De tram stop vlakbij en als je bij de halte even belt, dan tillen we je wel naar de BBQ-zone.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb teveel last van mijn enkel om langs te komen
yeah rightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De tram stop vlakbij en als je bij de halte even belt, dan tillen we je wel naar de BBQ-zone.
Plek wel denk ik. Een andere vraag is of je daar mag parkeren. Maar volgens mij ben je met de auto langer onderweg dan met fiets of tram.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef Breuls het volgende:
Zou er voldoende parkeerplek zijn in het Park.
Daarnaast is er dan ook nog het alcoholprobleem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Plek wel denk ik. Een andere vraag is of je daar mag parkeren. Maar volgens mij ben je met de auto langer onderweg dan met fiets of tram.
Ik zou er verder ook nog eens niet op gokken dat parkeren gratis is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is er dan ook nog het alcoholprobleem.
Wat zijn vrouwenparkeerplaatsen? Hele grote waarbij je niet hoeft in te parkeren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef SingleCoil het volgende:
maar er zijn toch wel vrouwenparkeerplaatsen bij de euromast ofzo?
Onder vrouwenparkeerplaatsen verstaat SC:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwenparkeerplaatsen? Hele grote waarbij je niet hoeft in te parkeren?
Aha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder vrouwenparkeerplaatsen verstaat SC:
* Alle plaatsen waar je vooruit in kunt rijden
Alsmede
* Alle plaatsen waar je kunt parkeren zonder 7 keer te hoeven steken
Nee, dat zijn niet het soort dingen waar SC op doelt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha.Want je hebt ook vrouwenparkeerplaatsen in garages. Die zitten vlakbij de uitgang. Vrouwen kunnen dan snel de garage uit om te voorkomen dat ze op brute wijze worden verkracht.
Het komt ook wel eens voor dat een parkeerplaats voor een boot abusievelijk wordt aangezien voor een autoparkeerplaats..quote:
Vanaf 6 uur is het gratis. Net opgezocht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou er verder ook nog eens niet op gokken dat parkeren gratis is.
TVRijnmond zegt van wel. Vannacht op zn koudst 13 graden en droog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Breuls het volgende:
Zeg, het wordt wel droog voor vanavond he?
Ik neem in elk geval een vleesgerecht mee (Iskender, maar dan aangepast voor de BBQ), en wat balletjes die ik gister te veel gemaakt had.quote:
Hoe vaak hebben we dát nou al gehoordquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Isegrim het volgende:
de voormalige topic-Turk (maar die komt later, voor een drankje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |