Kan je zelf toch ook wel ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:00 schreef GoodGawd het volgende:
Gister bij VI Oranje, lieten ze op een gegeven moment opstelling zien van Brazlie en Nederland.
Met de op elke positie de spelers vergeleken, heeft iemand dat ding?
hij is volgens mij flink gepestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef henkde_j het volgende:
Waarom kijkt die gast altijd alsof iet net iets heel smerigs heeft gegeten
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef Kwaliteit het volgende:
tering die bek, wat erg
die handjes erbij van Derksenquote:
Ze proberen beiden villa BvD na te apen en dat lukt ze beiden voor geen meter. Voor de rest is het niet meer een kwestie van smaak, zo kan ik Johan en Rene bijv niet waarderen en aangezien ik normaal gesproken het WK journaal niet kan kijken kan ik de reportages tenminste bij SSZ zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Is maar 1 voorbeeld van hoe hypocriet hij kan zijn. Daar zijn er nog wel meer van te vinden en dat wilde Hans ook aangeven, alleen zijn voorbeeld over die enquete was niet het sterkste imho.
Ik snap trouwens niet dat SSZ zo veel hoger in aanzien staat bij sommigen. Amhali was bijvoorbeeld te gast, dat heeft ook niks met voetbal te maken. En Jack die iedereen te vriend wil houden en al kapot gaat van 't lachen als iemand een ander in z'n oor toetert. Ik zie best dat VI Oranje wat overdreven en volks is, maar Jack is nu ook niet bepaald het voorbeeld van een kritische topjournalist.
waarom zit je dan hier?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze proberen beiden villa BvD na te apen en dat lukt ze beiden voor geen meter. Voor de rest is het niet meer een kwestie van smaak, zo kan ik Johan en Rene bijv niet waarderen en aangezien ik normaal gesproken het WK journaal niet kan kijken kan ik de reportages tenminste bij SSZ zien.
Ja, dit "quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is nog simpeler dan ik dacht.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |