Oelalaaaa dat is idd lekker. Ik was naar RockInPark, en het was zooooo chillquote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heynog wat beleefd vandaag? Ik heb lekker gebbqed
![]()
Niet half dood gekookt in die zon?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Playyy het volgende:
[..]
Oelalaaaa dat is idd lekker. Ik was naar RockInPark, en het was zooooo chill![]()
.
Hoogtepunten: Pearl Jam en Vampire weekend
Haha ja dat zeker wel, maar dat maakte het er niet minder op. Je hebt wat gemist! Of ben je niet zo fan van dat soort muziek?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet half dood gekookt in die zon?
Niet echt mijn ding, maar ze waren wel lekker bezigquote:Op maandag 28 juni 2010 00:04 schreef AMDB het volgende:
Dat zijn meer B's!
@Playyy
Hoe waren The Back Keys?
Hmm fan fan, fan is een groot woord. Ik kan het wel waarderen maar ik zal alleen bij Rockin Park zijn als ik gratis kaarten hebquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha ja dat zeker wel, maar dat maakte het er niet minder op. Je hebt wat gemist! Of ben je niet zo fan van dat soort muziek?
Die gasten zijn helden, baal ervan dat ik ze nog steeds nooit gezien heb.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:12 schreef Playyy het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar ze waren wel lekker bezig
Veel plezier!! Laat je even weten hoe het was? Ik wil misschien met mijn vriend ook een paar dagen naar Stockholm deze vakantiequote:Op maandag 28 juni 2010 02:47 schreef Rituals het volgende:
Geweldige dag gehad! Rockin' Park was leuk! Nu slapen. Morgen vrij vroeg op, tas inpakken en naar Stockholm.
Jij bent er ook weer vroeg bijquote:
Dankjewel! Zal ik doen! Hoor er goede verhalen over, dus ik ben benieuwd. Behalve van de kapster van vrijdag trouwens, die had een vriendin die Stockholm de saaiste stad van de wereld vondquote:Op maandag 28 juni 2010 07:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Veel plezier!! Laat je even weten hoe het was? Ik wil misschien met mijn vriend ook een paar dagen naar Stockholm deze vakantie
Jij ookquote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer vroeg bij![]()
En ff iets om te mierenneuken over de TT dat zijn 4 B's
Weet jij veel, ik was hier niet aan het posten om kwart over 3quote:
Ik weet uit vrij betrouwbare bron dat jij er ook niet om 11 uur al in lagquote:Op maandag 28 juni 2010 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet jij veel, ik was hier niet aan het posten om kwart over 3![]()
Kon je wel eens gelijk in hebben ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet uit vrij betrouwbare bron dat jij er ook niet om 11 uur al in lag.
Redbull in de ochtend?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kon je wel eens gelijk in hebben ja.![]()
So, halve liter redbull en 9 kilometer verder begin ik me zelfs al een beetje wakker te voelen
Dat komt vast door het zoutzuurquote:Op maandag 28 juni 2010 09:42 schreef Rituals het volgende:
Gadver, ik ga nooit meer een blikje mandarijnen eten. Mijn tong doet pijn nu.
Súper leuk! Ik heb echt een geweldige dag gehad. Mooi weer, leuke mensen, lekkere sfeer, goede muziek. Heerlijk! Liepen wat aparte mensen rond daar!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaa Rockin' Park was vetvet! Met als hoogtepunten Arid, Rise Against, Vampire Weekend en Pearl Jam. Hoe vond jij het Rituals?
Nu je het zegt! Ik heb die aflevering ook gezien! Was bij de Keuringsdienst van Waarde meen ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat komt vast door het zoutzuur(Ooit een programma gezien hoe ze de velletjes van de mandarijnen halen voordat ze in een blik verpakt worden).
Jaja, leeftijds ding. Origineel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 09:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Redbull in de ochtend?Bah. Als ik ergens even niet aan moet denken...
Ik voel me ook verrassend fit trouwens! Komt door de leeftijd denk ik, ik kan het beter hebben dan jij![]()
.
Zie je nou wel! Heb altijd gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaja, leeftijds ding. Origineel hoorNee, maar ik begin toch wel te merken dat ik gisteren meer gedronken heb dan ik zelf dacht, ik word echt oud
Ik had eerder moeten gaan slapen
Ga jij nou maar lekker vakantie vieren, zei de loonslaafquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker vakantie vieren, zei de loonslaaf
Gewoon lekker vrij gepakt om 3 uur, zou gezellig zijn om hier te kijken, maar nog leuker om in de kroeg te kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef Californium het volgende:
IK moet vandaag ook weer loonslaaf zijn! zei het van 13.00 tot 16.00 Dan ben ik om half 5 thuis en kan ik de rest van de wedstrijd zien
Denk een weekje zomerfeesten en dan in augustus ee nkeer een weekjequote:
Kon niet eerder vrij krijgen dat 4 uur... en terecht...We zijn nog gewoon open tot 18.00 en tot 16.00 zal het nog wel druk wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon lekker vrij gepakt om 3 uur, zou gezellig zijn om hier te kijken, maar nog leuker om in de kroeg te kijken
Lekker hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk een weekje zomerfeesten en dan in augustus ee nkeer een weekje
Ik blijf langer hangen dan verwacht hè?quote:
Ik zou vrij vroeg opstaan (moest nog wat dingen regelen), tas inpakken en dan naar Stockholm gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, volgens mij zou je 'vroeg in de ochtend' gaan, maar dat zal ik dan wel verkeerd gelezen hebben
Daar ben ik net geweest! Alles was goed!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:13 schreef Swine het volgende:
Godverdomme, heb ik nu de rest van de tijd dat ik hier woon nog een bouwput voor mijn raamGodverdegodver!! Er wordt nu al zo'n megakraan opgebouwd..
![]()
http://www.bouwwereld.nl/(...)tie-HAN-Nijmegen.htm
Nu ga ik echt!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
is die rituals nu nog niet weg
veel plezier
Veel plezierquote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu ga ik echt!Veel plezier allemaal deze week. Geniet van het weer, voetbal en bier. Tot vrijdag/zaterdag!
Veel plezier!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu ga ik echt!Veel plezier allemaal deze week. Geniet van het weer, voetbal en bier. Tot vrijdag/zaterdag!
Ik heb ook al sinds gistermiddag continu hoofdpijnquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb kneiterse koppijn van die warmte
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb kneiterse koppijn van die warmte
Faal TT! Waar is de B van Billen?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Faal TT! Waar is de B van Billen?
Mooie borsten krijgen kan iedereen met een paar duizend euro teveel. Maar billen blijven Gods werk.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooie borsten krijgen kan iedereen met een paar duizend euro teveel. Maar billen blijven Gods werk.
Dat zijn over het algemeen echt geen mooie borstenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooie borsten krijgen kan iedereen met een paar duizend euro teveel. Maar billen blijven Gods werk.
Die Brazilianen gaan als een tiet, daar gaan we het zwaar mee krijgen...quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen echt geen mooie borsten.
[..]
Worden twee spannende uurtjes vrijdagquote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen echt geen mooie borsten.
[..]
Die Brazilianen gaan als een tiet, daar gaan we het zwaar mee krijgen...
Brrr. Toch maar eens kijken of ik m'n dienst vrijdag geruild kan krijgenquote:
Neem dan blinderingsgordijnen...die houden ook nog best wel wat warmte tegen...Al is deze hitte wel erg warmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mogguh
Ik ga morgen maar een extra paar gordijnen kopen denk ikelke dag 6 u wakker.
Wel lekker om zo vroeg te gaan lopenmaar tis nu al heet
![]()
Jinxquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik hoop wel dat Nederland wintmaar ik geef ze vrij weinig kans
Punt een, ze speelden wel goed, met misschien een of twee foutjes, verdediging was goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze speelden helemaal niet goed...
ze wonnen, maar ze speelden niet goed
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Punt een, ze speelden wel goed, met misschien een of twee foutjes, verdediging was goed.
Punt twee jij bent een vrouw, jij mag sowieso niets zeggen over voetbal
Wordt een moeilijke wedstrijd maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze winnen en dat negatief gelul wil ik niet horen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
bluh er is haast geen brood en ik heb geen zin om naar de winkel te gaan want moet vanavond weer
Jup.quote:
Niet eten dus, of meteen alle inkopen doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
bluh er is haast geen brood en ik heb geen zin om naar de winkel te gaan want moet vanavond weer
Ga toch koken, gek wijfquote:
Ja, maar ik weet niet wat we gaan eten vanavond, en IB heeft nu tentamen dus kan het hem niet vragenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan haal je toch meteen alle boodschappen?
Stel toch dat je dat in je eentje beslistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet wat we gaan eten vanavond, en IB heeft nu tentamen dus kan het hem niet vragen
Dus ik wacht nog wel even
Nee joh, dan krijgt ze de vlakke hand van IB. "Worteltjes? WORTELTJES!?!!!? IK HAAT WORTELTJES!!!! *beuk* "quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stel toch dat je dat in je eentje beslist
Normaal geen enkel probleem, maar omdat ik van het weekend iets perse wilde eten, en IB daar niet zo'n zin in had, hadden we als tegenprestatie dat hij deze hele week mag bepalen wat we etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stel toch dat je dat in je eentje beslist
Zelfde geldt voor jou natuurlijk, alleen zit jouw hart wel op de goede plekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef Californium het volgende:
Ik vond dat ze wel goed speelden... oke, het kan allemaal scherper, sneller, er was relatief veel balverlies op het middenveld, maar dat moeten ze nog verbeteren en dan zien we het vrijdag welIk denk iig dat ze het kunnen!
Als ik dit lees moet ik meteen aan een stukje van een van mijn helden denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
hij is je vast dankbaar als je alles haalt en hij niet in die hitte hoeft te gaan boodschappen doen..
heb gisteren alles in huis gehaald en toen schrok ik even toen er een man met heel veel gereedschap in de buurt van de lift stond
gelukkig was hij met een andere deur bezig!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou natuurlijk, alleen zit jouw hart wel op de goede plek![]()
Ik moet werken! Bahquote:
Vrijdag? Of nu? Airco hier is stukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet werken! Bahmja.. dat betekend wel lekker in de koele airco staan
Vrijdag ochtend en vandaag om 13.00quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag? Of nu? Airco hier is stuk
Zo herkenbaar hè! Mijn fietstempo ligt met dit weer ook op de helft van normale kracht, puur zodat ik me niet helemaal de tering zweetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
En naar de uni fietsen zuigtOf nouja, het fietsen is prima en zelfs best lekker (rijwindje enzo), maar als je dan daarna ergens aankomt is het zo ziekelijk benauwd dat ik 2 liter zweet uitstoot ofzo
Fietst veel lichterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, hoorde op 't werk dat je een racefiets had! Hoe bevalt 't?
ben via 't spinnen enthousiast gemaakt om volgende keer (volgend jaar) mee te doen met een 1/8 triathlon, en dat leek me wel tof om te overwegen (ik spin,ik loop hard en ik zwem) maar weet niet in hoeverre zo'n racefiets met van die dunne bandjes lekker rijdt / stabiel voelt
Ja, echt hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar hè! Mijn fietstempo ligt met dit weer ook op de helft van normale kracht, puur zodat ik me niet helemaal de tering zweet![]()
.
Vraag het me af, de contracten zullen hetzelfde blijven denkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Khalid zal trouwens wel blij zijn nu Kooistra de pijp uit is![]()
Dan is het lekker als je een fiets hebt waar je niet veel op hoeft te doen, maar dat neemt niet weg dat ik exact hetzelfde heb omdat ik zo'n autist ben die constant op zijn snelheidsmetertje kijkt met statistiekjes, zo van, 'pfoe heb wel erg rustig gefietst dat gemiddelde moet omhoog'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar hè! Mijn fietstempo ligt met dit weer ook op de helft van normale kracht, puur zodat ik me niet helemaal de tering zweet![]()
.
Dat heb ik dus ook (alhoewel zonder tellerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan is het lekker als je een fiets hebt waar je niet veel op hoeft te doen, maar dat neemt niet weg dat ik exact hetzelfde heb omdat ik zo'n autist ben die constant op zijn snelheidsmetertje kijkt met statistiekjes, zo van, 'pfoe heb wel erg rustig gefietst dat gemiddelde moet omhoog'![]()
En dan raar vinden als je ineens helemaal bezweet wordt als je stil staat
Ik gok everything is illuminatedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
heya!![]()
ik zit boeken te bestellen (moet toch wat doen) en bij 20th century American Literature staan de boeken nog niet, en nu wil ik toch in de vakantie wat gaan lezen, dus vroeg me af welke jullie moesten lezen van Safran Feur en Eugenides en zulks
Ik kan je niet garanderen dat het lesprogramma volgend jaar precies hetzelfde is, maar dit was in ieder geval de leeslijst van afgelopen jaar:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
heya!![]()
ik zit boeken te bestellen (moet toch wat doen) en bij 20th century American Literature staan de boeken nog niet, en nu wil ik toch in de vakantie wat gaan lezen, dus vroeg me af welke jullie moesten lezen van Safran Feur en Eugenides en zulks
Ja neem ik aan, maar echt zodra ik die naam zie moet ik altijd meteeeeen aan dat boek denken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
hij heeft iets meer geschrevenzoals Extremely loud and incredibly close bijvoorbeeld waarvan ik het ook een kanshebber acht
Khalid pachtte de Gezusters, Skihut en Griet van Kooistra, die er ivm een persoonlijke vete met Khalid niet vanaf wilde. Nu zal dat waarschijnlijk anders komen te liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vraag het me af, de contracten zullen hetzelfde blijven denk
je denkt dat khalid die kwijt wil dan die 3 tenten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Khalid pachtte de Gezusters, Skihut en Griet van Kooistra, die er ivm een persoonlijke vete met Khalid niet vanaf wilde. Nu zal dat waarschijnlijk anders komen te liggen.
De eerste grapjes kon hij niet waarderen andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Khalid zal trouwens wel blij zijn nu Kooistra de pijp uit is![]()
Ik denk dat hij ze niet meer terugkrijgtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je denkt dat khalid die kwijt wil dan die 3 tenten?
Nee, hij wil ze juist kopen om zijn monopolie te vergroten. Kooistra wilde niet verkopen, om zo nog winst te kunnen trekken. Dat leidde tot een onderlinge vete (o.a. de brandweercontroles jaren terug, incl sluiting van de kelder enzo), waardoor Kooistra helemaal met z'n hakken in het zand ging en per se niet aan Khalid wilde verkopen. Khalid probeerde ondertussen die tenten te devalueren, zodat Kooistra er niets meer uit haalde en verlies zou gaan draaien, en dan alsnog ging verkopen of in elk geval niets meer verdiende (Kooistra kreeg een percentage van de winst, dus hoe beter de tent draait, hoe meer geld, maar andersom ook). Vandaar ook het verleggen van het accent de afgelopen jaren, van de drie/skihut/griet naar VB (gekocht door Khalid), El Sombrero (gekocht door Khalid) en Malle Babbe (gekocht door Khalid).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je denkt dat khalid die kwijt wil dan die 3 tenten?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Swine het volgende:
[..]
De eerste grapjes kon hij niet waarderen anders
"Zeg, waar ben jij de afgelopen drie uur nou geweest net na de wedstrijd?"
Bronquote:De rechtbank heeft Plassania Beheer, het bedrijf van wijlen Kooistra, dinsdag gesommeerd de panden te ontruimen wegens huurachterstand.
De vennootschap huurt de panden van Heineken en heeft inmiddels een achterstand in de betaling van de huur van bijna 464.000 euro, zo liet de rechtbank dinsdag weten. ''Het overlijden van Kooistra brengt geen verandering in de uitkomst van dit kort geding'', aldus de rechtbank.
Plassania kan de ontruiming van de zaken in Amsterdam (4), Eindhoven (2) en Nijmegen (2) voorkomen door het geld alsnog binnen twee weken te betalen.
Ik wist niet eens dat 'ie dicht was. Gepacht van Kooistra?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Swine het volgende:
Voor iedereen die het zich als een razende afvroeg; de omstandigheden waarom de Burger King dicht is, is een faillissement
Fuck dat, BurgerKing is fucking awesome. Zoek Mikkie maar een andere baan, mijn recht tot whoppers afnemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig was het de burger king, anders zat Mikkie misschien wel zonder baan
Heidenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit bij de Burger King gegeten
You're welcomequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
thanks morgane
net even een order van 78 euro bij de Bookdepository geplaatstI loooooooove Bookdepository
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
Je neemt wat sla over de datum, een oud broodje en een gebraden sandaal en dat spoel je weg met oplos-cola en je kan de BK ervaring thuis ervaren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:13 schreef IrishBastard het volgende:
In tegenstelling tot de knisper-verse sla, medium gegrilde kobe-biefburger, op een versgebakken sesambroodje met licht gegratineerde cheddarkaas afgetopt met een verse dot sharrelei-mayonaise. Die je altijd bij de McDonalds krijgt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je neemt wat sla over de datum, een oud broodje en een gebraden sandaal en dat spoel je weg met oplos-cola en je kan de BK ervaring thuis ervaren.
Precies en daarom smaakt het beter dan die kloon van mcDonalds! Het smaakt ook gewoon naar imitatie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de knisper-verse sla, medium gegrilde kobe-biefburger, op een versgebakken sesambroodje met licht gegratineerde cheddarkaas afgetopt met een verse dot sharrelei-mayonaise. Die je altijd bij de McDonalds krijgt.
Sukkel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Precies en daarom smaakt het beter dan die kloon van mcDonalds! Het smaakt ook gewoon naar imitatie!
Ach ga toch op je blaadje sla kauwen johquote:
Ik heb dat vak ook gedaan. Ik had een andere lijst meen ik, maar sommige dingen zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kan je niet garanderen dat het lesprogramma volgend jaar precies hetzelfde is, maar dit was in ieder geval de leeslijst van afgelopen jaar:
Modernism: American Poetry and Prose: Robert Frost: “The Death of the Hired Man”; Gertrude Stein Tender Buttons; e.e. cummings: “Buffalo Bill’s,” “next to of course god America I”; Ezra Pound, “In a Station of the Metro,” William Carlos Williams, “The Red Wheelbarrow.”
Hemingway: The Sun Also Rises.
Tennessee Williams: A streetcar Named Desire
Death of a Salesman Please read the play in your Norton Anthology
James Baldwin: “Going to Meet the Man” and William Faulkner’s “Barn Burning.” Both are in Norton Anthology
Tim O’Brien: The Things They Carried.
Toni Morrison: Beloved
Jonathan Safran Foer: Extremely Loud and Incredibly Close
Succes!!
Blaadje slaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ga toch op je blaadje sla kauwen joh
De tering... ik zou al omgevallen zijn voordat die vent gaat bukkenquote:
Wespen-Central? Fuck noquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk die airco aan
moet er dalijk nog iemand n lift naar arnhem? ik rij om 2 uur ofzo weg
Airco heeft hier weinig zin. Of nouja, qua koelen vast wel, maar ik heb geen plek om zo'n slang naar buiten te hangen. Dat betekent dat ik alsnog een raam of deur wagenwijd open moet zetten...da's dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk die airco aan
moet er dalijk nog iemand n lift naar arnhem? ik rij om 2 uur ofzo weg
Zo oud als tijd zelf, maar elke keer krijg ik weer een glimlachquote:Two atoms are walking down the street together. The first atom turns and says, "Hey, you just stole an electron from me!"
"Are you sure?" asks the second atom.
To which the first atom replies, "Yeah, I'm positive!"
Welke minor ga je volgen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
introductie voor mn minor volgend jaar
ik kan mijn raam omhoog schuiven, dus heb m eronder gepropt
helpt best, morgen nog even een plank kopen dat ik m over de hele breedte dicht kan schroeven, want er komt nog n beetje lucht naar binnen
Ik wil ook aircoquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
introductie voor mn minor volgend jaar
ik kan mijn raam omhoog schuiven, dus heb m eronder gepropt
helpt best, morgen nog even een plank kopen dat ik m over de hele breedte dicht kan schroeven, want er komt nog n beetje lucht naar binnen
Verandermanagement is leuk ja, al lijkt een hele minor hiervan mijzelf iets te veel van het goedequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
minor verandermanagement
en idd 30+ vrijdag, dat wordt hopeloosben je vrij? gaan we lekker hier op de bank kijken inc airco
Mogelijk. Vanwege mijn duimblessure heb ik L al aangegeven dat ik vrijdag en zaterdag niet kan werken. Hij raakte toen alleen een beetje gestresst over de wedstrijd, dus misschien help ik dan wel een paar uurtjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
minor verandermanagement
en idd 30+ vrijdag, dat wordt hopeloosben je vrij? gaan we lekker hier op de bank kijken inc airco
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef LastRequest het volgende:
Balen Sander
En gefeliciteerd IB! Ik heb ook een baanKan alleen niet hier zetten wat het is
En op mijn kamer is het eigenlijk prima vertoeven, heb m'n balkondeuren open met gordijnen ervoor en ik heb het helemaal niet warm.
Mooi klotequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef Sander het volgende:
Ben ik net thuis, kan ik weer terug. Sleutels laten liggen. Een uur heen en weer, in pak, met deze hitte
De tering! Ik heb vrij geregeld, maar zit dus sowieso op het heetste moment van de dag in de autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik wil ook airco![]()
Mijn weer app op mijn bureaublad geeft aan dat het vrijdag (tijdens de wedstrijd, jaja) 35 graden wordt. Zit de hittegolf er aan het eind van de week ook niet al aan te komen? Dan moet het toch vijf dagen achter elkaar 27+ graden zijn geweest?
Denk je dat je daar alleen zal vertoeven? Goede kans dat die het zal laten afweten met een hele hoop mensen en die temperaturen buitenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef Mikkie het volgende:
De tering! Ik heb vrij geregeld, maar zit dus sowieso op het heetste moment van de dag in de auto. Daarna dus maar ergens een goed plekje zoeken, denk bij Samson ofzo. Die hebben binnen de airco aan
.
Mwoah, dat viel de afgelopen drie wedstrijden goed mee, dus ik heb hoopquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Denk je dat je daar alleen zal vertoeven? Goede kans dat die het zal laten afweten met een hele hoop mensen en die temperaturen buiten
Klote mên... wat nu? Herren in de zomer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Swine het volgende:
Ik heb mijn blok van periode 9 met een 5,375 niet gehaaldWat een domper zeg
Het lijkt wel een beurs uitslag? Wat een raar cijfer!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Swine het volgende:
Ik heb mijn blok van periode 9 met een 5,375 niet gehaaldWat een domper zeg
Nja, heb het zelf berekend uit de deelcijfers die ik heb opgevraagd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beurs uitslag? Wat een raar cijfer!
Net laatste tentamen gehad!
Twee tentamens nagekeken, twee gehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Nja, heb het zelf berekend uit de deelcijfers die ik heb opgevraagd.
Hoe gingen je tentamens? Heb je ondertussen je derde studie al binnen?
Na je examens moet je toch gaan zuipen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef SLP_ het volgende:
Feli Dupje!
Pffff vrijdag 35 graden. Ik moet 's ochtends eerst 2 examens maken en daarna lekker zonnen. Hopelijk kan ik met die temperatuur wél een bruin kleurtje ontwikkelenZo irritant, ik word echt niet snel bruin
Ik heb inderdaad ook al alles open staan voor zover mogelijk, maar het blijft hier weer veel te warm... Duurt nog wel zeker een uurtje of twee voor ik naar bed gaquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef Sander het volgende:
Het is buiten afgekoeld, dus nu kan de ventilator me mooi een handje helpen =)
Gefeliciflapstaart!quote:
Wijn en zonnen gaat heel goed samenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na je examens moet je toch gaan zuipen?Ga je het wel halen dit jaar? En voetbal kijken natuurlijk 's middags hè!
Als nerd zijnde ken ik vaio, maar vavoquote:
Das mooi kloot'nquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm gisteravond open avond van Industrieel Product Ontwerpen gehad, maar ik moet zeggen dat ik toch stukken minder enthousiast ben dan met de open les. Iets ander programma dan ik voorgesteld had.
Iets te creatief ipv technisch voor mij iig. Opleiding is voor iedereen 4 jaar lang hetzelfde, alleen met stage en minor kan je je iets verdiepen. Verder is het bijna alleen maar vormgeving en een stukje bedrijfskunde. Had toch verwacht dat het op de een of andere manier ook iets technischer kon zijn.
Ben ook nog even doorgelopen terug naar Autotechniek, gesprekje gehad, maar volgens mij heb ik helemaal geen BNSA gehadomdat ik door ziekte gestopt ben. Dus dat zou dan nog een optie zijn... Ben weer even terug bij af dus.
Tofquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:47 schreef royjn het volgende:
Zo vandaag de voorschouw van mijn woning. Ik ben benieuwd wat er uitkomt voor een gebreken.
Balen, CP! Waarom ben je indertijd gestopt met Autotechniek en waarom denk je dat het nu wél zou kunnen? Blijf in elk geval kritisch inderdaad, maar ook weer niet té.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm gisteravond open avond van Industrieel Product Ontwerpen gehad, maar ik moet zeggen dat ik toch stukken minder enthousiast ben dan met de open les. Iets ander programma dan ik voorgesteld had.
Iets te creatief ipv technisch voor mij iig. Opleiding is voor iedereen 4 jaar lang hetzelfde, alleen met stage en minor kan je je iets verdiepen. Verder is het bijna alleen maar vormgeving en een stukje bedrijfskunde. Had toch verwacht dat het op de een of andere manier ook iets technischer kon zijn.
Ben ook nog even doorgelopen terug naar Autotechniek, gesprekje gehad, maar volgens mij heb ik helemaal geen BNSA gehadomdat ik door ziekte gestopt ben. Dus dat zou dan nog een optie zijn... Ben weer even terug bij af dus.
Anders ik wel. Heb mijn camera meegenomen dus kan weer wat plaatjes schieten.quote:
Gewoon een tijdje oriënteren en kijken wat je echt leuk lijkt kan geen kwaad. Volg je instinct en gevoel een beetje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
red ball, corner pocket!quote:
Je hebt de kop als een giraffe!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef June. het volgende:
Zo ben ook weer in Nijmegen beland. Echt, ik ga kapot op mijn kamer hier, zo warm
Ja he, al mijn sproeten zijn verdwenen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de kop als een giraffe!
Gestolen door een monnik! Ik ken dat tuig! Die zitten altijd aan kinderen en aan fietsen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef AMDB het volgende:
Gister een te brak feestje gehad bij dat Albertinus klooster, en nu ben ik m'n fiets kwijt. Hij staat iig niet thuis
Failquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef AMDB het volgende:
Gister een te brak feestje gehad bij dat Albertinus klooster, en nu ben ik m'n fiets kwijt. Hij staat iig niet thuis
En de koelkast leeggeroofd toen je weer naar huis ging?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, gister n bbq in oss gehad bij n collega, maar was even vergeten dat ik de auto weer terug moest brengen en dat om 2 uur de bussen niet meer reden, dus maar ''thuis'' blijven slapen
Hij fietst wel lekker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef AMDB het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... Misschien maar eens inschrijven. Tegen 2013 maak ik misschien wel kans om te huren of kopen.
Denk dat IB weer worteltjes moest eten, tja, dan vraag je er ook omquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
yasha heeft ongetwijfeld slechte sex gehad, doe je niks aan
Ik was ook eigenlijk meer op zoek naar wat achtergrond info; waarom hebben ze een paar jaar geleden zoveel moeite gestoken in het opknappen van de bak beton tot mooie graszoden als dat nu toch weer allemaal gesloopt is? Vorig project dus pure geldverspilling? Dacht dat Nijmegenaren daar misschien van op de hoogte zouden zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wist zelf ook niet wat het plan was, maar zag dat het eenvoudig via google te vinden is.. Zo moeilijk is dat dan toch niet
Het was verder niet lullig bedoeld ofzo
Ow en sex met dit warme weer
Lekker plakkerig joh, preuts burgertutjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wist zelf ook niet wat het plan was, maar zag dat het eenvoudig via google te vinden is.. Zo moeilijk is dat dan toch niet
Het was verder niet lullig bedoeld ofzo
Ow en sex met dit warme weer
Ik heb heb op z'n Nimweegs: èrko! Eén raam kan openquote:
Ik vind het juist wel tof. Nu wordt het meer een plein waar je iets mee kan, terwijl het plein voorheen in het midden echt geen functie had. Bijna iedereen liep het vierkant er omheen, je kon er amper overheen. Nu wordt het echt een pleinquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik was ook eigenlijk meer op zoek naar wat achtergrond info; waarom hebben ze een paar jaar geleden zoveel moeite gestoken in het opknappen van de bak beton tot mooie graszoden als dat nu toch weer allemaal gesloopt is? Vorig project dus pure geldverspilling? Dacht dat Nijmegenaren daar misschien van op de hoogte zouden zijn.
Maar goed, dankzij jou weet ik wel hoe het eruit komt te zien. Imho geen verbetering in aanzien.
Nee man, dat moet je naar de politie brengenquote:
Plein 44 dusquote:
Goed bezig! Wat voor tentamens heb je nog?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef Swine het volgende:
De hele middag gestudeerd in de Medische Bieb...wat een ijver, wat een werklust, wat een motivatie!En wat een airco. Ik had het fucking koud in mijn korte broek en t-shirtje
![]()
Nu weer verder
Mijn Brüdertje heeft mijn afwas mee weg gewerkt![]()
Schaf eens een wasmachine aan anders :pquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef Swine het volgende:
De hele middag gestudeerd in de Medische Bieb...wat een ijver, wat een werklust, wat een motivatie!En wat een airco. Ik had het fucking koud in mijn korte broek en t-shirtje
![]()
Nu weer verder
Mijn Brüdertje heeft mijn afwas mee weg gewerkt![]()
Maandag Psychoproblematiek en waarschijnlijk de woensdag van de zomerfeesten ook nog Water- en Zouthuishouding (2)quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plein 44 dus. Al zou ik er niet willen wonen denk ik, dus toch maar niet daar inschrijven
. Veel te centraal, doe mij maar iets meer rust.
[..]
Goed bezig! Wat voor tentamens heb je nog?
Ik zit nu een scriptie van een studiegenootje na te kijken. En ik maar denken dat ik vakantie had.
Nee joh, laat hem gewoon lekker werken voor z'n gratis maaltijdquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Roei het volgende:
[..]
Schaf eens een wasmachine aan anders :p
Maakt dat uit dan? Ik zou m'n afwas niet in de wasmachine gooien, dikke kans dat alles kapot is daarnaquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Roei het volgende:
[..]
Schaf eens een wasmachine aan anders :p
Kloot'n! Psychoproblematiek lijkt me wel geinig, maar dat andere klinkt echt retesaaiquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Maandag Psychoproblematiek en waarschijnlijk de woensdag van de zomerfeesten ook nog Water- en Zouthuishouding (2)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee joh, laat hem gewoon lekker werken voor z'n gratis maaltijd
Dat wordt lachen ja, hier is het nog 28 graden inderdaad, en de wekker gaat morgen om half zes. Dan slaap ik netquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
Ik geloof dat dit weer een nare nacht wordt waarin het amper afkoelt. Nog steeds geen verschil in temperatuur binnen (27gr) en buiten
Dan zou ik maar een hoedje ofzo op doen, anders krijg je echt last. Ik ga op zeker in de stad kijken, maar ook op zeker ergens binnen over in elk geval overdekt. Anders ga ik kapotquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Swine het volgende:
Ik moet morgenmiddag in een buitenbar werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |