Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Of gewoon UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Misschien eens laten testen op autisme.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vernieuwing is altijd eng. Daarom terug naar het oude.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
Oké. Haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet echt grappig. Gewoon werk.
Ah, weer een hokjesduwer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien eens laten testen op autisme.
Daarom zitten we juist hier en nu worden we hier ook al weer verstotenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede comeback, hulde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Dat vind ik dus ook weer zo triest van de mods.. waarom niet gewoon een [SC] en [hcrm] ??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
We hebben hier al toffe mods.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.
Maar kliekjes mag nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
En dan is hij autistisch. En dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.
Dankje. Ik heb zo mijn momenten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
Dan mag hij in een internaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |