mongolen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van principe.
Ze zegt inderdaad, dat is voor mij genoegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het falen niet staan. Kun je het even aanwijzen?
Zegt wie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zul je het dus moeten vullen met ellenlange monologen.
Dat vroeg ik me ook al af, nog geen fatsoenlijk antwoord op gekregen.quote:
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef murp het volgende:
[..]
idd, laat lekker zoTotdat er weer iets anders leuks komt
Chowi, hoezo?quote:
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat al zo zeggen zonder mij te kennen is nog triester dan een eigen verjaardags topic openen.
Ik wens je succes in je verdere trieste leven.
Ik lach mijzelf iig kapot hier, bedankt daarvoor![]()
Oh, kom anders naar de BBQ meet volgende maand, kunnen we zien of je inderdaad beter bent dan mij
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, nog geen fatsoenlijk antwoord op gekregen.
Mensen met principes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van principe.
Er staat "wat leuks". Meteen na deze discussie al gaan lapohunten om iets nieuws te verzinnen is niet leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.
Geestelijk gehandicapten trieste lowlifers noemen....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.
En nee, dank je, als ik mijn avond wil spenderen met trieste lowlifers ga ik wel op bezoek bij een tehuis voor geestelijk gehandicapten ofzo.
met [HCRM] inderdaadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon deze vol bashen en dan een nieuwe TT maken.
Dit dus. Maar dan zonder die E. Principe dus. JUHWAITETSELLOUFquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is een princiepe kwestie heb ik net van horen zeggen.
Even dat je het weet maar Myraela komt ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij zegt precies hetzelfde, anders. Dit is dus hypocrisie ten voeten uit.
En nee, dank je, als ik mijn avond wil spenderen met trieste lowlifers ga ik wel op bezoek bij een tehuis voor geestelijk gehandicapten ofzo.
Ik las zonet dat de discussie al 'iedere avond' is. Dus nu mag het wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat "wat leuks". Meteen na deze discussie al gaan lapohunten om iets nieuws te verzinnen is niet leuk.
*grinnik*.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even dat je het weet maar Myraela komt ook
Het was meer om de vergelijking te trekken met mensen die naar die BBQ gaan en geestelijk gehandicapten. Enkele uitzonderingen daargelaten, overigens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten trieste lowlifers noemen....
Tja, wat zal ik er eens op zeggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is een princiepe kwestie heb ik net van horen zeggen.
Hyperbool enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik las zonet dat de discussie al 'iedere avond' is. Dus nu mag het wel.
Elk kliekje moet een lelijk eendje hebben. Dan lijkt de rest weer beter.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even dat je het weet maar Myraela komt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |