Plaats rust.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Under_Score het volgende:
generaal nachtbagger rapporteerd O7
ik vond het wel grappig eigenlijkquote:
Nope,..een halve dag/nacht maar volgens mijquote:Op maandag 28 juni 2010 00:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is kut vooral in t buitenland, maar je heb drie dagen gezeten of wat?
Ah oke nu de boete nogquote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nope,..een halve dag/nacht maar volgens mij![]()
Maar die lui waren kankerhard als je vergelijkt met Nederland![]()
Echt een hele andere manier van werken als je vergelijkt met Nederland!
Gelukkig mocht ik al snel gaan want ik ben: ontoerekeningsvatbaar![]()
because the best things in life are illegalquote:
I'll drink to that!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
because the best things in life are illegal
/rustquote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef -Datdus- het volgende:
Het is omdat ik anders een dikke vette lange ban krijg maar anders had ik een stop de bio industrie topic gemaakt met een foto van een leg batterij.
quote:
Doel:quote:Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
/rust
wanneer mogen we nou schieten dan?
Twee boetes/rekeningen omdat ik in 3 dagen tijd 3x in het ziekenhuis belande vanwege alcoholvergiftiging en epilepsie. In één van die ziekenhuizen geneukt in t bed toen ik bij positieven kwamquote:Op maandag 28 juni 2010 00:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ah oke nu de boete nogwaarvoor had je m?
Tja ken het heb er ook n keer gezetenniet leuk!
/wegmarcheert.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Doel:
SuperWormJim
Tijds limiet:
Voor 200 uur
Wapen:
HK SMG II
Geef acht! Rechtsom keert!
Start missie.
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je nietquote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Twee boetes/rekeningen omdat ik in 3 dagen tijd 3x in het ziekenhuis belande vanwege alcoholvergiftiging en epilepsie. In één van die ziekenhuizen geneukt in t bed toen ik bij positieven kwam.
Ze hadden al snel het andere ziekenhuis gewaarschuwd. Toen ik daar wakker werd een shitload aan valium gejat (ja,lag er voor t grijpen, en lag er maar alleen,..als een malloot die ampullen in m'n tas proppen).
Daarna bij de HEMA gepakt vanwege diefstal. Ik niet maar die jongen wel. Maar samen werden we afgevoerd door een drukke winkelstraat, samen in de boeien. Zag er heul lullig uit![]()
In minstens 3 cellen gezeten,weer eens over straat in de boeien enz.
Uiteindelijk in een soort van stadhuis/bureau beland waar alle agenten mekaar kusjes gaven als ze mekaar zagen. En wij maar geboeid aan een stoeltje zitten om een paar sokken ofzo![]()
Tja, ben er gelukkig nog goed vanaf gekomen. Op die ziekenhuisrek. na dan
Nehee! Met die vriend van me. En we werden betrapt door een neger-verpleger,..ja, echt waarquote:Op maandag 28 juni 2010 01:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je niethaha veeg me op!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-O_
Valium is lekker,..zo af en toequote:Op maandag 28 juni 2010 01:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geneukt in het ziekenhuis met een zuster? Dat meen je niethaha veeg me op!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnaast valium jatten_!
Dan nog neuken in een ziekenhuis!quote:Op maandag 28 juni 2010 01:05 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nehee! Met die vriend van me. En we werden betrapt door een neger-verpleger,..ja, echt waar
Tja, ergens een lullig moment omdat ik nog geen uur eerder in stuipen lag en die belgen mij wilden onderzoekenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:07 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dan nog neuken in een ziekenhuis!baas!
Maare die valium? Wat hebbie daar mee gedaan
Haha genious!quote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Tja, ergens een lullig moment omdat ik nog geen uur eerder in stuipen lag en die belgen mij wilden onderzoeken![]()
Valium hebben we ergens op een plein in Luik opgezopen(ampullen he) en daarna het HEMA-gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |