Zo zo.. stoere jongen zeg!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie waren een kliekje, hebben wij er toch maar mooi voor gezorgd dat dat niet meer is.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij kan de TT weer beter terug naar het oude
Hoi. Zie hierbovenquote:
Ja topics killen is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jullie waren een kliekje, hebben wij er toch maar mooi voor gezorgd dat dat niet meer is.
ZO MEE EENS.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit dus. Trev is koning en wat hij zegt moet gebeuren.
Met deze tt niet wil je zeggenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan ook gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Omdat ik er de vorige keren niet was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Waarom krijgen we dit gejank iedere avond?
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:
Omdat we een normale SC willen.. niet zoiets vaags als dit nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Was jij niet naar Vosssquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.
Janken om het janken. Juhwait.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Nee hoor want dan denk je HUH en dan klik je en dan is het toch dezelfde dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trev zou blij moeten zijn. Nu lijkt het net alsof die nog buiten de slowchat komt.
Nou wat ben ik blijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je een doggybag voor je kliekjes?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef RitseB het volgende:
Met mij is het goed Z.
[..]
En jullie zijn er toch ook bij, kan niet echt van een kliekje spreken.
Tofquote:
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Omdat we een normale SC willen.. niet zoiets vaags als dit nu.
En als je vind dat zoiets niets met de TT te maken heeft, waarom kan het dan niet terug naar [SC] ??
Okay.quote:
Ik vind het redelijk kliekjesvorming als een stel namen de TT vormen van een SC.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef RitseB het volgende:
Met mij is het goed Z.
[..]
En jullie zijn er toch ook bij, kan niet echt van een kliekje spreken.
Haha. Zo grappig, quotes aanpassen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je aangepast. Geen dank.
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?
Vernieuwing is altijd eng. Daarom terug naar het oude.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Zoiets vaags? Het is een andere TT en er zijn 4/5/6/7 mensen hooguit bij, is dat zo eng?
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Of gewoon UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee. Maar wat is er erg aan een normale [SC] titel? net zoals KLB en PUB [SC].
Misschien eens laten testen op autisme.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vernieuwing is altijd eng. Daarom terug naar het oude.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
Oké. Haha.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet echt grappig. Gewoon werk.
Ah, weer een hokjesduwer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien eens laten testen op autisme.
Daarom zitten we juist hier en nu worden we hier ook al weer verstotenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verzonnen. Daarbij wat boeit het? SC = SC, care om die titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er staat niet eens SC in de titel. Ik dacht eerst toen ik de TT zag dat er een travestieten topic bij was gekomen. Maar het bleek de sc te zijn.Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede comeback, hulde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh nee dat hoeft niet hoor. Ik zie zo wel dat je autistisch bent.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Dat vind ik dus ook weer zo triest van de mods.. waarom niet gewoon een [SC] en [hcrm] ??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Verder hadden wij een eigen SC hoor. Maar er mochten geen SC's meer bij. Zie het als een battle van de kliekjes.
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
We hebben hier al toffe mods.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Probeer het eens in LIF. Misschien dat Mylene jullie aardig vindt.
Maar kliekjes mag nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
En dan is hij autistisch. En dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Mensen die bang zijn voor verandering mogen best getest worden.
Dankje. Ik heb zo mijn momenten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jullie er gewoon uitgeflikkerd worden, en dat het weer gezellig wordt.
[..]
Goede comeback, hulde.
Dan mag hij in een internaat.quote:
Ja au. Ik moet naar de EHBO nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
F5.quote:
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
Waseengrapje.quote:
Dat kan ik niet aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Zijn we een poging aan het doen om te rellen? dan gewoon geen SC
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Geweldig was datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Hey, dat vind ik een beter idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Beter dan een kliekje inderdaadquote:
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Inderdaad. Ik heb nog genoeg SC's.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Misschien is dat wel het handigst voor vandaag.
Klinkt ook leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
Hoezo. Ik vond het een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
Gooi maar dicht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
Murp en zijn magische verwijderknop.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.
Jij faalt nog harder dan mij, door jezelf zo goed te vinden.
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
En ik vind me beter dan jullie allebei bij elkaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Stoer he.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faaltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
Ja.quote:
Daarom zei murp ook fap-fap-fap.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.quote:
Ik zie het falen niet staan. Kun je het even aanwijzen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faalt
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef murp het volgende:
Anders noemen we het [MURP]..
Dat al zo zeggen zonder mij te kennen is nog triester dan een eigen verjaardags topic openen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |