Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ga gerust je gangquote:Op maandag 28 juni 2010 08:22 schreef DutchTrain het volgende:
Moeten we hier LHO ook niet feliciteren met zijn verjaardag ?
26quote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef junkiexp het volgende:
Gefeliciteerd LHO , hoe jong ben je geworden ?
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Vogue het volgende:
*Meldt*
Weer terug uit den verre! In Mexico was het verschrikkelijk heet, 35+graden en een luchtvochtigheid van 95% ofzoIn Buenos Aires was het nat, koud en winter. Beetje zoals bij ons in december. Fijn dus om terug te zijn in tropische temperaturen!
Count me in voor de BBQ morgen!
LHO: GEFELICITEERD
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO! Weer een jaartje dichterbij je AOW!Gefeliciteerd
Dank jullie allemaal! Mocht ik iemand nu niet of dubbel bedanken, dan komt het omdat de quickquote naar beneden springt, wat erg irritant is als je 10 mensen wilt quotenquote:
Die zagen we gisteren in Hoek van Holland vliegen en vandaag zag ik hem weer vliegen vanaf R'dam Airport.quote:
De oude OP gepakt met hele oude agenda, tekst enzo. Kijk eens naar het vorige topic. En de wikiquote:
Dat kan ik mij dan wel voorstellen, al is het volgens mij iets dat je met het kennen van de basic regels en common sense wel haaltquote:Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef junkiexp het volgende:
[...]
Haha, ik moet er wel een paar uurtjes insteken hoor want ik wil het zeker halen.
Anders moet ik weer 3 weken wachten.....
En jullie gezamenlijk verstand en gezichtsvermogen zien en zien niet in dat er dingen staan die al heel oud zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TS heeft de OP uit de wiki gehaald. Daar zat ik toevalligerwijs naast
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En jullie gezamenlijk verstand en gezichtsvermogen zien en zien niet in dat er dingen staan die al heel oud zijn
Noch dat jullie enig idee hebben dat dit topic over Rotterdam gaat en er dus ook wel eens wat vermeld mag worden over wat er in de stad gebeurt?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Alicey het volgende:
Ik zou ze hard aanpakken DT! Het moet nu maar eens afgelopen zijn!!
iemand zo te grazen nemen op zijn verjaardag verdiend zo'n smiley.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je bij te dragen hebt
Jij ook al.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef Alicey het volgende:
Ohw, maar da's ook wel terecht. Als je de kantjes er van af loopt, is het niet vreemd dat je door de gemeenschap ter verantwoording geroepen wordt.
Scherp blijven meisje!
Van wie?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu eenmaal niet aardig en ik moet soms hard zijn.
Ja, weet ik veel! Ken je niet het gevoel dat iets door een hogere macht wordt ingegeven? Zo ja, ga jij er dan tegenin?quote:
Ik heb dat alleen als mij iets wordt opgedragen door mijn gezinshoofd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel! Ken je niet het gevoel dat iets door een hogere macht wordt ingegeven? Zo ja, ga jij er dan tegenin?
Ik heb dat soms ook wel een beetje bij God. Mijn gezinshoofd is het daar dan vaak niet mee eens, maar die is nu gitaar spelen dus die corrigeert me nu niet..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat alleen als mij iets wordt opgedragen door mijn gezinshoofd.
Ik ken God niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook wel een beetje bij God. Mijn gezinshoofd is het daar dan vaak niet mee eens, maar die is nu gitaar spelen dus die corrigeert me nu niet..
Geboren, grootste gedeelte van mijn leven gewoond Rotterdam Zuid Hillesluis, daarna Sportdorp naast de Kuip in Ijsselmonde.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frituurquote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat is Frit, en waarom op dit uur?
De tram stop vlakbij en als je bij de halte even belt, dan tillen we je wel naar de BBQ-zone.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb teveel last van mijn enkel om langs te komen
yeah rightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De tram stop vlakbij en als je bij de halte even belt, dan tillen we je wel naar de BBQ-zone.
Plek wel denk ik. Een andere vraag is of je daar mag parkeren. Maar volgens mij ben je met de auto langer onderweg dan met fiets of tram.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef Breuls het volgende:
Zou er voldoende parkeerplek zijn in het Park.
Daarnaast is er dan ook nog het alcoholprobleem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Plek wel denk ik. Een andere vraag is of je daar mag parkeren. Maar volgens mij ben je met de auto langer onderweg dan met fiets of tram.
Ik zou er verder ook nog eens niet op gokken dat parkeren gratis is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is er dan ook nog het alcoholprobleem.
Wat zijn vrouwenparkeerplaatsen? Hele grote waarbij je niet hoeft in te parkeren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef SingleCoil het volgende:
maar er zijn toch wel vrouwenparkeerplaatsen bij de euromast ofzo?
Onder vrouwenparkeerplaatsen verstaat SC:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwenparkeerplaatsen? Hele grote waarbij je niet hoeft in te parkeren?
Aha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder vrouwenparkeerplaatsen verstaat SC:
* Alle plaatsen waar je vooruit in kunt rijden
Alsmede
* Alle plaatsen waar je kunt parkeren zonder 7 keer te hoeven steken
Nee, dat zijn niet het soort dingen waar SC op doelt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha.Want je hebt ook vrouwenparkeerplaatsen in garages. Die zitten vlakbij de uitgang. Vrouwen kunnen dan snel de garage uit om te voorkomen dat ze op brute wijze worden verkracht.
Het komt ook wel eens voor dat een parkeerplaats voor een boot abusievelijk wordt aangezien voor een autoparkeerplaats..quote:
Vanaf 6 uur is het gratis. Net opgezocht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou er verder ook nog eens niet op gokken dat parkeren gratis is.
TVRijnmond zegt van wel. Vannacht op zn koudst 13 graden en droog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Breuls het volgende:
Zeg, het wordt wel droog voor vanavond he?
Ik neem in elk geval een vleesgerecht mee (Iskender, maar dan aangepast voor de BBQ), en wat balletjes die ik gister te veel gemaakt had.quote:
Hoe vaak hebben we dát nou al gehoordquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Isegrim het volgende:
de voormalige topic-Turk (maar die komt later, voor een drankje).
Mijn vertrouwen in de mensheid is onwrikbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dát nou al gehoord
Ik had al reeds bij de grote datumuitvraag aangegeven deze dag niet te kunnenquote:
Ik durf het niet te zeggen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwamen Alicey en dr gezinshoofd nou ook nog?Ja toch?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had al reeds bij de grote datumuitvraag aangegeven deze dag niet te kunnen![]()
Misschien dat ik later nog langs kom voor een drankje, though
Ik zou zeggen van wel; SC heeft zelfs een pomp die hem 's nachts alcohol toedient, opdat hij permanent onder invloed kan blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:45 schreef Isegrim het volgende:
Ze komen niet, verneem ik zojuist.Of ze al dronken zijn, weet ik niet.
Dus ik moet even wijn meeslepen? Voorkeuren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim en ik nemen mee: vlees, vlees, bbq, toastjes,smeerspul, aioli, kooltjes, voor 6 pers wegwerpbestek, wegwerpborden. Met de huidige opkomst moeten we dus nog drank, en iets om de drank in te doen
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Vogue het volgende:
Het was idd gezellig! De wijn is opDank voor het meehelpen LHO! Ik ga naar bed, heb eindelijk eens slaap
![]()
Werd tijd ook.
Komen er ook visjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef SingleCoil het volgende:
Het gezinshoofd van het gezin De Jong-Bakker moest gisteren toezicht houden op het specificatieproces, dat door een der gezinsleden uitgevoerd werd. En bijkomend moest hij zelf ook nog de slotgracht uitgraven. Gelukkig was er veel koude witte wijn, lamsspiesjes, hamburgers en turkse worstjes.
Het gezinslid heeft vandaag vrij en kan dus mooi doorwerken aan de afwerking van de rand van het terras, dat er nu echt heel mooi uit gaat zien.We hebbenook nog 16 meter vijverfolie gekocht en een meter of 30 kantlatten, als die in de verf staan kan de vijverbodemafgewerkt worden, dan het folie er in en vervolgens de boel vullen...
Ik hou me tevens aanbevolen voor een dergelijk samenkomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef SingleCoil het volgende:
visjes zijn voor op de barbecue
Ringo is dol op vis, dus het zou niet zo lang goed gaan denk ik.Ik verwacht wel dat we over een week of 2 helemaal klaar zijn dus dan moeten we maar eens een inzegeningsparty houden...mijn sociaal secretaresse handelt dat soort zaken verder meestal af, dus ik zal uw aanvraag doorsturen.
Wat denk je er van om voorlopig 17 juni als datum te prikken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komen er ook visjes?
Wanneer mogen we jullie terras en vijver komen bekijken en tevens komen genieten van jullie kookkunsten?
Dat duurt nog meer dan een jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat denk je er van om voorlopig 17 juni als datum te prikken?
er zit een verdamper in de pomp waarmee je bijv. waterdamp aan het gasmengsel toe kunt voegen. Helpt goed tegen huisstofmijt. Maar ook medicijnen. Of lachgas. Of wodka. Of THC. Of bleekwater. Een beetje waar je zin in hebt natuurlijk.quote:
ben jij nog wel aan het werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wil helemaal niet zeggen dat je er geen andere dingen mee kunt vernevelen..
Kun je ook de 17e juli?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hou me tevens aanbevolen voor een dergelijk samenkomen
Ik heb latten geschilderd en heel lekker kalfsgehakt gehaald. Ik ben nu even aan het rusten om daarna verder met tegels te gaan spelen.quote:
17 juli lijkt mij prima.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde dan ook 17 juli.
jawel, dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en de slager had geen mayo. Kun jij die meenemen vanaaf?
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Alicey het volgende:
Met de hoeveelheid wijn die we gisteren gedronken hebben heeft SC overigens helemaal niets extra's nodig aan alcohol.
Super, dan zijn we weer helemaal voorzien. Kan ook haast niet anders met de bedragen die wij uitgeven aan boodschappen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jawel, dat lijkt me geen probleem.
Crimineel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie plantjes! Zaterdag 5 zaadjes gekocht ()30 eur!) en gezaaid, die hebben nu al blaadjes. Nu nog hopen dat de laatste twee ook opkomen, anders stijgt de kostprijs gelijk weer met 70%.
Ben wel bang dat er de 17de nog niet veel eigen kweek te roken valt. Gelukkig hebben we de baal van A.'s broer nog, hoewel die wel een beetje op gaat.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef junkiexp het volgende:
Mooie conversaties![]()
Ik was mijn toetsenbord al een tijd zat maar het was wel zonde om een goed werkend exemplaar weg te gooien.
Nu is er vannacht een glas cognac overheen gegaan dus dat lijkt me wel een gegronde reden
Het is de schuld van A.! Die heeft de zaadjes gekocht en mij aangezet tot het planten ervan!quote:
De langste dag is al geweest, dus je moet ze vanaf nu zo'n beetje onder licht kweken, lichturen opbouwen tot september, afbouwen tot november, dan oogsten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie plantjes! Zaterdag 5 zaadjes gekocht ()30 eur!) en gezaaid, die hebben nu al blaadjes. Nu nog hopen dat de laatste twee ook opkomen, anders stijgt de kostprijs gelijk weer met 70%.
Ben wel bang dat er de 17de nog niet veel eigen kweek te roken valt. Gelukkig hebben we de baal van A.'s broer nog, hoewel die wel een beetje op gaat.
Niet die, dat wafelijzer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toetsen er af halen en dan een stukje nat keukenpapier met zaadjes er in.
Inmiddels..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie vier plantjes!
Nee, dan loop ik de neo-Junker uit te hangen. Maakt niet uit, ik kom later in de zomer wel een keer langs.quote:
De wát?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dan loop ik de neo-Junker uit te hangen. Maakt niet uit, ik kom later in de zomer wel een keer langs.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen gratis proefzakje van één of andere nieuwe Cruesli-variant gekregen op CS, zit ik nu lekker te snacken.
Ja duh, cruesli.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Energy Mix met 4 soorten granen.
Heel veel koolhydraten.
Ik schrik uitdeelmensen altijd af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Ze delen best vaak gratis dingen uit op het station. Laatst ook al die Mars-balletjes.
Vast wel, maar ik probeer altijd uit te stralen dat ik niets wil hebben.quote:
Da's dan wel weer aardig.quote:Oh en op Den Haag CS had ik laatst gratis Cola Zero.
Oh, folders enzo hoef ik niet maar gratis voedsel mag altijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, maar ik probeer altijd uit te stralen dat ik niets wil hebben.![]()
Het is vaak koppelverkoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, folders enzo hoef ik niet maar gratis voedsel mag altijd.
Nee hoor, niet als ze hapjes uitdelen. Da's gewoon om te zorgen dat je het lekker genoeg vindt om voortaan te kopen.quote:
Ik zeg TANSTAAFL!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als ze hapjes uitdelen. Da's gewoon om te zorgen dat je het lekker genoeg vindt om voortaan te kopen.
Nee ik werk vier dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Haha, ik had vorige week precies hetzelfde
Maar is het geen 60% ?
Of moet je zaterdag ook nog werken ?
Gaan jullie trouwens nog op vakantie ?
Teentje knoflook nemen, klontje boter, wat korianderzaad (ketoembar), komijnzaad (djinten), en een ei. Dit alles met de rijst opbakken in een wok of koekenpan. Dan is je maaltijd gepimped.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin heeft recept van AH meegenomen met een salade, gekruide kip en rijst.
Zit er voor de rest geen sausje ofzo bij.
Dus ik zit droge rijst te eten, wie verzint dat nou joh
Als ik jou was, zou ik haar flink straffen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin heeft recept van AH meegenomen met een salade, gekruide kip en rijst.
Zit er voor de rest geen sausje ofzo bij.
Dus ik zit droge rijst te eten, wie verzint dat nou joh
Te laat, en ik heb geen koriander- en komijnzaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Teentje knoflook nemen, klontje boter, wat korianderzaad (ketoembar), komijnzaad (djinten), en een ei. Dit alles met de rijst opbakken in een wok of koekenpan. Dan is je maaltijd gepimped.
PRecies, het is hier geen 3de wereld landquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik haar flink straffen.
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef Isegrim het volgende:
Wat zij dus willen is dat wij die ¤ 244,86 eerst gaan betalen en dan storten zij ¤ 127,40 op onze rekening. Dat geloof je toch niet?
You can do it!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef junkiexp het volgende:
Laatste 8 proefexamens trouwens allemaal geslaagd
Dus gaat wel lukken denk ik.
dus datquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Ik heb weinig keus als het gaat om warm tapwater.quote:
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Klantgerichte hippie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.En als een klant al máánden problemen heeft die door jouw bedrijf worden veroorzaakt, dan lijkt me dat reden om de boel even extra in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar? Mr Wok Rotterdam
Wanneer? Gisteravond
Wat at je? Van alles en nog wat gewokt en wel
Impressie? Er wordt niks uitgelegd, je drankjes worden nog net niet aangegooid. Er staat 1 of andere Greatest Dutch CD op en er wordt door het personeel ook tijdens het Wokken geen f*ck gezegd.
Tevens staat er bij de meeste bakken niet wat het is. Wat ook erg irritant is. Tevens is de koffie totaal niet te zuipen en dat is echt knap aangezien het wel kwaliteitsbonen zijn (of staat dat alleen op de kopjes?)
Kosten? voor 2 man 50 euro totaal valt mee, alleen jammer dat het niet smaakte.
Cijfer? 1
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig noemenswaardige wokrestaurants. Als je wilt afvallen dan kan ik Idols aanraden. Twee dagen diarree.
Oh, we kunnen vanavond wel een lunchboxsushi meenemen in de trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Kun je nog beter voor all-you-can-eat sushi gaan. Da's vaak wel goed te doen. Moet je alleen wel van visjes houden.
Amsterdamquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik vind Wokken leuk, mag ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee als je goed wilt eten moet je niet bij Wokrestaurants zijn. Mja als het goedkoop moet en zoveel mogelijk dan kan je er altijd even kijken
Met Toek zijn eetlust snap ik best dat je voor een wokrestaurant gaat
voor Wok-restaurant of anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Geen wok, wel zelfde categorie: Kampong Kita, tegenover de kuip, voor Pathe. Lekker eten, niet duur, ook onbeperkt buffet. Of Zainab Roshni Mahal op de binnenweg. Indiaas buffet. Redelijk goed, en goedkoop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Categorie "Anders":quote:
Schiedam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, straks hebben we die hele familie hier
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelendquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijn
familiekwaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelend
Als je nog een drankje of hapje wilt doen bij me, laat het dan even weten. Zorg ik er voor dat alles er enigszins georganiseerd uitziet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Ah, kijk, dan gaan we vanavond naar Schiedam.
Geen fiets he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ja, wie weet. Kunnen we misschien meteen dat zadel meenemen?
Ja, natuurlijk, geen probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ja, wie weet. Kunnen we misschien meteen dat zadel meenemen?
No problem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, geen probleem.Kun je als je komt wel eventjes van te voren een belletje of sms'je geven? Vanavond ben ik nl. waarsch. aan het tegelen en dan kan ik alles een beetje af- en schoonmaken voordat jullie er zijn.
Da's wel een slechte grap ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_staat_in_brand.html onder kopje slechte grappen staat mijn tweet
SMS jij tegenwoordig niet meer terug?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij wordt het wel een gekkenhuis van 't weekend.En ik had al zo'n hekel aan wielrennen.
TJ Dooooornbos werkt bij de KPNquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
nou, ik weet niet waarom zo hype er is, maarre vanmorgen eens wat rondgereden daar in het centrum en richting zuid maar van die hele TDF is alleen zuid flink volgebouwd, het centrum is alleen versiert en er worden veel bloembakken speciaal neergezet,maar om nu een vergelijking te maken met andere opstartplaatsen van de TDF is echt dik en dik overtrokken.
ben benieuwd wie morgen het KPN gebouw niet kan bereikenom naar het werk te gaan (er zijn enkele fokkers die daar nl werken
)
edit: sorry, typte te snel dus breuls![]()
![]()
Leuk die manier!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Had 't niet gezien.
Er werd hier net een prachtige bos bloemen bezorgd die was besteld door het deurwaarderskantoor waar wij mee werken. "Bedankt voor de prettige samenwerking en veel succes in je nieuwe baan".
En nog geen drie minuten later stond er een klant voor de deur met een cadeaubon van de Etos.
* Alicey ook. Het is de tour de [i]France[i] (Niet Nederland dus). Houd het dan daar zou ik denken..quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij wordt het wel een gekkenhuis van 't weekend.En ik had al zo'n hekel aan wielrennen.
Ja. Aan Fransen heb ik ook een hekel trouwens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey] ook. Het is de tour de [i]France[i (Niet Nederland dus). Houd het dan daar zou ik denken..
Nou ja, dan zaterdag maar hard werken aan de vijver en niet de stad in.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel al veel auto's van Franse tv stations zien staan her en der door de stad.
De WinMO op m'n htc hd2 is anders best oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vraag mij wel eens af welke sadistische klootzakken er bij Nokia werken, en bij Microsoft aan Windows Mobile. Er is volgens mij op de gehele planeet geen goed functionerende Nokia telefoon (ze hebben allemaal wel rare nukken en bugs (zoals bijv. een memoryleak zodat een telefoon met pushmail na een dag of wat gewoon onbruikbaar wordt, terug moet naar de leverancier die doodleuk zegt dat Nokia daar nog geen oplossing voor heeft), onlogische menu's, en een lelijke layout. Over Windows for Mobile nog maar te zwijgen. Dat is het kleine broertje van Windows ME, maar dan met down syndrom. Geen enkele logica, alles op een kutplek verstopt. Ga je naar communication settings, krijg je enkel aan-uitknoppen voor je verbindingen. Welke het niet doen, omdat de settings niet kloppen. Welke je op een totaal andere onlogische plek weer mag instellen.
Echt wat een grafapparaten. Kan "men" niet gewoon in het algemeen overstappen op Blackberry's of Android telefoons....
Waarom niet gewoon een Desire of Legend genomen? Sneller, alles wel op een logische plaats (wat trouwens pas echt lastig wordt als het ding dus aangemeld moet worden binnen het bedrijfsnetwerk), en geen vage onlogische kromme menu's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Asgard het volgende:
[..]
De WinMO op m'n htc hd2 is anders best oke.
Oké, sommige dingen zijn niet echt logisch geplaatst, maar ben super tevreden mee hoor.
Die waren toen nog niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Desire of Legend genomen? Sneller, alles wel op een logische plaats (wat trouwens pas echt lastig wordt als het ding dus aangemeld moet worden binnen het bedrijfsnetwerk), en geen vage onlogische kromme menu's.
Dat is altijd een goede reden. Proficiat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik nu doe maar dan in Rotterdam en voor veel meer geld.
Oh nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Vogue het volgende:
Was vanavond weer eens in het ParkHeftig, want er zat een groep te klooien met spiritus en op een gegeven moment sloeg het vuur over op één van de jongens die erbij was. Hij schreeuwde moord en brand en werd afgevoerd met een ambulance
Bedankt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede reden. Proficiat.
Wie gaat er dan ook met een alcohol bij vuur spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Vogue het volgende:
Was vanavond weer eens in het ParkHeftig, want er zat een groep te klooien met spiritus en op een gegeven moment sloeg het vuur over op één van de jongens die erbij was. Hij schreeuwde moord en brand en werd afgevoerd met een ambulance
Pfff...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef Vogue het volgende:
Tsja, weet het ook niet. Het enige wat ik hoorde was een knal en een groep die uit elkaar stoof. Het gras stond in brand en de jongen ook. Er werden liters water over hem heengegooid en iedereen kwam naar hem toesnellen om nog meer water over hem heen te gooien. Na zo'n 5 tot 10 minuten kwam er een ambulance en 3 politieauto's, die ook water gingen halen om over hem heen te gooien. Toen werd hij in de ambulance gestopt en weggereden.
Die denken natuurlijk dat je iets bent vergeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:00 schreef Isegrim het volgende:
Mensen kijken je trouwens heel raar aan als je midden in de nacht met een paardenzadel in de trein zit of over straat loopt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die denken natuurlijk dat je iets bent vergeten.
Overal als het goed is nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:56 schreef Bierie het volgende:
Pfff wat een rotzooi in het centrum zeg. Werk vlak naast Erasmusbrug (Willemskade) en je kan wel merken dat ze bezig zijn met de opbouw van de tour morgen.
Trams die niet rijden
Afzettingen overal en nergens
Podia, bloembakken etc
Kortom gezellige chaos
Geweldig! Zo maar te voet naar mijn volgende afspraak (Puntegaalstraat) ter hoogte van Euromast. Hopelijk niet te veel obstakels op de routequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Overal als het goed is nuOm 10.30 zou het parcours vrijgegeven moeten zijn voor de training
Geloof het best. De airco staat op 24 graden, maar voelt echt alsof hij op 10 staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |