Ja au. Ik moet naar de EHBO nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
F5.quote:
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef Chowi het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal zo op jullie teentjes getrapt zijn. Ik pak er even een pilsje en popcorn bij.
Waseengrapje.quote:
Dat kan ik niet aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Zijn we een poging aan het doen om te rellen? dan gewoon geen SC
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Geweldig was datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Hey, dat vind ik een beter idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Beter dan een kliekje inderdaadquote:
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hahaha, dan had je jullie gister moeten zien toen ik een R extra in de titel deed![]()
Inderdaad. Ik heb nog genoeg SC's.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Misschien is dat wel het handigst voor vandaag.
Klinkt ook leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
Hoezo. Ik vond het een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
of ik sloop gewoon jou posts uit het topic
Gooi maar dicht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef murp het volgende:
Volgens mij zijn jullie met de letters in de TT begonnen dus wie faalt er nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Toen lachte ik hard. Want toen faalde je.
Dat was ongeveer sneu op hetzelfde niveau als mensen die hun eigen adoratie- en verjaardagstopics openen. Maar ik meng me niet in deze discussie. Ik vind het gewoon een beetje zielig dat jullie zo zitten te PMS'en over vier lettertjes.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |