Crimineel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie plantjes! Zaterdag 5 zaadjes gekocht ()30 eur!) en gezaaid, die hebben nu al blaadjes. Nu nog hopen dat de laatste twee ook opkomen, anders stijgt de kostprijs gelijk weer met 70%.
Ben wel bang dat er de 17de nog niet veel eigen kweek te roken valt. Gelukkig hebben we de baal van A.'s broer nog, hoewel die wel een beetje op gaat.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef junkiexp het volgende:
Mooie conversaties![]()
Ik was mijn toetsenbord al een tijd zat maar het was wel zonde om een goed werkend exemplaar weg te gooien.
Nu is er vannacht een glas cognac overheen gegaan dus dat lijkt me wel een gegronde reden
Het is de schuld van A.! Die heeft de zaadjes gekocht en mij aangezet tot het planten ervan!quote:
De langste dag is al geweest, dus je moet ze vanaf nu zo'n beetje onder licht kweken, lichturen opbouwen tot september, afbouwen tot november, dan oogsten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik liep vanochtend nog te schommelen.
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie plantjes! Zaterdag 5 zaadjes gekocht ()30 eur!) en gezaaid, die hebben nu al blaadjes. Nu nog hopen dat de laatste twee ook opkomen, anders stijgt de kostprijs gelijk weer met 70%.
Ben wel bang dat er de 17de nog niet veel eigen kweek te roken valt. Gelukkig hebben we de baal van A.'s broer nog, hoewel die wel een beetje op gaat.
Niet die, dat wafelijzer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toetsen er af halen en dan een stukje nat keukenpapier met zaadjes er in.
Inmiddels..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
Er is wel goed nieuws: onze illegale hennepkwekerij heeft z'n eerste drie vier plantjes!
Nee, dan loop ik de neo-Junker uit te hangen. Maakt niet uit, ik kom later in de zomer wel een keer langs.quote:
De wát?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dan loop ik de neo-Junker uit te hangen. Maakt niet uit, ik kom later in de zomer wel een keer langs.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen gratis proefzakje van één of andere nieuwe Cruesli-variant gekregen op CS, zit ik nu lekker te snacken.
Ja duh, cruesli.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Energy Mix met 4 soorten granen.
Heel veel koolhydraten.
Ik schrik uitdeelmensen altijd af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Ze delen best vaak gratis dingen uit op het station. Laatst ook al die Mars-balletjes.
Vast wel, maar ik probeer altijd uit te stralen dat ik niets wil hebben.quote:
Da's dan wel weer aardig.quote:Oh en op Den Haag CS had ik laatst gratis Cola Zero.
Oh, folders enzo hoef ik niet maar gratis voedsel mag altijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, maar ik probeer altijd uit te stralen dat ik niets wil hebben.![]()
Het is vaak koppelverkoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, folders enzo hoef ik niet maar gratis voedsel mag altijd.
Nee hoor, niet als ze hapjes uitdelen. Da's gewoon om te zorgen dat je het lekker genoeg vindt om voortaan te kopen.quote:
Ik zeg TANSTAAFL!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als ze hapjes uitdelen. Da's gewoon om te zorgen dat je het lekker genoeg vindt om voortaan te kopen.
Nee ik werk vier dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Haha, ik had vorige week precies hetzelfde
Maar is het geen 60% ?
Of moet je zaterdag ook nog werken ?
Gaan jullie trouwens nog op vakantie ?
Teentje knoflook nemen, klontje boter, wat korianderzaad (ketoembar), komijnzaad (djinten), en een ei. Dit alles met de rijst opbakken in een wok of koekenpan. Dan is je maaltijd gepimped.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin heeft recept van AH meegenomen met een salade, gekruide kip en rijst.
Zit er voor de rest geen sausje ofzo bij.
Dus ik zit droge rijst te eten, wie verzint dat nou joh
Als ik jou was, zou ik haar flink straffen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin heeft recept van AH meegenomen met een salade, gekruide kip en rijst.
Zit er voor de rest geen sausje ofzo bij.
Dus ik zit droge rijst te eten, wie verzint dat nou joh
Te laat, en ik heb geen koriander- en komijnzaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Teentje knoflook nemen, klontje boter, wat korianderzaad (ketoembar), komijnzaad (djinten), en een ei. Dit alles met de rijst opbakken in een wok of koekenpan. Dan is je maaltijd gepimped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |