Oelalaaaa dat is idd lekker. Ik was naar RockInPark, en het was zooooo chillquote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heynog wat beleefd vandaag? Ik heb lekker gebbqed
![]()
Niet half dood gekookt in die zon?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Playyy het volgende:
[..]
Oelalaaaa dat is idd lekker. Ik was naar RockInPark, en het was zooooo chill![]()
.
Hoogtepunten: Pearl Jam en Vampire weekend
Haha ja dat zeker wel, maar dat maakte het er niet minder op. Je hebt wat gemist! Of ben je niet zo fan van dat soort muziek?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet half dood gekookt in die zon?
Niet echt mijn ding, maar ze waren wel lekker bezigquote:Op maandag 28 juni 2010 00:04 schreef AMDB het volgende:
Dat zijn meer B's!
@Playyy
Hoe waren The Back Keys?
Hmm fan fan, fan is een groot woord. Ik kan het wel waarderen maar ik zal alleen bij Rockin Park zijn als ik gratis kaarten hebquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha ja dat zeker wel, maar dat maakte het er niet minder op. Je hebt wat gemist! Of ben je niet zo fan van dat soort muziek?
Die gasten zijn helden, baal ervan dat ik ze nog steeds nooit gezien heb.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:12 schreef Playyy het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar ze waren wel lekker bezig
Veel plezier!! Laat je even weten hoe het was? Ik wil misschien met mijn vriend ook een paar dagen naar Stockholm deze vakantiequote:Op maandag 28 juni 2010 02:47 schreef Rituals het volgende:
Geweldige dag gehad! Rockin' Park was leuk! Nu slapen. Morgen vrij vroeg op, tas inpakken en naar Stockholm.
Jij bent er ook weer vroeg bijquote:
Dankjewel! Zal ik doen! Hoor er goede verhalen over, dus ik ben benieuwd. Behalve van de kapster van vrijdag trouwens, die had een vriendin die Stockholm de saaiste stad van de wereld vondquote:Op maandag 28 juni 2010 07:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Veel plezier!! Laat je even weten hoe het was? Ik wil misschien met mijn vriend ook een paar dagen naar Stockholm deze vakantie
Jij ookquote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer vroeg bij![]()
En ff iets om te mierenneuken over de TT dat zijn 4 B's
Weet jij veel, ik was hier niet aan het posten om kwart over 3quote:
Ik weet uit vrij betrouwbare bron dat jij er ook niet om 11 uur al in lagquote:Op maandag 28 juni 2010 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet jij veel, ik was hier niet aan het posten om kwart over 3![]()
Kon je wel eens gelijk in hebben ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet uit vrij betrouwbare bron dat jij er ook niet om 11 uur al in lag.
Redbull in de ochtend?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kon je wel eens gelijk in hebben ja.![]()
So, halve liter redbull en 9 kilometer verder begin ik me zelfs al een beetje wakker te voelen
Dat komt vast door het zoutzuurquote:Op maandag 28 juni 2010 09:42 schreef Rituals het volgende:
Gadver, ik ga nooit meer een blikje mandarijnen eten. Mijn tong doet pijn nu.
Súper leuk! Ik heb echt een geweldige dag gehad. Mooi weer, leuke mensen, lekkere sfeer, goede muziek. Heerlijk! Liepen wat aparte mensen rond daar!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaa Rockin' Park was vetvet! Met als hoogtepunten Arid, Rise Against, Vampire Weekend en Pearl Jam. Hoe vond jij het Rituals?
Nu je het zegt! Ik heb die aflevering ook gezien! Was bij de Keuringsdienst van Waarde meen ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat komt vast door het zoutzuur(Ooit een programma gezien hoe ze de velletjes van de mandarijnen halen voordat ze in een blik verpakt worden).
Jaja, leeftijds ding. Origineel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 09:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Redbull in de ochtend?Bah. Als ik ergens even niet aan moet denken...
Ik voel me ook verrassend fit trouwens! Komt door de leeftijd denk ik, ik kan het beter hebben dan jij![]()
.
Zie je nou wel! Heb altijd gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaja, leeftijds ding. Origineel hoorNee, maar ik begin toch wel te merken dat ik gisteren meer gedronken heb dan ik zelf dacht, ik word echt oud
Ik had eerder moeten gaan slapen
Ga jij nou maar lekker vakantie vieren, zei de loonslaafquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker vakantie vieren, zei de loonslaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |