Chowi komt toch ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef RitseB het volgende:
Wil je dan alleen komen omdat Myr er is?
Alsof ik daar wat om geefquote:
Geyl, die met dat groene shirt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:
Graag gedaan, mijn zusje staat er trouwens ook ergens bij.
Wie is HS trouwens?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geyl, die met dat groene shirt?.
HS gaat trouwens mee mits bier.
Hihi, dat is best een leuk zusje.quote:
Maar dat meisje met die tongpiercing vind ik het leukst.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die tongpiercing vind ik het leukst.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil de pics zien waar jullie het over hebben.
Dat is nooit terecht. Kuthoer. Heb je haar afgezwaatst toen je weer een beetje bijgekomen was?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die heeft me een keer in mijn ballen getrapt, terecht overigens.
Wat had je 'r geflikt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die heeft me een keer in mijn ballen getrapt, terecht overigens.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Zij lijkt keiveel op iemand die ik ken. Maar die is ondertussen 25 ofzo.
Je kent me nauwelijks maar hebt wel gedetailleerde info over mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iemand met een tepelpiercing en een flinke zwans.
Hoe heet zo'n iemand dan die aan de deurbel belt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Chowi het volgende:
Net ging de telefoon bij de buren. Hoorde ik iemand zeggen van: We hebben een beller!
En de buurvrouw zo van:
"Een beller? Aan de telefoon?". Faal.
Dan zeg je: "Er is iemand aan de deur."quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n iemand dan die aan de deurbel belt?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kent me nauwelijks maar hebt wel gedetailleerde info over mij.
Weet Chowi hier meer van?
Nu weet je zeker ook dat ik altijd als ik klaarkom, van die GHUUUHUUUHUU geluiden maak.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, Chowi verteld met altijd verhaaltjes voor het slapen gaan, gister ging het over jou.
Ik heb al zo'n 6 schermen openstaan, ik ben zo slecht in multitasking.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:44 schreef Chowi het volgende:
HS, als je op had gelet, had je net mijn cleavage kunnen zien op TC.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
topic kill.Niemand komt meer sinds het hcrm heet... wat een kutnaam ook.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is niet haten. Ik maak een constatering.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
JIJ BENT ZELF EEN HATER JONGUH!!!!
Die zin die jij quote zat geen haat in hoor. Pure liefde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon een constatering van mij.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die zin die jij quote zat geen haat in hoor. Pure liefde.
Ritse naakt. Maar ik zie niets hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien he!
Komt omdat het nog geen 12 uur is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ritse naakt. Maar ik zie niets hoor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ritse naakt. Maar ik zie niets hoor.
Lunaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
Jongens, ik ben verbraaaaandEn ik heb nog wel 2 keer ingesmeerd, en keer met 30 en een keer met 50
Ben gelukkig niet de enige die het bagger vind..quote:
Het spreekt alles wat er de afgelopen maanden gebeurd is tegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige die het bagger vind..
Alsof udowo zo goed was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het spreekt alles wat er de afgelopen maanden gebeurd is tegen.
Het gaat niet om de TT.quote:
Het is gewoon ONZ SC. Klaar. Het wordt steeds erger hierquote:
Ik ook bagger vinden!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Laat het gewoon ONZ SC. Dat is het, niet meer en niet minder.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is gewoon ONZ SC. Klaar. Het wordt steeds erger hier
Ja ik snap SwJ echt niet..quote:
Ah, hier heb je zo´n figuurquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is [HCRM], kan je niet lezen of zo.
Kunnen is iets anders dan willen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is [HCRM], kan je niet lezen of zo.
ONZ SC. Lekker makkelijk, lekker duidelijk. Net als KLB SC en PUB SC.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja ik snap SwJ echt niet..
Waarom kunnen we het niet gewoon [SC] noemen? ipv de letters van wat mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen_!
(goed goed, eentje wel dan).
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ONZ SC. Lekker makkelijk, lekker duidelijk. Net als KLB SC en PUB SC.
Ja, wij waren een kliekje. Ben je ooit in KLB SC geweest?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie zijn niet makkelijk, hebben jullie keer op keer bewezen.
Wil je alle namen even noemen die je onder 'jullie' schaart. Want misschien ligt het gewoon aan jou.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie zijn niet makkelijk, hebben jullie keer op keer bewezen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, wij waren een kliekje. Ben je ooit in KLB SC geweest?
Hoe is'tquote:
Dit dus. Trev is koning en wat hij zegt moet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij kan de TT weer beter terug naar het oude
Nu is er een nieuw kliekjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie waren een kliekje, hebben wij er toch maar mooi voor gezorgd dat dat niet meer is.
Zo zo.. stoere jongen zeg!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie waren een kliekje, hebben wij er toch maar mooi voor gezorgd dat dat niet meer is.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij kan de TT weer beter terug naar het oude
Hoi. Zie hierbovenquote:
Ja topics killen is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
ZO MEE EENS.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit dus. Trev is koning en wat hij zegt moet gebeuren.
Met deze tt niet wil je zeggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan ook gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Omdat ik er de vorige keren niet was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Waarom krijgen we dit gejank iedere avond?
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:
Omdat we een normale SC willen.. niet zoiets vaags als dit nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Was jij niet naar Vosssquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.
Janken om het janken. Juhwait.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Nee hoor want dan denk je HUH en dan klik je en dan is het toch dezelfde dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.
Nou wat ben ik blijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je een doggybag voor je kliekjes?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef RitseB het volgende:
Met mij is het goed Z.
[..]
En jullie zijn er toch ook bij, kan niet echt van een kliekje spreken.
Tofquote:
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Omdat we een normale SC willen.. niet zoiets vaags als dit nu.
En als je vind dat zoiets niets met de TT te maken heeft, waarom kan het dan niet terug naar [SC] ??
Okay.quote:
Ik vind het redelijk kliekjesvorming als een stel namen de TT vormen van een SC.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef RitseB het volgende:
Met mij is het goed Z.
[..]
En jullie zijn er toch ook bij, kan niet echt van een kliekje spreken.
Haha. Zo grappig, quotes aanpassen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je aangepast. Geen dank.
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?
Vernieuwing is altijd eng. Daarom terug naar het oude.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Of gewoon UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Misschien eens laten testen op autisme.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vernieuwing is altijd eng. Daarom terug naar het oude.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
Oké. Haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet echt grappig. Gewoon werk.
Ah, weer een hokjesduwer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien eens laten testen op autisme.
Daarom zitten we juist hier en nu worden we hier ook al weer verstotenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede comeback, hulde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Dat vind ik dus ook weer zo triest van de mods.. waarom niet gewoon een [SC] en [hcrm] ??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
We hebben hier al toffe mods.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.
Maar kliekjes mag nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
En dan is hij autistisch. En dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.
Dankje. Ik heb zo mijn momenten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
Dan mag hij in een internaat.quote:
Ja au. Ik moet naar de EHBO nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
F5.quote:
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
Waseengrapje.quote:
Dat kan ik niet aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Zijn we een poging aan het doen om te rellen? dan gewoon geen SC
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Geweldig was datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Hey, dat vind ik een beter idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Beter dan een kliekje inderdaadquote:
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Inderdaad. Ik heb nog genoeg SC's.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Misschien is dat wel het handigst voor vandaag.
Klinkt ook leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
Hoezo. Ik vond het een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
Gooi maar dicht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
Murp en zijn magische verwijderknop.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.
Jij faalt nog harder dan mij, door jezelf zo goed te vinden.
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
En ik vind me beter dan jullie allebei bij elkaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Stoer he.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faaltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
Ja.quote:
Daarom zei murp ook fap-fap-fap.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.quote:
Ik zie het falen niet staan. Kun je het even aanwijzen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faalt
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef murp het volgende:
Anders noemen we het [MURP]..
Dat al zo zeggen zonder mij te kennen is nog triester dan een eigen verjaardags topic openen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.
mongolen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van principe.
Ze zegt inderdaad, dat is voor mij genoegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het falen niet staan. Kun je het even aanwijzen?
Zegt wie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.
Dat vroeg ik me ook al af, nog geen fatsoenlijk antwoord op gekregen.quote:
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef murp het volgende:
[..]
idd, laat lekker zoTotdat er weer iets anders leuks komt
Chowi, hoezo?quote:
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat al zo zeggen zonder mij te kennen is nog triester dan een eigen verjaardags topic openen.
Ik wens je succes in je verdere trieste leven.
Ik lach mijzelf iig kapot hier, bedankt daarvoor![]()
Oh, kom anders naar de BBQ meet volgende maand, kunnen we zien of je inderdaad beter bent dan mij
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, nog geen fatsoenlijk antwoord op gekregen.
Mensen met principes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van principe.
Er staat "wat leuks". Meteen na deze discussie al gaan lapohunten om iets nieuws te verzinnen is niet leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.
Geestelijk gehandicapten trieste lowlifers noemen....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.
En nee, dank je, als ik mijn avond wil spenderen met trieste lowlifers ga ik wel op bezoek bij een tehuis voor geestelijk gehandicapten ofzo.
met [HCRM] inderdaadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.
Dit dus. Maar dan zonder die E. Principe dus. JUHWAITETSELLOUFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is een princiepe kwestie heb ik net van horen zeggen.
Even dat je het weet maar Myraela komt ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.
En nee, dank je, als ik mijn avond wil spenderen met trieste lowlifers ga ik wel op bezoek bij een tehuis voor geestelijk gehandicapten ofzo.
Ik las zonet dat de discussie al 'iedere avond' is. Dus nu mag het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat "wat leuks". Meteen na deze discussie al gaan lapohunten om iets nieuws te verzinnen is niet leuk.
*grinnik*.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even dat je het weet maar Myraela komt ook
Het was meer om de vergelijking te trekken met mensen die naar die BBQ gaan en geestelijk gehandicapten. Enkele uitzonderingen daargelaten, overigens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten trieste lowlifers noemen....
Tja, wat zal ik er eens op zeggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is een princiepe kwestie heb ik net van horen zeggen.
Hyperbool enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik las zonet dat de discussie al 'iedere avond' is. Dus nu mag het wel.
Elk kliekje moet een lelijk eendje hebben. Dan lijkt de rest weer beter.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dan zonder die E. Principe dus. JUHWAITETSELLOUF
Ik hoorde vandaag dat ze niet ging.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan nog....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was meer om de vergelijking te trekken met mensen die naar die BBQ gaan en geestelijk gehandicapten. Enkele uitzonderingen daargelaten, overigens.
Trek je maar weer terugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was meer om de vergelijking te trekken met mensen die naar die BBQ gaan en geestelijk gehandicapten. Enkele uitzonderingen daargelaten, overigens.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elk kliekje moet een lelijk eendje hebben. Dan lijkt de rest weer beter.
quote:
Misschien ben ik wel een moraalridder.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Of ben je nu moraal ridder aan het uithangen?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een moraalridder.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent geen lelijk eendje.Of ging dat over Chowi?
quote:
Is dit een vorm van sarcasme?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Verdommequote:
Je zelf boven een ander stellenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Chowi het volgende:
En nu samenleven in harmonie, verdulleme.
Dit is net als de strijd tussen de neanderthalers en de homo sapiens. Als die lui gewoon slim waren geweest hadden ze gewoon vredig naast de homo sapiens geleefd en dan hadden ze het ook ver kunnen schoppen.
Want ze hadden toch geen kans op een overwinning.
OH IK LEER ZOVEEL VAN JE CHOWI..
Op hoeveel staat te teller ondertussen al?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op hoeveel staat te teller ondertussen al?
Hihi ik las nootjes.quote:
Valt mee dus.quote:
Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?quote:
Oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?. Man, ik doe niet anders. Maar hey, bij mij is het in elk geval niet op gebakken lucht gebaseerd, want zoals ik al zei:
Ik bén ook beter.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?. Man, ik doe niet anders. Maar hey, bij mij is het in elk geval niet op gebakken lucht gebaseerd, want zoals ik al zei:
Ik bén ook beter.
quote:
Eerst bewijs zien dan pas geloof ik het en kom graag ook als het even kan met wat concreetsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bén ook beter.
Idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Mensen die over Chowi oordelen zonder der tieten te hebben gezien.
Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.Maakt toch geen verschil.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik het feit dat ik op een voetstuk sta moet bewijzen aan lowlifers zoals jij.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst bewijs zien dan pas geloof ik het en kom graag ook als het even kan met wat concreets
Joah. Wat moet je met een ontzettend knap meisje als ze een kutpersoonlijkheid heeft?quote:
Omdat het voor mij nog geen feit isquote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik het feit dat ik op een voetstuk sta moet bewijzen aan lowlifers zoals jij.
Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.Maakt toch geen verschil.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joah. Wat moet je met een ontzettend knap meisje als ze een kutpersoonlijkheid heeft?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Bomil het volgende:
Ga naar Google typ
"I can read Wikipedia"
en klik op
"Ik doe een gok"
En jouw mening doet ertoe omdat?quote:
Ik verdien het zeker.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.
Ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo te horen wordt daar ook geen moeite voor gedaan om het mij te laten snappen
Ik vind dat jij het niet verdient, en dus verdien je het ook niet. Soit.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verdien het zeker.Maar niet van iedereen accepteer ik het.
Ahja, dan staan we quitte. Jij verdient het ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het niet verdient, en dus verdien je het ook niet. Soit.
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik het ben(zoals jij het zou zeggen)
En alsof ik mij aan jouw mening ga lopen storenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.
Jij dus ook want je bent hier ook in dezelfde SC! WOWWWWquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.
ik ben thuis!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer dat ik het daar alleen niet meer voor doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |