Mijn vertrouwen in de mensheid is onwrikbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dát nou al gehoord
Ik had al reeds bij de grote datumuitvraag aangegeven deze dag niet te kunnenquote:
Ik durf het niet te zeggen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwamen Alicey en dr gezinshoofd nou ook nog?Ja toch?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had al reeds bij de grote datumuitvraag aangegeven deze dag niet te kunnen![]()
Misschien dat ik later nog langs kom voor een drankje, though
Ik zou zeggen van wel; SC heeft zelfs een pomp die hem 's nachts alcohol toedient, opdat hij permanent onder invloed kan blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:45 schreef Isegrim het volgende:
Ze komen niet, verneem ik zojuist.Of ze al dronken zijn, weet ik niet.
Dus ik moet even wijn meeslepen? Voorkeuren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim en ik nemen mee: vlees, vlees, bbq, toastjes,smeerspul, aioli, kooltjes, voor 6 pers wegwerpbestek, wegwerpborden. Met de huidige opkomst moeten we dus nog drank, en iets om de drank in te doen
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef Vogue het volgende:
Het was idd gezellig! De wijn is opDank voor het meehelpen LHO! Ik ga naar bed, heb eindelijk eens slaap
![]()
Werd tijd ook.
Komen er ook visjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef SingleCoil het volgende:
Het gezinshoofd van het gezin De Jong-Bakker moest gisteren toezicht houden op het specificatieproces, dat door een der gezinsleden uitgevoerd werd. En bijkomend moest hij zelf ook nog de slotgracht uitgraven. Gelukkig was er veel koude witte wijn, lamsspiesjes, hamburgers en turkse worstjes.
Het gezinslid heeft vandaag vrij en kan dus mooi doorwerken aan de afwerking van de rand van het terras, dat er nu echt heel mooi uit gaat zien.We hebbenook nog 16 meter vijverfolie gekocht en een meter of 30 kantlatten, als die in de verf staan kan de vijverbodemafgewerkt worden, dan het folie er in en vervolgens de boel vullen...
Ik hou me tevens aanbevolen voor een dergelijk samenkomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef SingleCoil het volgende:
visjes zijn voor op de barbecue
Ringo is dol op vis, dus het zou niet zo lang goed gaan denk ik.Ik verwacht wel dat we over een week of 2 helemaal klaar zijn dus dan moeten we maar eens een inzegeningsparty houden...mijn sociaal secretaresse handelt dat soort zaken verder meestal af, dus ik zal uw aanvraag doorsturen.
Wat denk je er van om voorlopig 17 juni als datum te prikken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komen er ook visjes?
Wanneer mogen we jullie terras en vijver komen bekijken en tevens komen genieten van jullie kookkunsten?
Dat duurt nog meer dan een jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat denk je er van om voorlopig 17 juni als datum te prikken?
er zit een verdamper in de pomp waarmee je bijv. waterdamp aan het gasmengsel toe kunt voegen. Helpt goed tegen huisstofmijt. Maar ook medicijnen. Of lachgas. Of wodka. Of THC. Of bleekwater. Een beetje waar je zin in hebt natuurlijk.quote:
ben jij nog wel aan het werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wil helemaal niet zeggen dat je er geen andere dingen mee kunt vernevelen..
Kun je ook de 17e juli?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hou me tevens aanbevolen voor een dergelijk samenkomen
Ik heb latten geschilderd en heel lekker kalfsgehakt gehaald. Ik ben nu even aan het rusten om daarna verder met tegels te gaan spelen.quote:
17 juli lijkt mij prima.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde dan ook 17 juli.
jawel, dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en de slager had geen mayo. Kun jij die meenemen vanaaf?
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Alicey het volgende:
Met de hoeveelheid wijn die we gisteren gedronken hebben heeft SC overigens helemaal niets extra's nodig aan alcohol.
Super, dan zijn we weer helemaal voorzien. Kan ook haast niet anders met de bedragen die wij uitgeven aan boodschappen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jawel, dat lijkt me geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |