Dat is geen excuus voor hemquote:Op maandag 28 juni 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Sorry Rookert, wist niet dat je op je mobiel zat.
Reizen met de autoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onze auto vorig jaar:
[ afbeelding ]
Yeeaahquote:
Alsof het jou ook maar iets boeit.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
Borte, ik word echt blij van jouw volkenkundige posts, nu ook weer over Kirgizië
Ik snap er weinig van, maar heb wel respect ervoorquote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof het jou ook maar iets boeit.
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"quote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Inderdaad. Hij moet minstens een week gebanned worden!
En ik maar denken dat Ibrahim Tatlises de über kiro was. Blijkbaar bestaan er Koerden die nog erger zijn.![]()
Huh waar?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"![]()
.
In het begin van het filmpjequote:
Is dat Sinan gespot op youtube dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Er staat linksboven Sinan. Whehe, dit is wel heel erg 'kiro"![]()
.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
In het begin van het filmpje. Er staat Sinan en Tivorlu Ismail.
Artist ne arar la bazarda! Ook zo slecht
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer hij begint te springen.![]()
En hoe hij 'Vay Masallah' roept om zichzelf.
Hij 'zingt' in het Koerdisch, niet zo gek dat je het niet verstaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Whelleuw gelleuw. Ik versta niet goed wat hij zecht, jullie wel?
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, dus zeg het maarquote:Op maandag 28 juni 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat Sinan gespot op youtube dan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha inderdaad.![]()
Dit is het origineel trouwens.
Slaap lekkerquote:
WAT? IN KÜLLÜK?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hey Genus ik hoorde dat dat nieuwe vliegveld in jullie koy komt?
Wat voor baan?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef IHVK het volgende:
Zo even solliciteren. Voor de gelegenheid een lange broek aan. (warm)
"Zecht"quote:Op maandag 28 juni 2010 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij 'zingt' in het Koerdisch, niet zo gek dat je het niet verstaat.
*Oh je was sarcastisch.![]()
Dat dikgedrukte ook echt.quote:Iğdır Ak Parti Milletvekili Ali Güner, gazetemizi ziyaret ederek Gazetemiz Genel Yayın Müdürü Cabbar Şıktaş’la bir süre sohbet etti. Güner, “seçimden önce verdiğimiz sözü tutarak havaalanının temelini attık 2011 nisan ayında uçağı Iğdır’a indireceğiz” dedi.
Milletvekili Güner “Sözünün arkasında duran Sayın Başbakanımızın, Iğdır'a verdiği sözlerin takipçisi olduk. Doğalgaz çalışması Iğdır’ın girişine kadar getirildi. Havaalanını temeli atıldı.
Şimdi sıra Ağrı dağının turizme açılmasına geldi. Bizler Mekke Medine'ye gidip nasıl hacı oluyorsak, Hıristiyan alemi de Ağrı Dağı'na geldiğinde hacı sayılıyorlar. Bu dağ onlar için kutsaldır. Bu nedenle Ağrı Dağı için çalışmaya başladık. Iğdır’a hizmet vermek için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz” dedi.
quote:
Nee, hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Whelleuw gelleuw. Ik versta niet goed wat hij zegt (EDIT: OMG IK HEB SLAAP NODIG), jullie wel?
Ja, van jou graag.quote:
Die jongen is echt helemaal de weg kwijt.quote:Elhemdulillah'illezi ce'eleni min'el-mutemessikine bi-vilayeti Emir'il-Mu'minin Aliyy'ibni Ebi Talib (a.s.)
Hamd olsun Allah'a ki bizleri Emir'ul-Mu'minin Ali ibn Ebi Talib (a.s.)'in vilayetine sarilanlardan karar kildi.
Hz. Ali (a.s.)'in dogum gunu butun kainata kutlu ve mubarek olsun!
Ebuzer,Kum, Hz. Masume (s.a.)'in hareminden
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik dacht dat ze het met opzet zo had geschreven.
Te veel moeite om dat te vertalen.quote:
Ik ga morgen verven.quote:
Je wist zelf heus wel dat dat fout was, dus boeiend.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had ik mijn bericht maar niet gewijzigd. Whehehe. Ik schaam me dood. Ik kan beter vluchten uit het Turkentopic.
Maar wees gerust met het verbeteren van mijn NederlandsEn dan maar te bedenken dat ik thuis iedereen moet corrigeren op dit gebied
. Lol. Ik moet meer boeken gaan lezen.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je wist zelf heus wel dat dat fout was, dus boeiend.Maar meer boeken lezen is altijd deugdzaam, dus als je tips wilt...
Ken gebeure, hoar.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik maak vaker taalfouten
. Bedankt
. Ik wilde deze week nog boeken bestellen en aangezien jij veel leest.. Weet jij nog leuke met het thema geschiedenis? Zoals Spijkerschrift
?
Uhu, dat kanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken gebeure, hoar.
Hm... Geschiedenis... Moeilijk. Ik weet het niet.Je kan sowieso altijd andere werken van Abdolah lezen.
Verder, tja... Geschiedenis... Oorlog en Vrede van Tolstoj?
Oorlog en Vrede is wel een dikke pil, maar hartstikke stoer als je dat gewoon gelezen hebt op je zeventiende.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, dat kan! Bedankt.
En jij succes met verven en laminaat leggen! Ga je dat trouwens allemaal alleen doen
?
Niet het type waarmee je een biertje gaat drinken dus?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Te veel moeite om dat te vertalen.
Hoeveel accounts heb je?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Veurmeur het volgende:
Gaan jullie nog ergens voetbal kieken vanmiddag?
Haha, ik ga niet opgevenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oorlog en Vrede is wel een dikke pil, maar hartstikke stoer als je dat gewoon gelezen hebt op je zeventiende.Dus niet opgeven!
Thanks! Nee, ik krijg hulp van m'n geweldige vrienden. Wat moet ik toch zonder ze.
Nou, nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet het type waarmee je een biertje gaat drinken dus?
IHVK moet gewoon een keer dronken gevoerd worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
Hm, IHVK is ook niet het type waarmee je bier gaat drinken, want hij drinkt geen bier![]()
Wel het type waarmee ik cola zou drinken
Oja, je was jarig onlangs.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ik ga niet opgeven. (ik ben trouwens achttien
)
Wat behulpzaam van je vrienden! Jij bent zeker aan het werken. Ik ga ontbijten.
Straks heeft ie een kwade dronk over zichquote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
IHVK moet gewoon een keer dronken gevoerd worden.
Komt z'n ware aard naar boven.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Straks heeft ie een kwade dronk over zich
Wat lief zegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
http://vimeo.com/2998447
Als je geen zin meer hebt om te leven
Aaahw! Wat een schatjequote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
Btw, ik heb gisteren mijn nieuwe nichtje voor het eerst gezien.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
Haha lief is ze he.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat lief zeg!
[..]
Aaahw! Wat een schatje! Ze heeft van die mooie grote ogen net als jij (als ik het me niet verkeerd herinner). Hihi, ze lijkt op haar nicht
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Hup hupquote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zon maakt mij nog luier dan ik al ben. Hoe moet ik nou leren?
Echt mooie ogenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Moeilijk. Uhm. Raketjesquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo een doos ijs halen, raketjes of perenijsjes
Hup hup wat? Hup hup ga niks doen, hup hup ga een dutje doen, hup hup ga luieren, hup hup gaquote:
Ik heb net kennterijsjes en van die sandwichijs dingetjes gehaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
Nee, die van mij is anders. Het heeft zo'n zacht cake-achtig koekje.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Er gaat geen sandwichding boven eenWinner Taco
.
[ afbeelding ]
Alleen voor winnaars.
Ik heb ze allebei gehaald, leve een voorheen volle portemonneequote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
THAT'S WHAT YOUR MOM SAID.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
How I Met Your Mother is te baas, waarom loop ik 5 jaar achter met mijn baasheid
Het is...
Verbazingwekkend![]()
!11!1
!11!
![]()
!111!!!!
![]()
!1
![]()
11!!
![]()
!