quote:
Ja, echt wel lekker!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:21 schreef willemwaus het volgende:
Van the OC![]()
Gitaar is echt te vet in dat nummer![]()
Werkenquote:Op maandag 28 juni 2010 04:25 schreef willemwaus het volgende:![]()
![]()
Moet nog tot 8 uur werken en ik verveeeeeel me
![]()
Beveiliging, zit nu achter een dode receptiequote:Op maandag 28 juni 2010 04:26 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Werken![]()
Wat voor werk doe je dan?
Hotel of zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 04:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Beveiliging, zit nu achter een dode receptie![]()
Ben jij aant doen dan?
Hyvesquote:Op maandag 28 juni 2010 04:31 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hotel of zo?
Eeeh tja ik doe niks, helemaal niks nu.
Muziek luisteren, hyven(ja hyves) en Fok!
Ah, das interessant! Heb nog een studie richting dat gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 04:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hyves![]()
Psychiatrische instelling, gelukkig rustig vanacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:37 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ah, das interessant! Heb nog een studie richting dat gedaan
Valt wel mee hoe interessant het is, heb wel een inluistersysteem waarmee ik de 'bewoners' kan horen, maar meestal zijn het de zelfde geluiden (gehuil / gefapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Tja, ervaringsdeskundigequote:Op maandag 28 juni 2010 04:38 schreef Under_Score het volgende:
kan je in ieder geval zeggen dat je ervoor geleerd hebt. in tegenstelling tot de meeste patienten!
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe interessant het is, heb wel een inluistersysteem waarmee ik de 'bewoners' kan horen, maar meestal zijn het de zelfde geluiden (gehuil / gefapfap)
nou als ik mensen die ervaring hebben met psychologen mag citeren, dan zeggen ze meestal 'die lui zijn nog gekker dan ons'quote:Op maandag 28 juni 2010 04:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Tja, ervaringsdeskundige![]()
Maar goed,..ben wel van plan ooit af te maken![]()
Welk deel van t land werk je?
Iedereen is gek, behalve ik jaquote:Op maandag 28 juni 2010 04:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou als ik mensen die ervaring hebben met psychologen mag citeren, dan zeggen ze meestal 'die lui zijn nog gekker dan ons'
dus ik zou het nog niet opgeven!
quote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Iedereen is gek, behalve ik ja![]()
Ach,..een goeie vriendin van me heeft een hoge functie in een instelling,..maar een leven? Ze zuipt als een gek,hoort stemmen in haar hoofd enz,...
Die moet dan mensen helpen![]()
T is niet wat het lijkt ''daar''.
lijkt me juist wel lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef willemwaus het volgende:
Rond Amsterdam, eerste paar keer was t wel ff raar om iemand zo to horen fappen![]()
Maar 't went, raar genoeg
De isoleer bedoel je??quote:Op maandag 28 juni 2010 04:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat ik wel merk is dat zusters (verpleegkundige hoe je ze wilt noemen) in zichzelf praten maar nooit zo erg gemerkt dat ze beter zelf in zo'n kamertje kunnen zitten..
dat is wat ik min of meer wou zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 04:47 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Iedereen is gek, behalve ik ja![]()
Ach,..een goeie vriendin van me heeft een hoge functie in een instelling,..maar een leven? Ze zuipt als een gek,hoort stemmen in haar hoofd enz,...
Die moet dan mensen helpen![]()
T is niet wat het lijkt ''daar''.
Nja sommige mannen zitten echt te hijgen en te schreeuwen als een paardquote:Op maandag 28 juni 2010 04:51 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
lijkt me juist wel lachen![]()
Maar ja, na een tijdje is de lol er ook wel af![]()
Geen lekkere wijven daar?
Psychiatrie,...helaas een hoop hokjes proppers die er werken en je hup 1 2 3 een stempeltje geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 04:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is wat ik min of meer wou zeggen.
gelukkig zelf geen ervaring mee, maar de mensen die ik erheen heb zien gaan zijn er alleen maar 'excentrieker' op geworden.
Dont worry ,we believe yaquote:Op maandag 28 juni 2010 04:56 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ach, wil niet eens een discussie er over aan gaan want dan word ik boos![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |