussie voerden zonder ingrijpen van Zjenee en elkaar daarbij wel uit lieten praten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:15:28 #27
132191 -jos-
Money=Power
pi_83439501
Ja gister was Studio Sportzomer best bagger, maar alsnog kijk ik dat liever omdat ze daar de beste beelden hebben. Bijvoorbeeld wat er gebeurde op het scherm bij Arg-Mex en de FIFA persco
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:28:48 #28
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83440114
Ik hoop op een voetbalinhoudelijke discussie; Jan van Halst vs. Derksen / Gijp vanavond.
Jij ook?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:50:50 #29
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_83441120
Mooie actie van Gijp in die wedstrijd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_83442488
Denken jullie eigenlijk dat Gijp en Derksen oprecht denken dat Nederland wereldkampioen word? En dat Brazilie en Argentinie er niks van kunnen? En dat ze echt vinden dat van der Wiel gelijkwaardig is aan Maicon etc. etc.?

Of is het gewoon cynisme/ eigenbelang?
pi_83442580
Waarom is dat eigen belang?

Waarom zijn de uitzendingen van zaterdag en zondag niet meer terug te zien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83442651
Misschien verkoopt Johan meer bladen door een optimistische oranje-sfeer te creeeren?
pi_83442740
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Misschien verkoopt Johan meer bladen door een optimistische oranje-sfeer te creeeren?
En jij denkt dat iemand meer blaadjes verkoopt als hij zegt dat Nederland WK wordt?

Wat is het belang van Gijp?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83442759
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop op een voetbalinhoudelijke discussie; Jan van Halst vs. Derksen / Gijp vanavond.
Ik hoop dat Jan IJzeren Rinus mee mag nemen van de NOS, maar dat zal wel niet.
pi_83442872
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En jij denkt dat iemand meer blaadjes verkoopt als hij zegt dat Nederland WK wordt?

Wat is het belang van Gijp?
Weet ik veel.

Ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat mensen die al zolang in de voetballerij zitten echt zulke debiele dingen vinden. Vooral die van eergisteren(?)was mooi. Dat Hetinga en Mathijssen niks minder zijn dan Lucio en Juan....

Kom op, dan ben je toch totaal niet meer serieus te nemen?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:34:21 #36
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83442963
Komt Jan Mulder ook een keer? Lijkt me ook leuk
Jij ook?
pi_83443240
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Hans aan 't falen was en misschien is hij wel een onzeker mannetje en dan komt het extra hard aan. Als je in die wereld zit moet je er in principe wel tegen kunnen, maar als Johan jou eenmaal als vast afzeikobject gebruikt (en hij heeft daar ook alle ruimte voor met zijn blad en tv-uitzendingen) kan ik in ieder geval best begrijpen dat het vervelend wordt. Petrovic, Jonker, v Breukelen (blijkbaar), Sneijder zijn regelmatig de lul en lang niet altijd op voetbalinhoudelijke gronden. En als hij daarmee geconfronteerd wordt, schuift ie 't altijd af op Wilfred: "Ja jij vroeg ernaar".
Het ging hier over een enquête uit begin jaren '90, je zou bijna denken: dat de man het nog weet! Het lijkt me overigens journalistiek prima te verantwoorden op het moment dat de keeper van Oranje een tijd minder presteert. Posities van spelers en staf komen zo vaak ter discussie te staan. Heel raar als een oud-voetballer boos blijft op één journalist van toen en dat speciaal 20 jaar later komt vertellen. Dat is toch apart? Had 't me nog kunnen voorstellen als hij had gezegd: "Jij hebt me de afgelopen jaren een paar keer een prekende dorpspastoor genoemd, waarom zeg je het nu niet?"

Trouwens, een paar jaar geleden stond er in de VI een heel stuk over oud-keepers die de nieuwe generatie keepers analyseerden. Ik weet niet meer of Van Breukelen er zelf aan meedeed, maar waarom trok hij toen niet aan de bel? Andere oud-keepers riepen namelijk dat Velthuizen een kort "nichtenshirtje" droeg en ook anderen werden aangepakt op dingen als uiterlijk en uitstraling. Heb toen geen enkele morele verontwaardiging gehoord.
pi_83443312
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:40 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het ging hier over een enquête uit begin jaren '90, je zou bijna denken: dat de man het nog weet! Het lijkt me overigens journalistiek prima te verantwoorden op het moment dat de keeper van Oranje een tijd minder presteert. Posities van spelers en staf komen zo vaak ter discussie te staan. Heel raar als een oud-voetballer boos blijft op één journalist van toen en dat speciaal 20 jaar later komt vertellen. Dat is toch apart? Had 't me nog kunnen voorstellen als hij had gezegd: "Jij hebt me de afgelopen jaren een paar keer een prekende dorpspastoor genoemd, waarom zeg je het nu niet?"

Trouwens, een paar jaar geleden stond er in de VI een heel stuk over oud-keepers die de nieuwe generatie keepers analyseerden. Ik weet niet meer of Van Breukelen er zelf aan meedeed, maar waarom trok hij toen niet aan de bel? Andere oud-keepers riepen namelijk dat Velthuizen een kort "nichtenshirtje" droeg en ook anderen werden aangepakt op dingen als uiterlijk en uitstraling. Heb toen geen enkele morele verontwaardiging gehoord.
Hans had best een punt. Zn voorbeeld was alleen een beetje sneu.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:55 #39
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83443742
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef marcodej het volgende:
Juist, daarna begonnen ze ook door elkaar te schreeuwen over die camera's, terwijl Johan en Hansie-2 een harde discussie voerden zonder ingrijpen van Zjenee en elkaar daarbij wel uit lieten praten.
Sportzomer had gister gewoon een verschil in beschavingsniveau. Met Keje Molenaar valt prima te praten, maar Ruud Krol praat om in Johans termen te blijven, in Swiebertjes taal en schreeuwde om het hardst.

Dieptepunt van niet-ingrijpen van van Gelder. Goede aan VI-Oranje is: ook met matige gasten, heb je Wilfred, Johan en Rene nog met gevatte opmerkingen. Vanavond moet ome popie Jack het doen met Reuser, Bogarde en Wennemars.

Gaan ze weer 12x herhalen hoe de nummers 18 t/m 23 van Oranje naar Bogarde toekwamen, waar Jack van volschiet. Ergerlijke televisie, valt nu alweer te voorspellen.
pi_83444868
Bogarde

Deze neger buigt voor niemand

Vroeger wilde hij niets van de media hebben, en nou denkt hij dat ie jezus is
Ik ga incognito door het leven..........
pi_83445674
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hans had best een punt. Zn voorbeeld was alleen een beetje sneu.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:02:25 #42
225540 Pugg
Friends forever
pi_83447059
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Krambo het volgende:
Komt Jan Mulder ook een keer? Lijkt me ook leuk
Weinig kans.
pi_83447345
Wel jammer dat Genee interessante discussies vaak afkapt. Toen het net begon te lopen tussen Derksen en Van Breukelen ("jij kunt niet luisteren met dat lange haar" "jij kijkt scheel en zegt domme dingen" "jij bent een muppet met je poppensnor" "jij bent een dorpspastoor") zat ik op het puntje van m'n stoel. Kapt Genee het af en begint over Luis Fabiano, who gives a fuck.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:12:45 #44
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83447513
Er wordt hier nu al een aantal topics geroepen om wie die McDonald's-meisjes zijn / dat meisje dat steeds achter Wilfred staat is, maar had iemand eigenlijk al gewoon eens de aftiteling bekeken? Mijn oog viel er nu toevallig op, even intypen in Google (ja, ik weet het, beetje sneu) et voila:

Die rechter is volgens mij trouwens gewoon de dochter van Will Moerer, de directeur van Eyeworks Sport (producent van VI Oranje). Leuk zomerbaantje geregeld door pa dus.

At your service.

-edit: oh, deze misschien ook nog (charmante foto):

[ Bericht 13% gewijzigd door Veerboot op 29-06-2010 16:19:45 ]
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:28:31 #45
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83448364
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik vindt dat Hans ook gewoon aan het falen was, die probeerde gewoon Johan belachelijk te maken alleen lukte het niet. Daardoor kon Johan alleen maar sterker reageren, Hans oogt als een heel onzeker mannetje.
Nog eenmaal voor the fun

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperSenseo op 29-06-2010 16:44:17 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_83448688
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Veerboot het volgende:
Er wordt hier nu al een aantal topics geroepen om wie die McDonald's-meisjes zijn / dat meisje dat steeds achter Wilfred staat is, maar had iemand eigenlijk al gewoon eens de aftiteling bekeken? Mijn oog viel er nu toevallig op, even intypen in Google (ja, ik weet het, beetje sneu) et voila:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die rechter is volgens mij trouwens gewoon de dochter van Will Moerer, de directeur van Eyeworks Sport (producent van VI Oranje). Leuk zomerbaantje geregeld door pa dus.

At your service.

[ afbeelding ]
Knap en rijk, laat maar komen
pi_83449064
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Veerboot het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

At your service.

[ afbeelding ]
Will Moerer werkt niet meer bij Eyeworks, hij loopt nu hier rond
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:53:14 #48
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83452263
Nog even wachten tot de verlenging afgelopen is.
Bedankt Hans.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:00:06 #49
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_83452493
Gister bij VI Oranje, lieten ze op een gegeven moment opstelling zien van Brazlie en Nederland.
Met de op elke positie de spelers vergeleken, heeft iemand dat ding?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_83452758
Verdikkie, een half uur langer wachten op VI doordat die B-landen niet kunnen scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')