Ga ik niet zeggen, ligt soms nogal gevoeligquote:Op maandag 28 juni 2010 03:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Uuuh,een welbekende vraag voor mij![]()
Wat denk je zelf?
ik ben 27quote:Op maandag 28 juni 2010 03:44 schreef Playyy het volgende:
Nog iemand wakker?
Zouden jullie een meisje van 18 daten als je 26 was?
quote:
K was een beetje impulsiefquote:Op maandag 28 juni 2010 03:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet je foto's er af gaan halenTis dat ik op mn werk ben anders was ik wel serieus geweest hoor
![]()
![]()
![]()
Neu,..die Bieber isquote:Op maandag 28 juni 2010 03:53 schreef willemwaus het volgende:
Aha, volgens mij zag je gewoon die knappe jongeman van 16 jaar![]()
![]()
Nu voel ik me beledigdquote:
Nee, ik lieg johquote:Op maandag 28 juni 2010 03:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nu voel ik me beledigd![]()
Maar ben je echt 27?
Dat wil je ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 03:58 schreef Under_Score het volgende:
bieber![]()
en dan heb ik er nog niet eens wat van gehoord![]()
nou maak je me bijna nieuwsgierigquote:
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IKquote:Op maandag 28 juni 2010 04:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!
OH NEENEE NEEquote:Op maandag 28 juni 2010 04:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!
Psiesquote:Op maandag 28 juni 2010 04:06 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IK![]()
Spelbrekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |