PRecies, het is hier geen 3de wereld landquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik haar flink straffen.
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef Isegrim het volgende:
Wat zij dus willen is dat wij die ¤ 244,86 eerst gaan betalen en dan storten zij ¤ 127,40 op onze rekening. Dat geloof je toch niet?
You can do it!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef junkiexp het volgende:
Laatste 8 proefexamens trouwens allemaal geslaagd
Dus gaat wel lukken denk ik.
dus datquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Ik heb weinig keus als het gaat om warm tapwater.quote:
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als ze alles zo gesmeerd mogelijk willen laten verlopen, doen ze het automatisch, en dat betekent dat er geen nadenkende mensen in een betalingsketen zitten die kunnen bedenken dat eea tegen elkaar weg te strepen valt. En dan krijg je dit soort situaties.
Klantgerichte hippie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze hebben zélf aan de telefoon meerdere malen gezegd dat we die twee bedragen konden verrekenen.En als een klant al máánden problemen heeft die door jouw bedrijf worden veroorzaakt, dan lijkt me dat reden om de boel even extra in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar? Mr Wok Rotterdam
Wanneer? Gisteravond
Wat at je? Van alles en nog wat gewokt en wel
Impressie? Er wordt niks uitgelegd, je drankjes worden nog net niet aangegooid. Er staat 1 of andere Greatest Dutch CD op en er wordt door het personeel ook tijdens het Wokken geen f*ck gezegd.
Tevens staat er bij de meeste bakken niet wat het is. Wat ook erg irritant is. Tevens is de koffie totaal niet te zuipen en dat is echt knap aangezien het wel kwaliteitsbonen zijn (of staat dat alleen op de kopjes?)
Kosten? voor 2 man 50 euro totaal valt mee, alleen jammer dat het niet smaakte.
Cijfer? 1
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig noemenswaardige wokrestaurants. Als je wilt afvallen dan kan ik Idols aanraden. Twee dagen diarree.
Oh, we kunnen vanavond wel een lunchboxsushi meenemen in de trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Kun je nog beter voor all-you-can-eat sushi gaan. Da's vaak wel goed te doen. Moet je alleen wel van visjes houden.
Amsterdamquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik vind Wokken leuk, mag ik?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee als je goed wilt eten moet je niet bij Wokrestaurants zijn. Mja als het goedkoop moet en zoveel mogelijk dan kan je er altijd even kijken
Met Toek zijn eetlust snap ik best dat je voor een wokrestaurant gaat
voor Wok-restaurant of anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Geen wok, wel zelfde categorie: Kampong Kita, tegenover de kuip, voor Pathe. Lekker eten, niet duur, ook onbeperkt buffet. Of Zainab Roshni Mahal op de binnenweg. Indiaas buffet. Redelijk goed, en goedkoop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik vind Wokken leuk, mag ik?
En ja normaal eet ik veel.
Maar wat zou jij aanraden in R'dam dan?
Categorie "Anders":quote:
Schiedam.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand een plek in de buurt van R'dam waar ze op donderdagavond koopavond hebben ipv vrijdagavond?
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, straks hebben we die hele familie hier
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelendquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben en blijf de coolste. Tot mijn nichtjes groot genoeg zijn
familiekwaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
donder op man. Je bent echt niet cool, je bent strontvervelend
Als je nog een drankje of hapje wilt doen bij me, laat het dan even weten. Zorg ik er voor dat alles er enigszins georganiseerd uitziet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Ah, kijk, dan gaan we vanavond naar Schiedam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |