inderdaad goed te doen, deze komt er zeker weer!quote:
Misschien draagt die mug wel een Aidsvirus bij zich!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zag hem en toen verdween hij snel in de schaduwen![]()
Hij gaat mij vannacht helemaal lek prikken
je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op maandag 28 juni 2010 02:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Misschien draagt die mug wel een Aidsvirus bij zich!
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*quote:Op maandag 28 juni 2010 02:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zag hem en toen verdween hij snel in de schaduwen![]()
Hij gaat mij vannacht helemaal lek prikken
komt u mij helpen?quote:Op maandag 28 juni 2010 02:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*
Ja, of gebruik Anthrax.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wees hem voor! *pakt een electro buzz-beestjes-killer!!!*
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!quote:Op maandag 28 juni 2010 02:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
In ruil voor een Breezer?
oeh, jij bent er zo eenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
In ruil voor een Breezer?
Peter R vangt geen pedo'squote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezienquote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit zaakje stinkt, jij moet wel een troll van peter rr de vries zijn om pedo's te pakken!
Hij moet toch iets nu joran de doodstraf krijgt, leer is denken!!11quote:
Neu dank u,..geen breezer...blurghquote:Op maandag 28 juni 2010 02:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oeh, jij bent er zo een![]()
Maar, natuurlijk, Breezer voor jou
je mag bij mij douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezien![]()
Maar ik ben heul geen troll!!!!
eerst wil je er 1, nu ditquote:Op maandag 28 juni 2010 02:56 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Neu dank u,..geen breezer...blurgh
Dus als er een blinde langs je loopt denkt ie dat hij op de vismarkt isquote:Op maandag 28 juni 2010 02:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Sorry dat ik 11 dagen geen douche heb gezien![]()
Maar ik ben heul geen troll!!!!
eerst moet hij zijn 2e emmy krijgenquote:Op maandag 28 juni 2010 02:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hij moet toch iets nu joran de doodstraf krijgt, leer is denken!!11
Ok sorry, hier een vlaggetje voor jou!quote:
klopt, je moet me eerst nog helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |