SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voor!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Ik vind dat de tieten voortaan vervangen mogen worden door een mooie ass
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
Wat passend is, aangezien de tieten afstammen van onze kontquote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
daarom alleen als ze zwanger is, dat is dus niet constant en niet betrouwbaarquote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)
Ik heb het ook niet over aarsjes, maar over kontjesquote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Tetten gaan voor een aars. Uit een aars komt poep, uit tetten komt soms melk (mits zwanger)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kunnen we zaken doen, TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
De tering is dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Jamunited het volgende:
ik drop die tjappie-emo voor je topic die te vroeg was
[ afbeelding ]
Aardbeiquote:
pics or didn't happen?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Lekkere kontjes!!
Ja, ik heb tieten
picsquote:Op maandag 28 juni 2010 00:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Lekkere kontjes!!
Ja, ik heb tieten
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hoe lang houd ik het vol vaNDAAG!
OEPS, CAPS
komt wel goed schatjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
Kanker. Er nu nog achterkomen dat ik nog beoordelingen in moet vullen is niet tof. Helemaal niet als je zelf alleen maar negatieve beoordelingen hebt.
C'est fantastique! A douze heures du soirquote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef Jamunited het volgende:
Ce topique est trés baggère
Die arme jongen kan helemaal niets zienquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Jamunited het volgende:
ik drop die tjappie-emo voor je topic die te vroeg was
[ afbeelding ]
muhahahahaahah!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Jamunited het volgende:
Je suis Jean Pierre Le Douche. J'ai beaucoup beaucoup d'argent et beaucoup beaucoup des femmes.
Is dat Duits?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Jamunited het volgende:
Je suis Jean Pierre Le Douche. J'ai beaucoup beaucoup d'argent et beaucoup beaucoup des femmes.
Zitten flink wat fouten in volgens mij maar toch:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Jamunited het volgende:
wauw wat ben je stoerquote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
Kanker. Er nu nog achterkomen dat ik nog beoordelingen in moet vullen is niet tof. Helemaal niet als je zelf alleen maar negatieve beoordelingen hebt.
Ik wacht nog op mijn boete uit Luik,.....3 dagen doormekaar en uiteindelik gepakt en in de cel in Belgie.\quote:Op maandag 28 juni 2010 00:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zitten flink wat fouten in volgens mij maar toch:
Il me fait plaisir de vous recontrer M. Le Douche. J'espère que je doive jamais statisfaire vos femmes.
Dat is kut vooral in t buitenland, maar je heb drie dagen gezeten of wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:39 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn boete uit Luik,.....3 dagen doormekaar en uiteindelik gepakt en in de cel in Belgie.\
En nee. Dat is niet leuk![]()
![]()
?quote:
Plaats rust.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Under_Score het volgende:
generaal nachtbagger rapporteerd O7
ik vond het wel grappig eigenlijkquote:
Nope,..een halve dag/nacht maar volgens mijquote:Op maandag 28 juni 2010 00:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is kut vooral in t buitenland, maar je heb drie dagen gezeten of wat?
Ah oke nu de boete nogquote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nope,..een halve dag/nacht maar volgens mij![]()
Maar die lui waren kankerhard als je vergelijkt met Nederland![]()
Echt een hele andere manier van werken als je vergelijkt met Nederland!
Gelukkig mocht ik al snel gaan want ik ben: ontoerekeningsvatbaar![]()
because the best things in life are illegalquote:
I'll drink to that!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
because the best things in life are illegal
/rustquote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef -Datdus- het volgende:
Het is omdat ik anders een dikke vette lange ban krijg maar anders had ik een stop de bio industrie topic gemaakt met een foto van een leg batterij.
quote:
Doel:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
/rust
wanneer mogen we nou schieten dan?
Twee boetes/rekeningen omdat ik in 3 dagen tijd 3x in het ziekenhuis belande vanwege alcoholvergiftiging en epilepsie. In één van die ziekenhuizen geneukt in t bed toen ik bij positieven kwamquote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ah oke nu de boete nogwaarvoor had je m?
Tja ken het heb er ook n keer gezetenniet leuk!
/wegmarcheert.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Doel:
SuperWormJim
Tijds limiet:
Voor 200 uur
Wapen:
HK SMG II
Geef acht! Rechtsom keert!
Start missie.
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je nietquote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Twee boetes/rekeningen omdat ik in 3 dagen tijd 3x in het ziekenhuis belande vanwege alcoholvergiftiging en epilepsie. In één van die ziekenhuizen geneukt in t bed toen ik bij positieven kwam.
Ze hadden al snel het andere ziekenhuis gewaarschuwd. Toen ik daar wakker werd een shitload aan valium gejat (ja,lag er voor t grijpen, en lag er maar alleen,..als een malloot die ampullen in m'n tas proppen).
Daarna bij de HEMA gepakt vanwege diefstal. Ik niet maar die jongen wel. Maar samen werden we afgevoerd door een drukke winkelstraat, samen in de boeien. Zag er heul lullig uit![]()
In minstens 3 cellen gezeten,weer eens over straat in de boeien enz.
Uiteindelijk in een soort van stadhuis/bureau beland waar alle agenten mekaar kusjes gaven als ze mekaar zagen. En wij maar geboeid aan een stoeltje zitten om een paar sokken ofzo![]()
Tja, ben er gelukkig nog goed vanaf gekomen. Op die ziekenhuisrek. na dan
Nehee! Met die vriend van me. En we werden betrapt door een neger-verpleger,..ja, echt waarquote:Op maandag 28 juni 2010 01:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je niethaha veeg me op!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-O_
Valium is lekker,..zo af en toequote:Op maandag 28 juni 2010 01:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je niethaha veeg me op!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnaast valium jatten_!
Dan nog neuken in een ziekenhuis!quote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nehee! Met die vriend van me. En we werden betrapt door een neger-verpleger,..ja, echt waar
Tja, ergens een lullig moment omdat ik nog geen uur eerder in stuipen lag en die belgen mij wilden onderzoekenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:07 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dan nog neuken in een ziekenhuis!baas!
Maare die valium? Wat hebbie daar mee gedaan
Haha genious!quote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Tja, ergens een lullig moment omdat ik nog geen uur eerder in stuipen lag en die belgen mij wilden onderzoeken![]()
Valium hebben we ergens op een plein in Luik opgezopen(ampullen he) en daarna het HEMA-gedoe
Morfinequote:Op maandag 28 juni 2010 01:11 schreef Under_Score het volgende:
ik zal is kijken of ik nog wat morfine kan krijgen, dat lijkt me wel wat
of LSD!
Ik herinner mij niet alles,..maar wel genoegquote:Op maandag 28 juni 2010 01:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha genious!je kunt je wel alles nog herinnere
dus geen blijvend letsel
Je leeft maar 1x toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:14 schreef serokwaldeluxe het volgende:
LSD![]()
Tja, waren een paar vage dagen uit mijn leven, en de details heb ik nog niet verteld(doe ik ook niet) maar heb er geen spijt van!![]()
LSD staat zeker nog op mijn To-do lijst.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:14 schreef serokwaldeluxe het volgende:
LSD![]()
Tja, waren een paar vage dagen uit mijn leven, en de details heb ik nog niet verteld(doe ik ook niet) maar heb er geen spijt van!![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 01:16 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik herinner mij niet alles,..maar wel genoeg![]()
Letsel had ik toch al
Belgische ziekenhuizen,....Alles voor t grijpen!!quote:Op maandag 28 juni 2010 01:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Morfine_!
Lsd_!
Drugs_!
Medicijnen_!
Dokters_!
Ziekenhuizen_!
quote:
Neuken?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. kusjes.
Nee belgiequote:Op maandag 28 juni 2010 01:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik woonde er een jaar of 4. Belgie is ok![]()
En als het uit komt ook weer niet
Brugge!1quote:Op maandag 28 juni 2010 01:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee belgie_! Gewoon Engeland!
Hongarije!*O* Frankrijk!
Amerika!
zelfs duitsland is nog beter dan belgië
Je bent al moeder?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:25 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Brugge!1!!!11
K kreeg er kindjes, en daarna weer terug naar NL hoor
Ben al een moeder jaquote:Op maandag 28 juni 2010 01:31 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je bent al moeder?
Meh niet meer zo doe baarhaha
T was ook maar n grapje je blijft doe baar (iig afgaand op je oude foboquote:Op maandag 28 juni 2010 01:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ben al een moeder ja![]()
Maar wel met co-ouderschap
Mijn kindjesquote:Op maandag 28 juni 2010 01:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
T was ook maar n grapje je blijft doe baar (iig afgaand op je oude fobo) mja kindjes
Maar je hebt wel een oude fobo in je profiel staanquote:Op maandag 28 juni 2010 01:42 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mijn kindjes![]()
![]()
En nee, ben geen oud-poster
Klopt,...is ene van 2006.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een oude fobo in je profiel staan![]()
Ik lurk niet zo snelquote:Op maandag 28 juni 2010 01:59 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Klopt,...is ene van 2006.
Als je eerder had gelurkt had je een nieuwe gezien
van mij lekker nog niet :pquote:
*is jaloers*quote:Op maandag 28 juni 2010 02:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
van mij lekker nog niet :p
/nog een biertje pakt
merk hetquote:
doordat dit een 2 mans topic is gewordenquote:
Denk je dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 02:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
doordat dit een 2 mans topic is geworden
wel een beetjequote:
Ja,..dahaag Willem!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:39 schreef willemwaus het volgende:
Hoi ik ben Willem, mensen noemen mij Willemwaus omdat ik porseleinen beeldjes van cavia's spaar.
Nou dat was gezellig! Tot de volgende keer,
MvG,
Willem
Dommel is wel coolquote:Op maandag 28 juni 2010 02:39 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Zullen we samen Dommel kijken dan maar?
Ik moet je promoverenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:40 schreef ach het volgende:
Hoe kun je precies nacht bagger generaal worden?
Niet, LULquote:Op maandag 28 juni 2010 02:40 schreef ach het volgende:
Hoe kun je precies nacht bagger generaal worden?
doeiquote:Op maandag 28 juni 2010 02:39 schreef willemwaus het volgende:
Hoi ik ben Willem, mensen noemen mij Willemwaus omdat ik porseleinen beeldjes van cavia's spaar.
Nou dat was gezellig! Tot de volgende keer,
MvG,
Willem
nu spreken we elkaar een beetje tegen, zulke dingen moeten we afsprekenquote:
tof manquote:
Dit is mijn favoriet,quote:
Oeps,..zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nu spreken we elkaar een beetje tegen, zulke dingen moeten we afspreken
tof!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:42 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Oeps,..zal er voortaan rekening mee houden![]()
![]()
![]()
jij bent niet egt een helder licht, of wel?quote:
heb nog the balvenie staan. goed spul, maar zonde om te drinken alleen om dronken te worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mijn drank is ook nog niet op
je drinkt bier om dronken te worden, niet whisky!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb nog the balvenie staan. goed spul, maar zonde om te drinken alleen om dronken te worden.
dat had ik al doorquote:
WTF is Balvenie?quote:Op maandag 28 juni 2010 02:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb nog the balvenie staan. goed spul, maar zonde om te drinken alleen om dronken te worden.
waarom denk je dat ik nu aan het bier zit danquote:Op maandag 28 juni 2010 02:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je drinkt bier om dronken te worden, niet whisky!
quote:Op maandag 28 juni 2010 02:46 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
WTF is Balvenie?
Dronken worden
ik zag hem en toen verdween hij snel in de schaduwenquote:
inderdaad goed te doen, deze komt er zeker weer!quote:
Misschien draagt die mug wel een Aidsvirus bij zich!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zag hem en toen verdween hij snel in de schaduwen![]()
Hij gaat mij vannacht helemaal lek prikken
je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op maandag 28 juni 2010 02:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Misschien draagt die mug wel een Aidsvirus bij zich!
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*quote:Op maandag 28 juni 2010 02:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zag hem en toen verdween hij snel in de schaduwen![]()
Hij gaat mij vannacht helemaal lek prikken
komt u mij helpen?quote:Op maandag 28 juni 2010 02:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*
Ja, of gebruik Anthrax.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
In ruil voor een Breezer?
oeh, jij bent er zo eenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
In ruil voor een Breezer?
Peter R vangt geen pedo'squote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezienquote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!
Hij moet toch iets nu joran de doodstraf krijgt, leer is denken!!11quote:
Neu dank u,..geen breezer...blurghquote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oeh, jij bent er zo een![]()
Maar, natuurlijk, Breezer voor jou
je mag bij mij douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezien![]()
Maar ik ben heul geen troll!!!!
eerst wil je er 1, nu ditquote:Op maandag 28 juni 2010 02:56 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Neu dank u,..geen breezer...blurgh
Dus als er een blinde langs je loopt denkt ie dat hij op de vismarkt isquote:Op maandag 28 juni 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezien![]()
Maar ik ben heul geen troll!!!!
eerst moet hij zijn 2e emmy krijgenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hij moet toch iets nu joran de doodstraf krijgt, leer is denken!!11
Ok sorry, hier een vlaggetje voor jou!quote:
klopt, je moet me eerst nog helpenquote:
Trusten en mep ze!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar
Ik ga slapen, Ik hoop dat ik die mug in mijn slaap per ongeluk dood sla!![]()
Anders ga ik morgen jeuk krijgen![]()
Tot ziens allen!
![]()
shes mine niggar!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar
Ik ga slapen, Ik hoop dat ik die mug in mijn slaap per ongeluk dood sla!![]()
Anders ga ik morgen jeuk krijgen![]()
Tot ziens allen!
![]()
ik denk dat ik ga falenquote:
pff, Zo veel agressie voor een mugquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 03:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
pff, Zo veel agressie voor een mug
Ik wegmisbruikers wil gaan kijken maar dat niet kan als jij zit te spammen, wil toch het laatste woord hebbenquote:
Ik spam niet! En ik kijk geen wegmisbruikers! Ik kijk helemaal geen tv!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik wegmisbruikers wil gaan kijken maar dat niet kan als jij zit te spammen, wil toch het laatste woord hebben
Dat zei ik ook niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:16 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik spam niet! En ik kijk geen wegmisbruikers! Ik kijk helemaal geen tv!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op maandag 28 juni 2010 03:18 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet!maar goed vind het wel gezellig dat je er nog bent!
jah, gezellig hoor, jahoeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, cammen dan maar?
wow, dr zit een gore vlieg op m'n scherm![]()
oki! Ik start nu wel chatroulette, zie je daar!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
jah, gezellig hoor, jahoee![]()
ok, cammen dan maar?
wow, dr zit een gore vlieg op m'n scherm
Ken ik nietquote:Op maandag 28 juni 2010 03:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oki! Ik start nu wel chatroulette, zie je daar!
Ok, dan maar om de beurt userfoto's posten, jij mag beginnenquote:
quote:
Ja ik weet het, kom er niet graag voor uit maar ik ben justin bieberquote:
Ik trapte er in!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja ik weet het, kom er niet graag voor uit maar ik ben justin bieber
Ga ik niet zeggen, ligt soms nogal gevoeligquote:Op maandag 28 juni 2010 03:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Uuuh,een welbekende vraag voor mij![]()
Wat denk je zelf?
ik ben 27quote:Op maandag 28 juni 2010 03:44 schreef Playyy het volgende:
Nog iemand wakker?
Zouden jullie een meisje van 18 daten als je 26 was?
quote:
K was een beetje impulsiefquote:Op maandag 28 juni 2010 03:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet je foto's er af gaan halenTis dat ik op mn werk ben anders was ik wel serieus geweest hoor
![]()
![]()
![]()
Neu,..die Bieber isquote:Op maandag 28 juni 2010 03:53 schreef willemwaus het volgende:
Aha, volgens mij zag je gewoon die knappe jongeman van 16 jaar![]()
![]()
Nu voel ik me beledigdquote:
Nee, ik lieg johquote:Op maandag 28 juni 2010 03:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nu voel ik me beledigd![]()
Maar ben je echt 27?
Dat wil je ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 03:58 schreef Under_Score het volgende:
bieber![]()
en dan heb ik er nog niet eens wat van gehoord![]()
nou maak je me bijna nieuwsgierigquote:
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IKquote:Op maandag 28 juni 2010 04:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!
OH NEENEE NEEquote:Op maandag 28 juni 2010 04:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!
Psiesquote:Op maandag 28 juni 2010 04:06 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IK![]()
Spelbrekerquote:
quote:
Ja, echt wel lekker!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:21 schreef willemwaus het volgende:
Van the OC![]()
Gitaar is echt te vet in dat nummer![]()
Werkenquote:Op maandag 28 juni 2010 04:25 schreef willemwaus het volgende:![]()
![]()
Moet nog tot 8 uur werken en ik verveeeeeel me
![]()
Beveiliging, zit nu achter een dode receptiequote:Op maandag 28 juni 2010 04:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Werken![]()
Wat voor werk doe je dan?
Hotel of zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 04:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Beveiliging, zit nu achter een dode receptie![]()
Ben jij aant doen dan?
Hyvesquote:Op maandag 28 juni 2010 04:31 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hotel of zo?
Eeeh tja ik doe niks, helemaal niks nu.
Muziek luisteren, hyven(ja hyves) en Fok!
Ah, das interessant! Heb nog een studie richting dat gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 04:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hyves![]()
Psychiatrische instelling, gelukkig rustig vanacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ah, das interessant! Heb nog een studie richting dat gedaan
Valt wel mee hoe interessant het is, heb wel een inluistersysteem waarmee ik de 'bewoners' kan horen, maar meestal zijn het de zelfde geluiden (gehuil / gefapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Tja, ervaringsdeskundigequote:Op maandag 28 juni 2010 04:38 schreef Under_Score het volgende:
kan je in ieder geval zeggen dat je ervoor geleerd hebt. in tegenstelling tot de meeste patienten!
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe interessant het is, heb wel een inluistersysteem waarmee ik de 'bewoners' kan horen, maar meestal zijn het de zelfde geluiden (gehuil / gefapfap)
nou als ik mensen die ervaring hebben met psychologen mag citeren, dan zeggen ze meestal 'die lui zijn nog gekker dan ons'quote:Op maandag 28 juni 2010 04:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Tja, ervaringsdeskundige![]()
Maar goed,..ben wel van plan ooit af te maken![]()
Welk deel van t land werk je?
Iedereen is gek, behalve ik jaquote:Op maandag 28 juni 2010 04:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou als ik mensen die ervaring hebben met psychologen mag citeren, dan zeggen ze meestal 'die lui zijn nog gekker dan ons'
dus ik zou het nog niet opgeven!
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Iedereen is gek, behalve ik ja![]()
Ach,..een goeie vriendin van me heeft een hoge functie in een instelling,..maar een leven? Ze zuipt als een gek,hoort stemmen in haar hoofd enz,...
Die moet dan mensen helpen![]()
T is niet wat het lijkt ''daar''.
lijkt me juist wel lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef willemwaus het volgende:
Rond Amsterdam, eerste paar keer was t wel ff raar om iemand zo to horen fappen![]()
Maar 't went, raar genoeg
De isoleer bedoel je??quote:Op maandag 28 juni 2010 04:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat ik wel merk is dat zusters (verpleegkundige hoe je ze wilt noemen) in zichzelf praten maar nooit zo erg gemerkt dat ze beter zelf in zo'n kamertje kunnen zitten..
dat is wat ik min of meer wou zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Iedereen is gek, behalve ik ja![]()
Ach,..een goeie vriendin van me heeft een hoge functie in een instelling,..maar een leven? Ze zuipt als een gek,hoort stemmen in haar hoofd enz,...
Die moet dan mensen helpen![]()
T is niet wat het lijkt ''daar''.
Nja sommige mannen zitten echt te hijgen en te schreeuwen als een paardquote:Op maandag 28 juni 2010 04:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
lijkt me juist wel lachen![]()
Maar ja, na een tijdje is de lol er ook wel af![]()
Geen lekkere wijven daar?
Psychiatrie,...helaas een hoop hokjes proppers die er werken en je hup 1 2 3 een stempeltje geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 04:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is wat ik min of meer wou zeggen.
gelukkig zelf geen ervaring mee, maar de mensen die ik erheen heb zien gaan zijn er alleen maar 'excentrieker' op geworden.
Dont worry ,we believe yaquote:Op maandag 28 juni 2010 04:56 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ach, wil niet eens een discussie er over aan gaan want dan word ik boos![]()
![]()
Whehe, wees maar blij( ligt ook aan de soort patienten waarmee je werkt).quote:Op maandag 28 juni 2010 04:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nja sommige mannen zitten echt te hijgen en te schreeuwen als een paard![]()
![]()
![]()
Haha, valt mee, maar patiënten zie ik (gelukkig) ook nooit
Is dat zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 04:59 schreef KoningStoma het volgende:
KoningStoma heeft je een buzzer gestuurd!
Ja klopt, gister nog was der 1tje zoek (gesloten inrichtingquote:Op maandag 28 juni 2010 04:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Whehe, wees maar blij( ligt ook aan de soort patienten waarmee je werkt).
Maar heb een idee dat je zit bij de ik-woon-hier-tot-aan-mijn-dood-mensen
nou, hier gaan ze gewoon op het asfalt liggen, of steken ze spontaan de straat over ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja klopt, gister nog was der 1tje zoek (gesloten inrichting)
Hele politie searchparties en weet ik 't allemaal, bleek dat ie gewoon op 't terras zat hierzo![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 05:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja klopt, gister nog was der 1tje zoek (gesloten inrichting)
Hele politie searchparties en weet ik 't allemaal, bleek dat ie gewoon op 't terras zat hierzo![]()
Soms wel ja. Maar als ze echt willen doen ze het toch. Paar mensen zien ''gaan'' om de meest onnozele dingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:08 schreef willemwaus het volgende:
Hahazover ik weet mogen ze dat hier allemaal niet, zitten wel een hoop suïcidale mensen tussen en de meeste worden ook gewoon van de buiten wereld afgezonderd, misschien maar beter ook ..
Leukste blijven toch mensen die telefoongesprekken met zichzelf voeren haha, soms wel zielig maar over 't algemeen grappig, niet lullig bedoeld natuurlijk![]()
Ooh dat herken ik ja haha,..quote:Op maandag 28 juni 2010 05:08 schreef willemwaus het volgende:
Hahazover ik weet mogen ze dat hier allemaal niet, zitten wel een hoop suïcidale mensen tussen en de meeste worden ook gewoon van de buiten wereld afgezonderd, misschien maar beter ook ..
Leukste blijven toch mensen die telefoongesprekken met zichzelf voeren haha, soms wel zielig maar over 't algemeen grappig, niet lullig bedoeld natuurlijk![]()
dat is dan nog wel weer leukquote:Op maandag 28 juni 2010 05:14 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ooh dat herken ik ja haha,..
Werkte ooit in een sociaal pension voor psych.pat.
Was er ene die meende bij de politie te werken bijv. Had zo'n plaatje op z'n borst,handboeien en een klapperpistooltje waar ie de hele dag mee zwaaide.
En maar iedereen op straat aan houden enzo
Makkelijk is t zeker niet, maar ja ze maken zelf die keus. Niks aan te doen jammer genoeg. En vaak de mensen die het NIET het hardste roepenquote:Op maandag 28 juni 2010 05:14 schreef willemwaus het volgende:
Jup .. Ik heb het jammer genoeg ooit eens gezien, zal het nooit vergeten ben ik bang, maar goed maak wel een hoop rare / moeilijke dingen mee, beter niet te lang bij stil staan![]()
Tis allemaal ineens wel erg serieus voor ONZ
Sure! Ik post nog wel een pic van justin en dan ben jij weer aan de beurtquote:Op maandag 28 juni 2010 05:16 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Tja, idd een beetje té voor ONZ,...ander onderwerp?
Denk het ook niet. Maar dat is Fok! hequote:Op maandag 28 juni 2010 05:19 schreef willemwaus het volgende:
Haha dat is dan wel weer vet![]()
Zo heeft iedereen z'n eigen verhaal, denk niet dat je hier 2 precies dezelfde 'afwijkingen' (geen idee hoe ik dat anders moet zeggen) ziet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 05:19 schreef friekin_ het volgende:Ik ben alweer wakker. Nu is het lekker buiten
Doe maar niet,..moet dalijk nog slapenquote:Op maandag 28 juni 2010 05:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Sure! Ik post nog wel een pic van justin en dan ben jij weer aan de beurt![]()
Tegen wie moeten ze?quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag voetbal. Wedden, Nederland gaat verliezen
quote:Op maandag 28 juni 2010 05:22 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar dat is Fok! he![]()
Maar idd, ieder z'n eigen verhaal. Vaak heel interessant wat er achter zo'n mens zit
Collaborateur!! Dat je mag branden in de hel!quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag voetbal. Wedden, Nederland gaat verliezen
Neeeeeeee!!! geen Bieber please!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 05:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Bedoelde meer hier op de inrichtingmaar voor fok geldt het zelfde denk
Maar dan kan je zo wel liev dromen over justin![]()
Zoveel haat wordt ook wel is jaloezie genoemdquote:Op maandag 28 juni 2010 05:35 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Neeeeeeee!!! geen Bieber please!!!
Ik word boos nu![]()
![]()
![]()
Ah ok. Ik hoor het wel als er een doelpunt is of zo. Dan weet ik vanavond waar het gejuich/gejank vandaan komt bij mij in de wijkquote:Op maandag 28 juni 2010 05:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nieuwkomer Slowakije. Heb er een hard hoofd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |