Wat lief zegquote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Rookert het volgende:
http://vimeo.com/2998447
Als je geen zin meer hebt om te leven
Aaahw! Wat een schatjequote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
Btw, ik heb gisteren mijn nieuwe nichtje voor het eerst gezien.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
Haha lief is ze he.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat lief zeg!
[..]
Aaahw! Wat een schatje! Ze heeft van die mooie grote ogen net als jij (als ik het me niet verkeerd herinner). Hihi, ze lijkt op haar nicht
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Hup hupquote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zon maakt mij nog luier dan ik al ben. Hoe moet ik nou leren?
Echt mooie ogenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha lief is ze he.
[ afbeelding ]
Hier nog een foto.
Moeilijk. Uhm. Raketjesquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo een doos ijs halen, raketjes of perenijsjes
Hup hup wat? Hup hup ga niks doen, hup hup ga een dutje doen, hup hup ga luieren, hup hup gaquote:
Ik heb net kennterijsjes en van die sandwichijs dingetjes gehaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
Nee, die van mij is anders. Het heeft zo'n zacht cake-achtig koekje.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Er gaat geen sandwichding boven eenWinner Taco
.
[ afbeelding ]
Alleen voor winnaars.
Ik heb ze allebei gehaald, leve een voorheen volle portemonneequote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Moeilijk. Uhm. Raketjes.
Dan ga ik ook maar wat ijs halen.
THAT'S WHAT YOUR MOM SAID.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
How I Met Your Mother is te baas, waarom loop ik 5 jaar achter met mijn baasheid
Het is...
Verbazingwekkend![]()
!11!1
!11!
![]()
!111!!!!
![]()
!1
![]()
11!!
![]()
!