Dat is geen excuus voor hemquote:Op maandag 28 juni 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry Rookert, wist niet dat je op je mobiel zat.
Reizen met de autoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onze auto vorig jaar:
[ afbeelding ]
Yeeaahquote:
Alsof het jou ook maar iets boeit.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
Borte, ik word echt blij van jouw volkenkundige posts, nu ook weer over Kirgizië
Ik snap er weinig van, maar heb wel respect ervoorquote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof het jou ook maar iets boeit.
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"quote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Inderdaad. Hij moet minstens een week gebanned worden!
En ik maar denken dat Ibrahim Tatlises de über kiro was. Blijkbaar bestaan er Koerden die nog erger zijn.![]()
Huh waar?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"![]()
.
In het begin van het filmpjequote:
Is dat Sinan gespot op youtube dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"![]()
.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
In het begin van het filmpje. Er staat Sinan en Tivorlu Ismail.
Artist ne arar la bazarda! Ook zo slecht
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer hij begint te springen.![]()
En hoe hij 'Vay Masallah' roept om zichzelf.
Hij 'zingt' in het Koerdisch, niet zo gek dat je het niet verstaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Whelleuw gelleuw. Ik versta niet goed wat hij zecht, jullie wel?
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus zeg het maarquote:Op maandag 28 juni 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat Sinan gespot op youtube dan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha inderdaad.![]()
Dit is het origineel trouwens.
Slaap lekkerquote:
WAT? IN KÜLLÜK?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hey Genus ik hoorde dat dat nieuwe vliegveld in jullie koy komt?
Wat voor baan?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef IHVK het volgende:
Zo even solliciteren. Voor de gelegenheid een lange broek aan. (warm)
"Zecht"quote:Op maandag 28 juni 2010 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij 'zingt' in het Koerdisch, niet zo gek dat je het niet verstaat.
*Oh je was sarcastisch.![]()
Dat dikgedrukte ook echt.quote:Iğdır Ak Parti Milletvekili Ali Güner, gazetemizi ziyaret ederek Gazetemiz Genel Yayın Müdürü Cabbar Şıktaş’la bir süre sohbet etti. Güner, “seçimden önce verdiğimiz sözü tutarak havaalanının temelini attık 2011 nisan ayında uçağı Iğdır’a indireceğiz” dedi.
Milletvekili Güner “Sözünün arkasında duran Sayın Başbakanımızın, Iğdır'a verdiği sözlerin takipçisi olduk. Doğalgaz çalışması Iğdır’ın girişine kadar getirildi. Havaalanını temeli atıldı.
Şimdi sıra Ağrı dağının turizme açılmasına geldi. Bizler Mekke Medine'ye gidip nasıl hacı oluyorsak, Hıristiyan alemi de Ağrı Dağı'na geldiğinde hacı sayılıyorlar. Bu dağ onlar için kutsaldır. Bu nedenle Ağrı Dağı için çalışmaya başladık. Iğdır’a hizmet vermek için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz” dedi.
quote:
Nee, hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Whelleuw gelleuw. Ik versta niet goed wat hij zegt (EDIT: OMG IK HEB SLAAP NODIG), jullie wel?
Ja, van jou graag.quote:
Die jongen is echt helemaal de weg kwijt.quote:Elhemdulillah'illezi ce'eleni min'el-mutemessikine bi-vilayeti Emir'il-Mu'minin Aliyy'ibni Ebi Talib (a.s.)
Hamd olsun Allah'a ki bizleri Emir'ul-Mu'minin Ali ibn Ebi Talib (a.s.)'in vilayetine sarilanlardan karar kildi.
Hz. Ali (a.s.)'in dogum gunu butun kainata kutlu ve mubarek olsun!
Ebuzer,Kum, Hz. Masume (s.a.)'in hareminden
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik dacht dat ze het met opzet zo had geschreven.
Te veel moeite om dat te vertalen.quote:
Ik ga morgen verven.quote:
Je wist zelf heus wel dat dat fout was, dus boeiend.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had ik mijn bericht maar niet gewijzigd. Whehehe. Ik schaam me dood. Ik kan beter vluchten uit het Turkentopic.
Maar wees gerust met het verbeteren van mijn NederlandsEn dan maar te bedenken dat ik thuis iedereen moet corrigeren op dit gebied
. Lol. Ik moet meer boeken gaan lezen.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je wist zelf heus wel dat dat fout was, dus boeiend.Maar meer boeken lezen is altijd deugdzaam, dus als je tips wilt...
Ken gebeure, hoar.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik maak vaker taalfouten
. Bedankt
. Ik wilde deze week nog boeken bestellen en aangezien jij veel leest.. Weet jij nog leuke met het thema geschiedenis? Zoals Spijkerschrift
?
Uhu, dat kanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken gebeure, hoar.
Hm... Geschiedenis... Moeilijk. Ik weet het niet.Je kan sowieso altijd andere werken van Abdolah lezen.
Verder, tja... Geschiedenis... Oorlog en Vrede van Tolstoj?
Oorlog en Vrede is wel een dikke pil, maar hartstikke stoer als je dat gewoon gelezen hebt op je zeventiende.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, dat kan! Bedankt.
En jij succes met verven en laminaat leggen! Ga je dat trouwens allemaal alleen doen
?
Niet het type waarmee je een biertje gaat drinken dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te veel moeite om dat te vertalen.
Hoeveel accounts heb je?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Veurmeur het volgende:
Gaan jullie nog ergens voetbal kieken vanmiddag?
Haha, ik ga niet opgevenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oorlog en Vrede is wel een dikke pil, maar hartstikke stoer als je dat gewoon gelezen hebt op je zeventiende.Dus niet opgeven!
Thanks! Nee, ik krijg hulp van m'n geweldige vrienden. Wat moet ik toch zonder ze.
Nou, nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet het type waarmee je een biertje gaat drinken dus?
IHVK moet gewoon een keer dronken gevoerd worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Hm, IHVK is ook niet het type waarmee je bier gaat drinken, want hij drinkt geen bier![]()
Wel het type waarmee ik cola zou drinken
Oja, je was jarig onlangs.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik ga niet opgeven. (ik ben trouwens achttien
)
Wat behulpzaam van je vrienden! Jij bent zeker aan het werken. Ik ga ontbijten.
Straks heeft ie een kwade dronk over zichquote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
IHVK moet gewoon een keer dronken gevoerd worden.
Komt z'n ware aard naar boven.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Straks heeft ie een kwade dronk over zich
Wat lief zegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
http://vimeo.com/2998447
Als je geen zin meer hebt om te leven
Aaahw! Wat een schatjequote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
Btw, ik heb gisteren mijn nieuwe nichtje voor het eerst gezien.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
Haha lief is ze he.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat lief zeg!
[..]
Aaahw! Wat een schatje! Ze heeft van die mooie grote ogen net als jij (als ik het me niet verkeerd herinner). Hihi, ze lijkt op haar nicht
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Hup hupquote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zon maakt mij nog luier dan ik al ben. Hoe moet ik nou leren?
Echt mooie ogenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Moeilijk. Uhm. Raketjesquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo een doos ijs halen, raketjes of perenijsjes
Hup hup wat? Hup hup ga niks doen, hup hup ga een dutje doen, hup hup ga luieren, hup hup gaquote:
Ik heb net kennterijsjes en van die sandwichijs dingetjes gehaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
Nee, die van mij is anders. Het heeft zo'n zacht cake-achtig koekje.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Er gaat geen sandwichding boven eenWinner Taco
.
[ afbeelding ]
Alleen voor winnaars.
Ik heb ze allebei gehaald, leve een voorheen volle portemonneequote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
THAT'S WHAT YOUR MOM SAID.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
How I Met Your Mother is te baas, waarom loop ik 5 jaar achter met mijn baasheid
Het is...
Verbazingwekkend![]()
!11!1
!11!
![]()
!111!!!!
![]()
!1
![]()
11!!
![]()
!
![]()
!1
You're almost too gay to functionquote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef GenusButeo het volgende:
Gaan we weer, Mean Girls quotes.![]()
Man candy gebruik ik ook wel 's als ik campy wil doen.
Too gay.quote:
Het is warm, ik heb ijs, niet op mobiel, weinig reden eigenlijk, ik faalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Too gay.
En touché ja, die is briljant.
Hup hup ga leren, Wikquote:Op maandag 28 juni 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hup hup wat? Hup hup ga niks doen, hup hup ga een dutje doen, hup hup ga luieren, hup hup gawerken
?
Kennterijsjesquote:Op maandag 28 juni 2010 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net kennterijsjes en van die sandwichijs dingetjes gehaald.
Whehehehequote:Op maandag 28 juni 2010 15:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is warm, ik heb ijs, niet op mobiel, weinig reden eigenlijk, ik faal
ECHT ZO LANG GELEDEN?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n laatste post was 25 juli. De reden dat ik nu toch weer even terug ben, was om jullie te laten weten dat ik niet meer kom. Ik kan jou natuurlijk niet ongeinformeerd achterlaten.
nee het wa slleen voor jouquote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
ECHT ZO LANG GELEDEN?
Ja, maar goed, weet je. Ik vind het niet erg, want binnenkort kom ik toch om je hand vragen.
Wel attent van je voor de rest...
Heldin.quote:
Wat? Je neemt alleen afscheid van mij? Maar... dat hoeft toch niet? Als ik toch om je hand kom vragen? Bil... Is er iets dat je mij moet vertellen?quote:
Niet doorvertellen hoor, maar Bilmi doet het achter jouw rug om met een koerdquote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat? Je neemt alleen afscheid van mij? Maar... dat hoeft toch niet? Als ik toch om je hand kom vragen? Bil... Is er iets dat je mij moet vertellen?
Ik heb een ander..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat? Je neemt alleen afscheid van mij? Maar... dat hoeft toch niet? Als ik toch om je hand kom vragen? Bil... Is er iets dat je mij moet vertellen?
GB is ook een Koerd...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, maar Bilmi doet het achter jouw rug om met een koerd...
lolquote:Op maandag 28 juni 2010 10:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte ook echt.
Ik heb alleen niks kunnen vinden over Küllük, Ayça.
De slet.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor, maar Bilmi doet het achter jouw rug om met een koerd...
Gore slet.quote:
Na zo'n belediging hoef ik je ook niet meer.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:30 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb Tourette, kan er niks aan doen.
Iets met redox enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Kutlaptopaccu gaat nog maar 2 uur meein het begin nog ruim 4-5
Daarom moet je ook een netbook kopen/gebruiken als je lang weg van een stopcontact wil zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Ben ik niet, ik ben er niet echt spaarzaam mee omgegaan zegmaarquote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een netbook kopen/gebruiken als je lang weg van een stopcontact wil zijn.
Ik ook niet, mijn laptop zit permanent met batterij aan het stopcontact. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoe lang hij meegaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben er niet echt spaarzaam mee omgegaan zegmaar![]()
![]()
Mja oke stel dat het nodig isquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn laptop zit permanent met batterij aan het stopcontact. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoe lang hij meegaat.
2 uur?! Ik zat laatst met A. even op Marktplaats met mijn laptop. Gaf hij ineens aan, na 10 minuten, dat we nog maar 10 minuten hadden. Toen bij de laatste minuut was de accu ineens weer vol zonder dat 'ie in het stopcontact zat.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Nu bij 51% nog maar 51 min.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
2 uur?! Ik zat laatst met A. even op Marktplaats met mijn laptop. Gaf hij ineens aan, na 10 minuten, dat we nog maar 10 minuten hadden. Toen bij de laatste minuut was de accu ineens weer vol zonder dat 'ie in het stopcontact zat.
Die zijn gestoord, echt waar. We gingen vandaag naar een kinderboerderij/speeltuin. Gaan ze rennen en stoeien in de zon terwijl er 3 meter verder schaduw is. Helemaal bezweet en rood. Pff.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
Maartjeh, hoe doen je koters het bij deze hitte?
Laten drinken he, anders is het jouw schuldquote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die zijn gestoord, echt waar. We gingen vandaag naar een kinderboerderij/speeltuin. Gaan ze rennen en stoeien in de zon terwijl er 3 meter verder schaduw is. Helemaal bezweet en rood. Pff.
Wat een baasquote:I just realised that was the cherry on top of a larger cherry that's on top of the sundae that is my life... AWESOME!
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.quote:
Deed ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laten drinken he, anders is het jouw schuld
Dat is onze Egyptische huisduif, dus ga nou niet haten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.
Sadistquote:Op maandag 28 juni 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
Vogels![]()
Ik zat eens in de stad een broodje doner te eten, kwam er een vogel.. dus ik dacht laat ik heb ook wat geven.. op een gegeven moment kwamen er natuurlijk steeds meer van die beesten en wilde ze niet weggaanDus ik pakte zo'n pita broodje en deed er heeel veel sambal in, die beesten natuurlijk meteen eropaf en schreeuwen dat ze deden nadat ze de sambal hadden gegeten
![]()
![]()
![]()
Een eckte FOK!kerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok ik loog, ik had dat niet gedaan, ik keek toe
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Julis het volgende:
Toffe UI Ayça. Dat is zeker Sheldon. Je zei nog dat ik een aflevering moest kijken
, maar ik ging toen slapen. Nu heb ik er wel tijd voor! Oh, toch niet. Mijn zusje wil een film kijken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.
Gelukkig heb je dat geleerd bij je opleidingquote:
Ik zit gewoon op de bank met de laptop, en de tv voor me, gaat primaquote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
Resultaat van klikken op smiley terwijl rechts in het scherm voetbal is
Tot morgen hequote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Ik ga met bilmi meedoen en kijken hoe lang ik weg kan blijvenvanaf 00.00 he!
GenusButeoquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt heel bruin nu trouwens. Wie wil me aanraken?
Ben je ook rood? Wat dan graagquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Hahaquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
mijn gezicht is wat verbrand ja, ondanks Zwitsal factor 30.
Rook heeft niet zo'n goed geheugenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicud voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Shit, dan heb ik één van de 144109 posts gemistquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicus voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goedzo voor correcte d-t spelling. Ik ben trots.
Nee, viespeuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Maar mijn batterij is op 2% en ik ga douchen. Dus tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn hero is leeg, en de oplader ligt nog bij mijn tante.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, de nieuwe hero-update al geinstalleerd? Spange update, sma.
Goede timing weer van mij.
Morgen maar een halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zat diep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vonden ze ervan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb vanmiddag zitten kijken naar de wedstrijd van NL op de Turkse televisie. Was leuk haha.
![]()
![]()
Grapjas.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Ik denk steeds dat hij my com zegt.Ik voel me nerderig.
Cool story, Hansel.![]()
Niet mijn aardige woorden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis heeft me hier gehouden. Ik ga mijn avonturen van vandaag vertellen.Cool story, Hansel.![]()
Ik ging naar een opera. Jep, dat is wat ik doe in mijn vrije tijd. Onderweg ben ik gestalkt door een Bulgaar (deze is speciaal voor Wik, helaas gelooft Wik nooit iets van mijn verhalen). Deze Bulgaar was op de fiets en sprak zogenaamd (?) geen Nederlands en moest mij de weg naar het centrum vragen in het Turks. Ik negeerde hem (mag niet met vreemden praten van m'n ouders). Hij stopt me weer onderweg, dit keer wel z'n vraag beantwoord. Later stopt hij bij het stoplicht en wacht daar de hele tijd op me. Weer genegeerd. Later stopt ie bij zo'n steegje en begint in een raar taaltje tegen me te brabbelen. Ik doe alsof ik met m'n broer bel.
![]()
Verhaal 2: Ik loop in A'dam met vriendin, iemand vraagt "mag ik je pussy". Toen dacht ik wel eeh.....
Verhaal 3: Deze is wel een keiharde story enzo alles. Zo'n gast stopt bij ons terwijl we in A'dam zitten. Hij vraagt waarom ik niet lach en m'n vriendin wel. (Ja, ik kan niet lachen als vreemde mannen dom tegen me gaan praten, dan trek je ze toch juist aan, maar blijkbaar werkte het booskijken ook niet). Hij tikte de hele tijd op m'n schouder en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei maar Marokkaan, dacht dat ie bang zou worden.(Achter ons toeterden de hele tijd vreemde gasten in een auto, volgens mij waren het z'n vrienden). Hijzelf kwam uit Syrie en ik verzon dat ik een joodse ben.
Wil je meer weten? Klik hier.
Ik ben een pure Turk.![]()
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, heb een coolstory voor jou geplaatst hierboven.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging naar een opera. Jep, dat is wat ik doe in mijn vrije tijd. Onderweg ben ik gestalkt door een Bulgaar (deze is speciaal voor Wik, helaas gelooft Wik nooit iets van mijn verhalen). Deze Bulgaar was op de fiets en sprak zogenaamd (?) geen Nederlands en moest mij de weg naar het centrum vragen in het Turks. Ik negeerde hem (mag niet met vreemden praten van m'n ouders). Hij stopt me weer onderweg, dit keer wel z'n vraag beantwoord. Later stopt hij bij het stoplicht en wacht daar de hele tijd op me. Weer genegeerd. Later stopt ie bij zo'n steegje en begint in een raar taaltje tegen me te brabbelen. Ik doe alsof ik met m'n broer bel.
![]()
Verhaal 2: Ik loop in A'dam met vriendin, iemand vraagt "mag ik je pussy". Toen dacht ik wel eeh.....
Verhaal 3: Deze is wel een keiharde story enzo alles. Zo'n gast stopt bij ons terwijl we in A'dam zitten. Hij vraagt waarom ik niet lach en m'n vriendin wel. (Ja, ik kan niet lachen als vreemde mannen dom tegen me gaan praten, dan trek je ze toch juist aan, maar blijkbaar werkte het booskijken ook niet). Hij tikte de hele tijd op m'n schouder en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei maar Marokkaan, dacht dat ie bang zou worden.(Achter ons toeterden de hele tijd vreemde gasten in een auto, volgens mij waren het z'n vrienden). Hijzelf kwam uit Syrie en ik verzon dat ik een joodse ben.
Zoveel sjans heb je. Maar goed, je bent ook een mooi meisje.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Maar coolstory staat mooier. Ik zie het als 1 woord. En hoe vond je m'n coolstory's?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?
Playertje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
Cool story, Hansel.![]()
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oja wij hebben elkaar al gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zoveel sjans heb je. Maar goed, je bent ook een mooi meisje.
![]()
Grap(t)(j)urk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.Cool story, Hansel.![]()
Nee, ik jou wel.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.
Zeer boeiend. Graag regelmatige updates over hoe het met je leven gaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar coolstory staat mooier. Ik zie het als 1 woord. En hoe vond je m'n coolstory's?Cool story, Hansel.![]()
omg hahahah grapjurk OF grapturk OF ALLEBEI, echt goeie hahahahahahquote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
JA? Snapte je hem???? Snappiewappietsjappie????quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
omg hahahah grapjurk OF grapturk OF ALLEBEI, echt goeie hahahahahahCool story, Hansel.![]()
Zullen we samen naar een opera?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeer boeiend. Graag regelmatige updates over hoe het met je leven gaat.
Yeees.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Bij dat opera was er een neger. En serieus, zijn kont, ik wilde niet kijken, maar kon niet anders..Hij had zo'n kort strak broekje aan
Waar heb je het over?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Eee?quote:
Bencede.
Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.quote:![]()
![]()
Hoe bedoel je dat? Betere presentatie of inhoud?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.![]()
Allebei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Betere presentatie of inhoud?
![]()
Jah joh, die overdreven dramatische nieuwsitems zijn een prachtig voorbeeld van kwaliteitsnieuws.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.Cool story, Hansel.![]()
Neeee dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jah joh, die overdreven dramatische nieuwsitems zijn een prachtig voorbeeld van kwaliteitsnieuws.
![]()
![]()
Nederlandse TV > Turkse TV
In het algemeen. Maar er zijn en paar hele goede Turkse zenders waarvan een Nederlandse equivalent niet bestaat.![]()
nee. gewoon nee .quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Ik heb spierpijn. Als ik zo door blijf sporten word ik die gast van Ab King Pro.
![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
Nederlandse TV > Turkse TV
In het algemeen. Maar er zijn en paar hele goede Turkse zenders waarvan een Nederlandse equivalent niet bestaat.
!
Kanal D, Star tv, Show tv etc.![]()
TRT, CNN Türk, NTV etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Ik heb spierpijn. Als ik zo door blijf sporten word ik die gast van Ab King Pro.
Daar vallen meisjes toch op
?
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit dus!
TRT, CNN Türk, NTV etc.
[..]
?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis heeft me hier gehouden. Ik ga mijn avonturen van vandaag vertellen.
Wtfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
. Iewl-gozers. Ik heb zulke dingen dan nooit meegemaakt
, gelukkig. Dat laatste verhaal
![]()
!
Was de opera wel leuk dan?![]()
Meisjes die een breezerverslaving hebben waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit dus!
TRT, CNN Türk, NTV etc.
[..]
?
Zozo, IHVK wordt de nieuwe Answa:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Cool story, Hansel.![]()
Nee, Sinas moet schattig blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Wtf. Iewl-gozers. Ik heb zulke dingen dan nooit meegemaakt
, gelukkig. Dat laatste verhaal
![]()
!
Was de opera wel leuk dan?
Die laatste gebeurtenis vond ik om eerlijk te zijn nog grappig ook. Het gesprek in z'n totaal was gewoon:. Hij hield afstand (nja, tikte de hele tijd op m'n schouder), dan kunnen gesprekken met vreemden nog mooi worden.
Die opera duurde 3 uur, dat wist ik niet. Ik ben gevlucht hhihi
Hèhè wel enigzins voorspelbare reacties
Maar ik wil gewoon wat bredere schouders en klein beetje dikkere armen. That's it. Opgepompte mensen![]()
![]()
Haha gelukkig. Mannen waar overal de spieren te duidelijk te zien zijn:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Maar ik wil gewoon wat bredere schouders en klein beetje dikkere armen. That's it. Opgepompte mensen
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Maar ik wil gewoon wat bredere schouders en klein beetje dikkere armen. That's it. Opgepompte mensen
Dat in combinatie met een sigaar en een fles champagne halfnaakt in het zwembad, en je bent een baas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, dit plaatje is alleen geschikt voor bilmiyorem.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die laatste gebeurtenis vond ik om eerlijk te zijn nog grappig ook. Het gesprek in z'n totaal was gewoon:. Hij hield afstand (nja, tikte de hele tijd op m'n schouder), dan kunnen gesprekken met vreemden nog mooi worden.
Die opera duurde 3 uur, dat wist ik niet. Ik ben gevlucht hhihi
Maar jij bent toch vrijwillig gegaan naar de opera of niet
?
![]()
Ik ben al bijna een jaar lid van de gym, maar de laatste 3 maanden ben ik echt amper geweest. Mijn bicepsjes, waar zijn jullie gebleven
?
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.
Dat in combinatie met een sigaar en een fles champagne halfnaakt in het zwembad, en je bent een baas:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
)^9483598245728573 Dat plaatje
.
![]()
Hij was wel een pooier, met hordes vrouwen voor hem in dienst. Allemaal voor zijn charmes gevallen.quote:Cool story, Hansel.![]()
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef IHVK het volgende:
Zie je Wik, je bent gewoon jaloers.
Ga eens van je luie reet af en ga sporten. Nu!Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was wel een pooier, met hordes vrouwen voor hem in dienst. Allemaal voor zijn charmes gevallen.
Ik snap gewoonweg niet hoe vrouwen op hem kunnen vallen
. Misschien was hij wel lief van binnen.
![]()
Of je vraagt een vriend of hij mee wil gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.
. Misschien helpt dat je wel om jezelf ertoe te zetten om naar de gym te gaan.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.
Dat in combinatie met een sigaar en een fles champagne halfnaakt in het zwembad, en je bent een baas:NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, dit plaatje is alleen geschikt voor bilmiyorem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
okulquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar jij bent toch vrijwillig gegaan naar de opera of niet
?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Die Koerd
? Of was hij een Marokkaan
? Pff, ik weet het niet meer
.
![]()
Herkenbaar. Daarom moet je eigenlijk een sportmaatje zoeken, zodat je elkaar kunt motiveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.![]()
Yep, en ik heb ze ook besteldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julide heb jij je beoken al ingeleverd?
. Jullie ook?
![]()
Nee, ik moet ze morgen inleveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Yep, en ik heb ze ook besteld. Jullie ook?
De gelukkigequote:![]()
. Die gast is dan helemaal niet de gelukkige
![]()
!
Het was maar een grapje.
Op wie ben jij dan (en wat Emel zei)
?
![]()
Leerlingen die van school gaan, leveren alle boeken in. (ik weet nog niet of ik van school ga)
Alleen boeken met een etiket "jaar naam klas" erin geplakt worden geaccepteeerd. (haha 1 e te veel)
Vorig jaar niet gedaan, dan ophalen bij de administratie (VOOR de inleverdatum)
Pff, niet.quote:![]()
(oké, genoeg zielig gedaan
![]()
![]()
)
Dat is dan raar geregeldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Leerlingen die van school gaan, leveren alle boeken in. (ik weet nog niet of ik van school ga)
Alleen boeken met een etiket "jaar naam klas" erin geplakt worden geaccepteeerd. (haha 1 e te veel)
Vorig jaar niet gedaan, dan ophalen bij de administratie (VOOR de inleverdatum)
. Maar jij gaat toch wel gewoon door
? Waarom wil je van school gaan
?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: