PRecies, het is hier geen 3de wereld landquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik haar flink straffen.
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef Isegrim het volgende:
Wat zij dus willen is dat wij die ¤ 244,86 eerst gaan betalen en dan storten zij ¤ 127,40 op onze rekening. Dat geloof je toch niet?
You can do it!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef junkiexp het volgende:
Laatste 8 proefexamens trouwens allemaal geslaagd
Dus gaat wel lukken denk ik.
dus datquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Ik heb weinig keus als het gaat om warm tapwater.quote:
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Klantgerichte hippie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.En als een klant al máánden problemen heeft die door jouw bedrijf worden veroorzaakt, dan lijkt me dat reden om de boel even extra in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar? Mr Wok Rotterdam
Wanneer? Gisteravond
Wat at je? Van alles en nog wat gewokt en wel
Impressie? Er wordt niks uitgelegd, je drankjes worden nog net niet aangegooid. Er staat 1 of andere Greatest Dutch CD op en er wordt door het personeel ook tijdens het Wokken geen f*ck gezegd.
Tevens staat er bij de meeste bakken niet wat het is. Wat ook erg irritant is. Tevens is de koffie totaal niet te zuipen en dat is echt knap aangezien het wel kwaliteitsbonen zijn (of staat dat alleen op de kopjes?)
Kosten? voor 2 man 50 euro totaal valt mee, alleen jammer dat het niet smaakte.
Cijfer? 1
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig noemenswaardige wokrestaurants. Als je wilt afvallen dan kan ik Idols aanraden. Twee dagen diarree.
Oh, we kunnen vanavond wel een lunchboxsushi meenemen in de trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Kun je nog beter voor all-you-can-eat sushi gaan. Da's vaak wel goed te doen. Moet je alleen wel van visjes houden.
Amsterdamquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik vind Wokken leuk, mag ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee als je goed wilt eten moet je niet bij Wokrestaurants zijn. Mja als het goedkoop moet en zoveel mogelijk dan kan je er altijd even kijken
Met Toek zijn eetlust snap ik best dat je voor een wokrestaurant gaat
voor Wok-restaurant of anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Geen wok, wel zelfde categorie: Kampong Kita, tegenover de kuip, voor Pathe. Lekker eten, niet duur, ook onbeperkt buffet. Of Zainab Roshni Mahal op de binnenweg. Indiaas buffet. Redelijk goed, en goedkoop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Categorie "Anders":quote:
Schiedam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, straks hebben we die hele familie hier
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelendquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijn
familiekwaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelend
Als je nog een drankje of hapje wilt doen bij me, laat het dan even weten. Zorg ik er voor dat alles er enigszins georganiseerd uitziet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Ah, kijk, dan gaan we vanavond naar Schiedam.
Geen fiets he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ja, wie weet. Kunnen we misschien meteen dat zadel meenemen?
Ja, natuurlijk, geen probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ja, wie weet. Kunnen we misschien meteen dat zadel meenemen?
No problem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, geen probleem.Kun je als je komt wel eventjes van te voren een belletje of sms'je geven? Vanavond ben ik nl. waarsch. aan het tegelen en dan kan ik alles een beetje af- en schoonmaken voordat jullie er zijn.
Da's wel een slechte grap ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_staat_in_brand.html onder kopje slechte grappen staat mijn tweet
SMS jij tegenwoordig niet meer terug?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij wordt het wel een gekkenhuis van 't weekend.En ik had al zo'n hekel aan wielrennen.
TJ Dooooornbos werkt bij de KPNquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
nou, ik weet niet waarom zo hype er is, maarre vanmorgen eens wat rondgereden daar in het centrum en richting zuid maar van die hele TDF is alleen zuid flink volgebouwd, het centrum is alleen versiert en er worden veel bloembakken speciaal neergezet,maar om nu een vergelijking te maken met andere opstartplaatsen van de TDF is echt dik en dik overtrokken.
ben benieuwd wie morgen het KPN gebouw niet kan bereikenom naar het werk te gaan (er zijn enkele fokkers die daar nl werken
)
edit: sorry, typte te snel dus breuls![]()
![]()
Leuk die manier!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Had 't niet gezien.
Er werd hier net een prachtige bos bloemen bezorgd die was besteld door het deurwaarderskantoor waar wij mee werken. "Bedankt voor de prettige samenwerking en veel succes in je nieuwe baan".
En nog geen drie minuten later stond er een klant voor de deur met een cadeaubon van de Etos.
* Alicey ook. Het is de tour de [i]France[i] (Niet Nederland dus). Houd het dan daar zou ik denken..quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij wordt het wel een gekkenhuis van 't weekend.En ik had al zo'n hekel aan wielrennen.
Ja. Aan Fransen heb ik ook een hekel trouwens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey] ook. Het is de tour de [i]France[i (Niet Nederland dus). Houd het dan daar zou ik denken..
Nou ja, dan zaterdag maar hard werken aan de vijver en niet de stad in.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel al veel auto's van Franse tv stations zien staan her en der door de stad.
De WinMO op m'n htc hd2 is anders best oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vraag mij wel eens af welke sadistische klootzakken er bij Nokia werken, en bij Microsoft aan Windows Mobile. Er is volgens mij op de gehele planeet geen goed functionerende Nokia telefoon (ze hebben allemaal wel rare nukken en bugs (zoals bijv. een memoryleak zodat een telefoon met pushmail na een dag of wat gewoon onbruikbaar wordt, terug moet naar de leverancier die doodleuk zegt dat Nokia daar nog geen oplossing voor heeft), onlogische menu's, en een lelijke layout. Over Windows for Mobile nog maar te zwijgen. Dat is het kleine broertje van Windows ME, maar dan met down syndrom. Geen enkele logica, alles op een kutplek verstopt. Ga je naar communication settings, krijg je enkel aan-uitknoppen voor je verbindingen. Welke het niet doen, omdat de settings niet kloppen. Welke je op een totaal andere onlogische plek weer mag instellen.
Echt wat een grafapparaten. Kan "men" niet gewoon in het algemeen overstappen op Blackberry's of Android telefoons....
Waarom niet gewoon een Desire of Legend genomen? Sneller, alles wel op een logische plaats (wat trouwens pas echt lastig wordt als het ding dus aangemeld moet worden binnen het bedrijfsnetwerk), en geen vage onlogische kromme menu's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Asgard het volgende:
[..]
De WinMO op m'n htc hd2 is anders best oke.
Oké, sommige dingen zijn niet echt logisch geplaatst, maar ben super tevreden mee hoor.
Die waren toen nog niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Desire of Legend genomen? Sneller, alles wel op een logische plaats (wat trouwens pas echt lastig wordt als het ding dus aangemeld moet worden binnen het bedrijfsnetwerk), en geen vage onlogische kromme menu's.
Dat is altijd een goede reden. Proficiat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik nu doe maar dan in Rotterdam en voor veel meer geld.
Oh nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Vogue het volgende:
Was vanavond weer eens in het ParkHeftig, want er zat een groep te klooien met spiritus en op een gegeven moment sloeg het vuur over op één van de jongens die erbij was. Hij schreeuwde moord en brand en werd afgevoerd met een ambulance
Bedankt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede reden. Proficiat.
Wie gaat er dan ook met een alcohol bij vuur spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Vogue het volgende:
Was vanavond weer eens in het ParkHeftig, want er zat een groep te klooien met spiritus en op een gegeven moment sloeg het vuur over op één van de jongens die erbij was. Hij schreeuwde moord en brand en werd afgevoerd met een ambulance
Pfff...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:26 schreef Vogue het volgende:
Tsja, weet het ook niet. Het enige wat ik hoorde was een knal en een groep die uit elkaar stoof. Het gras stond in brand en de jongen ook. Er werden liters water over hem heengegooid en iedereen kwam naar hem toesnellen om nog meer water over hem heen te gooien. Na zo'n 5 tot 10 minuten kwam er een ambulance en 3 politieauto's, die ook water gingen halen om over hem heen te gooien. Toen werd hij in de ambulance gestopt en weggereden.
Die denken natuurlijk dat je iets bent vergeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:00 schreef Isegrim het volgende:
Mensen kijken je trouwens heel raar aan als je midden in de nacht met een paardenzadel in de trein zit of over straat loopt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die denken natuurlijk dat je iets bent vergeten.
Overal als het goed is nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:56 schreef Bierie het volgende:
Pfff wat een rotzooi in het centrum zeg. Werk vlak naast Erasmusbrug (Willemskade) en je kan wel merken dat ze bezig zijn met de opbouw van de tour morgen.
Trams die niet rijden
Afzettingen overal en nergens
Podia, bloembakken etc
Kortom gezellige chaos
Geweldig! Zo maar te voet naar mijn volgende afspraak (Puntegaalstraat) ter hoogte van Euromast. Hopelijk niet te veel obstakels op de routequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Overal als het goed is nuOm 10.30 zou het parcours vrijgegeven moeten zijn voor de training
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |