Trusten en mep ze!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar
Ik ga slapen, Ik hoop dat ik die mug in mijn slaap per ongeluk dood sla!![]()
Anders ga ik morgen jeuk krijgen![]()
Tot ziens allen!
![]()
shes mine niggar!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
maar
Ik ga slapen, Ik hoop dat ik die mug in mijn slaap per ongeluk dood sla!![]()
Anders ga ik morgen jeuk krijgen![]()
Tot ziens allen!
![]()
ik denk dat ik ga falenquote:
pff, Zo veel agressie voor een mugquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 03:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
pff, Zo veel agressie voor een mug
Ik wegmisbruikers wil gaan kijken maar dat niet kan als jij zit te spammen, wil toch het laatste woord hebbenquote:
Ik spam niet! En ik kijk geen wegmisbruikers! Ik kijk helemaal geen tv!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik wegmisbruikers wil gaan kijken maar dat niet kan als jij zit te spammen, wil toch het laatste woord hebben
Dat zei ik ook niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:16 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik spam niet! En ik kijk geen wegmisbruikers! Ik kijk helemaal geen tv!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op maandag 28 juni 2010 03:18 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet!maar goed vind het wel gezellig dat je er nog bent!
jah, gezellig hoor, jahoeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, cammen dan maar?
wow, dr zit een gore vlieg op m'n scherm![]()
oki! Ik start nu wel chatroulette, zie je daar!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:20 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
jah, gezellig hoor, jahoee![]()
ok, cammen dan maar?
wow, dr zit een gore vlieg op m'n scherm
Ken ik nietquote:Op maandag 28 juni 2010 03:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oki! Ik start nu wel chatroulette, zie je daar!
Ok, dan maar om de beurt userfoto's posten, jij mag beginnenquote:
quote:
Ja ik weet het, kom er niet graag voor uit maar ik ben justin bieberquote:
Ik trapte er in!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja ik weet het, kom er niet graag voor uit maar ik ben justin bieber
Ga ik niet zeggen, ligt soms nogal gevoeligquote:Op maandag 28 juni 2010 03:40 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Uuuh,een welbekende vraag voor mij![]()
Wat denk je zelf?
ik ben 27quote:Op maandag 28 juni 2010 03:44 schreef Playyy het volgende:
Nog iemand wakker?
Zouden jullie een meisje van 18 daten als je 26 was?
quote:
K was een beetje impulsiefquote:Op maandag 28 juni 2010 03:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet je foto's er af gaan halenTis dat ik op mn werk ben anders was ik wel serieus geweest hoor
![]()
![]()
![]()
Neu,..die Bieber isquote:Op maandag 28 juni 2010 03:53 schreef willemwaus het volgende:
Aha, volgens mij zag je gewoon die knappe jongeman van 16 jaar![]()
![]()
Nu voel ik me beledigdquote:
Nee, ik lieg johquote:Op maandag 28 juni 2010 03:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nu voel ik me beledigd![]()
Maar ben je echt 27?
Dat wil je ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 03:58 schreef Under_Score het volgende:
bieber![]()
en dan heb ik er nog niet eens wat van gehoord![]()
nou maak je me bijna nieuwsgierigquote:
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 04:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nee, die gast verdient t om te verliezen met russisch roulette
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IKquote:Op maandag 28 juni 2010 04:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
laat hem dan spelen met een automatisch geweer!
OH NEENEE NEEquote:Op maandag 28 juni 2010 04:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hater, als justin aan jou zou vragen of hij bij jouw ff in de kijkdoos mag kijken zeg je echt wel ja hoor!
Psiesquote:Op maandag 28 juni 2010 04:06 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
oooh,..maar,..maaR,..DAAR KOMEN ONGELUKJES VAN,...DENK IK![]()
Spelbrekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |