Murp en zijn magische verwijderknop.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso al, door aan die 4 lettertjes vast te houden.
Jij faalt nog harder dan mij, door jezelf zo goed te vinden.
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
En ik vind me beter dan jullie allebei bij elkaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Stoer he.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met die nieuwe layout gaat dat episch snel.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faaltquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat we geen eigen SC mochten maken van SWJ, inderdaad..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
Ja.quote:
Daarom zei murp ook fap-fap-fap.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een magisch stafje was.
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.quote:
Ik zie het falen niet staan. Kun je het even aanwijzen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het zelf toe geeft dat je faalt
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef murp het volgende:
Anders noemen we het [MURP]..
Dat al zo zeggen zonder mij te kennen is nog triester dan een eigen verjaardags topic openen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik goed bén, en jij niet.
UDOWUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Minder dan de huidige maar zeer zeker beter dan de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |