quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Bomil het volgende:
Ga naar Google typ
"I can read Wikipedia"
en klik op
"Ik doe een gok"
En jouw mening doet ertoe omdat?quote:
Ik verdien het zeker.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.
Ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo te horen wordt daar ook geen moeite voor gedaan om het mij te laten snappen
Ik vind dat jij het niet verdient, en dus verdien je het ook niet. Soit.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verdien het zeker.Maar niet van iedereen accepteer ik het.
Ahja, dan staan we quitte. Jij verdient het ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het niet verdient, en dus verdien je het ook niet. Soit.
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik het ben(zoals jij het zou zeggen)
En alsof ik mij aan jouw mening ga lopen storenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.
Jij dus ook want je bent hier ook in dezelfde SC! WOWWWWquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval dus niet omdat jij een lowlifer bent.
ik ben thuis!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer dat ik het daar alleen niet meer voor doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |