denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:42 schreef Weka het volgende:
Ik denk dat USA wint, met 2-1. Ghana is niet zoveel.
Jammer dat je er niet bij bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat USA wint.
Ik ben wel klaar met het Afrikaanse (anti)voetbal.
Maar wij gaan Sister act 2 kijken, dus ik ben er niet bij.
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal, dus nu maar eens wat anders.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij bent
Je had de eerste 8 wedstrijden toch ook niet gezien ? Zaten je kinderen op school.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal, dus nu maar eens wat anders.
Ik volg het tussendoor wel hierDe computer waar ik nu op zit kan geen streams aan helaas.
Arme zieltjes. Ze hebben het maar zwaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx, maar de kids kijken nu al gedwongen zoveel voetbal,
ik heb tot nu toe alles gezien, streamsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had de eerste 8 wedstrijden toch ook niet gezien ? Zaten je kinderen op school.
Niet. Ik zie Ghana niet scorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 2-1 voor USA ingevuld. Hoe realistisch is dat?
Ik heb 1x +-45 min (van ARG-ZKO meen ik) gemist ivm een router die kapot ging en vervangen moest wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gezien, streams
van de 4 uur wedstrijden heb ik alleen het eerste half uur van de 2e helft gemist (forenzen)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet. Ik zie Ghana niet scoren
Ik heb trouwens alle #1's uit de poule als winnaar opgeschreven
[..]
Ik heb 1x +-45 min (van ARG-ZKO meen ik) gemist ivm een router die kapot ging en vervangen moest worden
Lastig, het zijn natuurlijk aardige voetballers en je moet het scheiden. Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
USA mag winnen van mij.
Bedankt, kan ik het bier weer van m'n scherm vegenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lastig, het zijn natuurlijk aardige voetballers en je moet het scheiden. Toch kan ik die inside job van 11 september maar moeilijk vergeten.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Pek het volgende:
Als Ghana wint doet m'n werkster de keukenkastjes gratis deze week, dus go Ghana!
Go werksterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Pek het volgende:
Als Ghana wint doet m'n werkster de keukenkastjes gratis deze week, dus go Ghana!
Arie Ribbens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef Yonjuuni het volgende:
Wie verneukte de polonaise nou bij de VS? Altidore?
Moet Nederland ook doen, zo'n vlakke hand op het (meestal kale) hoofd van de man naast je, lijkt me lachen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
Zucht. Gaat nu elk team van die vreemde capriolen uithalen tijdens het volkslied?
Eerst die koreaan en nu de vs
Net zo vaak als dat Bastos ooit voor Excelsior speelde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef TiMPiN het volgende:
Hoe vaak zal de commentator vanavond zeggen dat Ayew de zoon van is?
Kijk, daar heb je nogeens wat aanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Pek het volgende:
Hehehehe, mooi bedacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef beantherio het volgende:
Eigenlijk is dit de wedstrijd waar deze ronde het meeste van afhangt: gaat het enige op dit toernooi nog overgebleven Afrikaanse land door of gaat het grootste niet-voetballand ter wereld door?
ik leef met je mee...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meteen beginnen hier in de buurt kinderen met vuvuzela's te toeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:36 schreef alors het volgende:
'Kent u het verhaal?'Inderdaad. En in het begin ook weer dat gezeik over '..is de zoon van..'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Ghana is veel beter. Dit gaat the USA niet redden!
quote:
Nog niet eensquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit in de USA en ik ga hier in de kroeg kijken. Ik hoop dat ze winnen, mijn voorspelling is 2-1 voor USA.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef beantherio het volgende:
GA VS!![]()
Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus 'ga winnen'.
quote:
quote:
quote:
quote:
Amerikaquote:
Dat weet je niet, vergeet niet dat ze op elk random moment de Mossad kunnen inschakelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Ghana is veel beter. Dit gaat the USA niet redden!
+1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Altidore is samen met Heskey de speler met de minste kwaliteit op dit WK. Toeval? Ik denk het niet.²
en dan vinden mensen mijn opmerking raarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, vergeet niet dat ze op elk random moment de Mossad kunnen inschakelen.²
Jammer voor jou, de Fifa is de baas van de Mossadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, vergeet niet dat ze op elk random moment de Mossad kunnen inschakelen.²
Dooonovan, die merrit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:43 schreef Blistering het volgende:
Deze commentator heeft weinig kaas gegeten van de spelersnamen van zowel USA als Ghana, my god zeg.
laten we hopen dat ze voortaan vooral de hoeken van ghana gaan bekijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef Mummiepak het volgende:
USA krijgt tot nu toe alle hoeken van het veld te zien
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: "ik hoef tenminste niet zoals normaal te raden wie welk team is, die negers dat is Ghana dat zie je zo"
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: "ik hoef tenminste niet zoals normaal te raden wie welk team is, die negers dat is Ghana dat zie je zo"
Hehehehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
nee die van obamaquote:
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Pics van je vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Vraag eens aan haar waarom ze het verkeerd spelt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Duidelijk het scherpste mes in de bestekla, die moet je koesterenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef JohnDDD het volgende:
Denk niet dat Ghana tegen die tijd een kale kabouteralbinoghanees optrommelt, dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moet..
Geen problemen meequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Commentator lijkt op de hand van Ghana, toch een beetje jammer.
Inderdaad. Heb je sowieso wel veel dit WK naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Hoezo? Er spelen toch nauwelijks negers bij het Nederlands elftal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan wacht maar tot Nederland tegen Ghana moet..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk niet dat Ghana tegen die tijd een kale kabouteralbinoghanees optrommelt, dus dat zit wel snor.
Pics van een vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
O even voor de goede orde, dat is dus EEN vriendin, niet M'N vriendin
Nogal ja. Valt me vaak op. Ook in andere wedstrijden dit WK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef Reya het volgende:
Het valt wel mee idd, ging meer om het idee.. Dus moet je ff lachen ipv serieus te reagerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Er spelen toch nauwelijks negers bij het Nederlands elftal?
omdat dit het wk is en niet een amateuristisch clubjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf een redelijke (technisch vaardige) speler, ik kon iedereen aan, behalve négers. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze zo weinig succes hebben. Want ze zijn zo ontzettend sterk.²
Hij woont niet op de Kruiskade, zal het wel een blanke zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef gniffie het volgende:
Is Howard nou een neger of een blanke? per maand verschilt het
Je kan dr beter even neuken zodat ze verder dr mond houdt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
Semi voetballiefhebbende vrouwen met hun opmerkingenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: als Ghana straks nog tegen Spanje moet wordt het nog lastig voor de commentator om iedereen uit elkaar te houden met dat geel-rood. Of is Spanje er al uit?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij woont niet op de Kruiskade, zal het wel een blanke zijn.²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf een redelijke (technisch vaardige) speler, ik kon iedereen aan, behalve négers. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze zo weinig succes hebben. Want ze zijn zo ontzettend sterk.²
ik denk dat je haar maar eens een spoedcursus voetbal moet gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
Buttscratcher?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik denk dat je haar maar eens een spoedcursus voetbal moet geven![]()
²
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag eens aan haar waarom ze het verkeerd spelt.²
Je beweert toch niet dat neger met accent aigu gespeld dient te worden, he..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Een moksiquote:Tim Howard was born in North Brunswick, New Jersey to Matthew Howard, an African-American, and Esther Howard, a Caucasian woman born in Hungary.
Dan kijk je 't maar op een ander zender.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een rete irritant commentaar. hopelijk ontslaat de NOS die gast snel.
En dan te bedenken dat Grueter en Snoeks nog erger zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een rete irritant commentaar. hopelijk ontslaat de NOS die gast snel.
Die zijn niet in HD.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Dan kijk je 't maar op een ander zender.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Mick Jagger is natuurlijk naar het stadion gekomen omdat hij het geluid van de Vuvuzela's verwart met het geluid van zoemende bijen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)op-kleine-penis.html²
Morgen lekker op BBC kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou, dit laat denk ik wel zien dat Engeland érg veel moeite gaat krijgen met Duitsland.
Ik mis ietsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou, dit laat denk ik wel zien dat Engeland érg veel moeite gaat krijgen met Duitsland.
Buttschratcher! Buttschratcher! get your buttscratcher here!quote:
1.5x unibet inleg hieroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Toto staat op Ghana. Vanavond losssssssssssssssssss.![]()
Hij is na Snoeks de minst slechte van de NOS.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Arno, je kan me aan mn reet jeuken, vermeulen
Ja wat is dat nou? Dikke boehoe omdat hij gewisseld wordt? Fagquote:
2,50 stond ie toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Replicat het volgende:
[..]
1.5x unibet inleg hiero
+100 eurie ftw
En wie is die gast naast hem?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vroeg me net af wat Jagger daar doet
nee ga dan 80 minuten heen en weer passen zodat je 96 % balbezit hebt en nog niet moe bent aan het eind van de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Biogarde het volgende:
Dat frivole en dat snelle gaat Ghana niet volhouden. Zo voetbal je niet op een WK en zeker deze niet, dat merken ze straks wel als ze op zijn.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nee ga dan 80 minuten heen en weer passen zodat je 96 % balbezit hebt en nog niet moe bent aan het eind van de wedstrijd
Grueter nog altijd op 1.. Die heeft wat minder semi-grappige opmerkingen waar je je dood aan ergert dan Snoeks en meer achtergrondinfo.. Emotie is ook prima in de laatste minuten van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij is na Snoeks de minst slechte van de NOS.
Dat zegt ook wat over het nivo.
Ik ook wel. Geen WK compleet zonder penaltydramaquote:
Adrenaline goes a long way.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef Biogarde het volgende:
Dat frivole en dat snelle gaat Ghana niet volhouden. Zo voetbal je niet op een WK en zeker deze niet, dat merken ze straks wel als ze op zijn.
nu nog wel ja maar hierna kan het nog lastig wordenquote:
Ga toch weg, die man is echt drama.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Grueter nog altijd op 1.. Die heeft wat minder semi-grappige opmerkingen waar je je dood aan ergert dan Snoeks en meer achtergrondinfo.. Emotie is ook prima in de laatste minuten van de wedstrijd.
QFTquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel. Geen WK compleet zonder penaltydrama
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nu nog wel ja maar hierna kan het nog lastig worden
ik had het meer over nederlandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brazilië komt er al jaren mee weg.
Nederland moet nog spelen hoor. Als we de geschiedenis mogen geloven kom je wel aan je trekken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel. Geen WK compleet zonder penaltydrama
Behoorlijk slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Disorder het volgende:
Gelukkig is deze commentator helemaal niet partijdig
quote:
Hij kiest gewoon voor voetbal. VS is 3x niks, Ghana wil voetballenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef Disorder het volgende:
Gelukkig is deze commentator helemaal niet partijdig
daarom, ik ben bang dat nederland daardoor niet door gaatquote:
zijn tarzanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat trilt daar telkens bij die commentator?
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij kiest gewoon voor voetbal. VS is 3x niks, Ghana wil voetballen
daar gaan we voorquote:
Hehe dat mocht Redan willen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Findley, is dat niet Iwan Redan in vermomming?²
Eens, bovendien voetbalt Ghana helemaal niet zo geweldig. Het spel wordt grotendeels door de VS gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar elke actie van een Ghanees is 'dansend' of 'katachtig'. Als een Amerikaan iets moois doet hoor je niks. En als een Ghanees een overtreding maakt zegt ie dat hij daar 'gelukkig geen geel voor kreeg.' Dat vind ik partijdig.
Dodelijk saaiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe dodelijk zou het spitsenkoppel Altidore en Heskey zijn?
Misschien kunnen ze wel samen goed spelen :pquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
vs heeft niks te zoeken omdat?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]
Mooie reclame c.q. PR toch? Die Italianen weten wel hoe je zaken moet doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:09 schreef wolferl het volgende:
Haast alle landen uit Afrika hebben Puma als sponsor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze Altidore kan toch beter wat anders gaan doen? Misschien kan hij een hoveniersbedrijfje starten met Heskey.²
quote:
Wat jij nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Trouwens, in de voorgaande wedstrijden bleef de VS knokken tot het einde. Doen lang niet alle teams.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht, de VS heeft hier niets te zoeken man, ga nou toch weg joh [/vdGijp mode]
kan ik mee levenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Biogarde het volgende:
Ik zet in op 2-2 en penalty's. VS winnaar.
Puma is toch Duits?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:15 schreef Replicat het volgende:
[..]
Mooie reclame c.q. PR toch? Die Italianen weten wel hoe je zaken moet doen
dat zekerquote:
Ghana was eerste 20 min sterk, nu heeft VS overmachtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die Ghana helemaal niet zoveel beter vind? Ik vind de VS en Ghana redelijk gelijkwaardig.
...ze niet echt goed kunnen voetballen?quote:
wat een onzin. America is al sinds de 25e minuut weer sterker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef Nystiq het volgende:
Beter dat Ghana doorgaat, die spelen tenminste echt voetbal.
Vorige keer had je Jeroen Grueter... daarvan was het nog veel duidelijker..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Duitsers. Maar als de VS geen Duitsers waren geweest, hadden we WOII verloren, dus dat geeft ik ze welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat jij nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Trouwens, in de voorgaande wedstrijden bleef de VS knokken tot het einde. Doen lang niet alle teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |